Toevallig kwam ik onderstaande lijst van dvb-t zenders voor België tegen.
Wanneer deze klopt is er de komende tijd nog aardig wat te bouwen.
Er lijkt voorzien te zijn voor minimaal 5 frequenties per locatie, wat zou betekenen dat er ruimte is voor ongeveer 25 stations.
Er staat helaas geen opleveringsdatum bij.
http://users.fulladsl.be/~spb13810/dvbteu/BEL/index.htm
Iemand verdere informatie?
Groot aantal nieuwe DVB-T zenders in België
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 61 keer
- Bedankt: 110 keer
Ik heb geen verdere informatie maar ik kan alleen maar zeggen dat het tijd is dat er wat meer actie in komt...
Zeker als je het met Frankrijk en Nederland vergelijkt.
edit: er zitten daar ook radio zenders tussen toch?
Zeker als je het met Frankrijk en Nederland vergelijkt.
edit: er zitten daar ook radio zenders tussen toch?
- cyberbug
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 137 keer
- Bedankt: 183 keer
- Contacteer:
Ale deze zenders zitten op 1 transponder ? (weet niet zeker of dit zo noemt.)
van 8mbit.
3.3mbit per tv kanaal (een en canvas) de overige 1.4mbit is voor de vermelde radio streams.
van 8mbit.
3.3mbit per tv kanaal (een en canvas) de overige 1.4mbit is voor de vermelde radio streams.
Greetz cyberbug

- dietervanb
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 7 keer
Zou leuk zijn de Vlaamse zenders met een antenne te ontvangen, kan de kabel direct buiten.
Nu alleen nog maar één en Canvas. Voor mij alleen eigenlijk voldoende, maar zit met een gezin die ook andere zenders wil.
Wedden dat de telenet-lobby er alles aan zal doen opdat we geen extra Vlaamse zenders free-to-air zullen ontvangen ?
Nu alleen nog maar één en Canvas. Voor mij alleen eigenlijk voldoende, maar zit met een gezin die ook andere zenders wil.
Wedden dat de telenet-lobby er alles aan zal doen opdat we geen extra Vlaamse zenders free-to-air zullen ontvangen ?
Inderdaad, wij kijken hier DVB-T en dus enkel 1 en Canvas. Fascinerend is dat we 4 franstalige posten hebben, la une, la deux, la trois (!) en euronews.dietervanb schreef:Zou leuk zijn de Vlaamse zenders met een antenne te ontvangen, kan de kabel direct buiten.
Tevens heeft dat ding nog 2 kanalen gevonden waar nog geen beeld op is (spannend!).