Weet er iemand nu ook hoe dat ik een gesprek overneem op een andere lijn?
Ik heb de router beneden staan, en daar dan één kabel op hangen die alle doosjes in huis verbindt.
een andere kabel gaat naar een siemens AS140 basisstation en dat is dan mijn tweede lijn.
Nu had ik graag geweten (heb gekeken in de handleiding en wat shortcodes getest) hoe ik, als bv mijn vader zit te bellen op Phone 1, ik met mijn AS140 die op Phone 2 hangt kan binnenwippen op Phone 1 en zo dan het gesprek kan "overnemen" (als mijn vader bv roept van, "neem eens op", dat ik ook kan praten)...
[/quote]
Met Xlite werkt alles ook wel goed moet ik zeggen.
Het wachtwoord van de SIP-instellingen ben ik op een ander forum mee bezig en komt er misschien binnenkort aan. Zou wel leuk zijn... Dit betekent dan dat je met je Xlite softphone overal ter wereld waar je internet hebt bereikbaar bent of je zelf kan bellen als het ware je in je eigen huis belt....
[Homeconnect]Overnemen van andere telefoon
-
- Plus Member
dat kan niet. Best schaf je dan een set met draadloze telefoons aan en sluit je het basisstation aan op Phone 1.
Met Xlite werkt alles ook wel goed moet ik zeggen.hyperbart schreef:Weet er iemand nu ook hoe dat ik een gesprek overneem op een andere lijn?
Ik heb de router beneden staan, en daar dan één kabel op hangen die alle doosjes in huis verbindt.
een andere kabel gaat naar een siemens AS140 basisstation en dat is dan mijn tweede lijn.
Nu had ik graag geweten (heb gekeken in de handleiding en wat shortcodes getest) hoe ik, als bv mijn vader zit te bellen op Phone 1, ik met mijn AS140 die op Phone 2 hangt kan binnenwippen op Phone 1 en zo dan het gesprek kan "overnemen" (als mijn vader bv roept van, "neem eens op", dat ik ook kan praten)...
Het wachtwoord van de SIP-instellingen ben ik op een ander forum mee bezig en komt er misschien binnenkort aan. Zou wel leuk zijn... Dit betekent dan dat je met je Xlite softphone overal ter wereld waar je internet hebt bereikbaar bent of je zelf kan bellen als het ware je in je eigen huis belt....[/quote]
die SIP acc info krijg je toch niet?
En mss kan je het gesprek doorschakelen naar lijn 1 bv?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 12 keer
hij (wij?) zijn dat aan het kraken..