netconnect start goed?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 24 keer
Een netconnect start kost 17,95/maand tegenover de 26,95/maand die ik nu betaal aan edpnet voor max6dyn. Ben ik gek als ik bij edpnet zou blijven? ok bij edpnet heb ik een theoretische 6mbps tegenover 4 bij dommel maar ben geen (zware) downloader. Ga ik eigenlijk wel een verschil in surfsnelheid, connecteren naar websites enz merken?
Surfen naar website ... Http verkeer m.a.w. zal gelijkwaardig zijn.bartman schreef:Een netconnect start kost 17,95/maand tegenover de 26,95/maand die ik nu betaal aan edpnet voor max6dyn. Ben ik gek als ik bij edpnet zou blijven? ok bij edpnet heb ik een theoretische 6mbps tegenover 4 bij dommel maar ben geen (zware) downloader. Ga ik eigenlijk wel een verschil in surfsnelheid, connecteren naar websites enz merken?
Een liedje downloaden van itunes bv. duurt mss een paar sec. langer
Telenet en zijn reclames dringen echt zwaar door heb ik het gevoel.. Mensen die vaak denken dat je de snelheid van het laden van sites evenredig stijgt met snelheid van je internet
..
Naja is dus niet zo.. Vaak heb je genoeg met een 4mbit connectie om zeer vlot te surfen
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Naja is dus niet zo.. Vaak heb je genoeg met een 4mbit connectie om zeer vlot te surfen
![Afbeelding](http://img183.imageshack.us/img183/6565/bar03nd1.jpg)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Je krijgt dan 3euro korting?bartman schreef:Een netconnect start kost 17,95/maand tegenover de 26,95/maand die ik nu betaal aan edpnet voor max6dyn. Ben ik gek als ik bij edpnet zou blijven? ok bij edpnet heb ik een theoretische 6mbps tegenover 4 bij dommel maar ben geen (zware) downloader. Ga ik eigenlijk wel een verschil in surfsnelheid, connecteren naar websites enz merken?
Als je genoeg hebt aan 5 GB kan je overwegen om te overstappen.
Als je per se bij edpnet wil blijven, kan je voor hun start opeteren. Alhoewel die is veel minder concurentieel. 20 euro en maar 1 GB. Met uw korting zou je dan 17 euro betalen voor 1 GB.
Persoonlijk zou ik dan voor edpnet kiezen. ALS er problemen zijn bij dommel ga het je veel sneller meer per jaar kosten dan bij edpnet. Plus de helpdesk van edpnet is 1 van de betere.
Langs andere kant als je geen probs bij dommel hebt betaal je minder natuurlijk
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
PS: 4mbit<-->6mbit is bijna onvoelbaar tijdens het surfen. Enkel 1ste dag bij overstap van 6mbit naar 4 mbit zie je het.
PPS: mss ook vermelden waard dat bij edpnet de pload hoger is
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
maar 256 bij dommel start.liger schreef:Je krijgt dan 3euro korting?bartman schreef:Een netconnect start kost 17,95/maand tegenover de 26,95/maand die ik nu betaal aan edpnet voor max6dyn. Ben ik gek als ik bij edpnet zou blijven? ok bij edpnet heb ik een theoretische 6mbps tegenover 4 bij dommel maar ben geen (zware) downloader. Ga ik eigenlijk wel een verschil in surfsnelheid, connecteren naar websites enz merken?
Als je genoeg hebt aan 5 GB kan je overwegen om te overstappen.
Als je per se bij edpnet wil blijven, kan je voor hun start opeteren. Alhoewel die is veel minder concurentieel. 20 euro en maar 1 GB. Met uw korting zou je dan 17 euro betalen voor 1 GB.
Persoonlijk zou ik dan voor edpnet kiezen. ALS er problemen zijn bij dommel ga het je veel sneller meer per jaar kosten dan bij edpnet. Plus de helpdesk van edpnet is 1 van de betere.
Langs andere kant als je geen probs bij dommel hebt betaal je minder natuurlijk
PS: 4mbit<-->6mbit is bijna onvoelbaar tijdens het surfen. Enkel 1ste dag bij overstap van 6mbit naar 4 mbit zie je het.
PPS: mss ook vermelden waard dat bij edpnet de pload hoger is
17€ en gebruik maken van het turboline netwerk, ik zou het wel weten.