Sinds 2 jaar zit ik bij dommel, tot hiertoe nooit problemen gehad.
Nu dus wel. Ik wil verhuizen, maar ze zijn blijkbaar niet in staat om dit binnen de 2 maanden te regelen.
Die kerel van de helpdesk weet heel goed wat het probleem is maar lost niets ... hij heeft nog minder zin om er ook maar iets "snelheid" achter te zetten.
Verwerken ze die aanvragen voor overdracht maar 1 keer per maand met hun leverancier ofzo?
Ik snap echt niet waarom ze dit niet in orde willen maken. Ik ben echt ten einde raad.
Morgen is met Belgacom bellen om te zien hoe snel die mij terug internet kunnen arrangeren.
Bij wie is dommel klant?
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
1 keer per maand tussen 10u00 en 12u00 moesten ze hun aanvragen doorfaxen naar Belgacom, dacht ik gelezen te hebben in een artikel
Als je klant bent bij Dommel of elke andere provider behalve Belgacom, dan kan Belgacom je niet helpen.
Als je klant bent bij Dommel of elke andere provider behalve Belgacom, dan kan Belgacom je niet helpen.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
dan vraag je toch gewoon aan belgacom om uw telefoon MET adsl over te zetten? Dat is wat ik had gedaan. Ik had wel mijn ISP, edpnet, gewaarschuwd 1 maand vooraf ofzoiets zoals het staat in algemene voorwaarden. Wat staat er bij dommel?zinno80 schreef:Sinds 2 jaar zit ik bij dommel, tot hiertoe nooit problemen gehad.
Nu dus wel. Ik wil verhuizen, maar ze zijn blijkbaar niet in staat om dit binnen de 2 maanden te regelen.
Die kerel van de helpdesk weet heel goed wat het probleem is maar lost niets ... hij heeft nog minder zin om er ook maar iets "snelheid" achter te zetten.
Verwerken ze die aanvragen voor overdracht maar 1 keer per maand met hun leverancier ofzo?
Ik snap echt niet waarom ze dit niet in orde willen maken. Ik ben echt ten einde raad.
Morgen is met Belgacom bellen om te zien hoe snel die mij terug internet kunnen arrangeren.
PS: mijn antwoord uit quote gehaald
Laatst gewijzigd door liger 29 aug 2008, 01:53, in totaal 1 gewijzigd.
Ik ben nu klant bij dommel. De telefoonlijn is van Belgacom. Op mijn oud- & mijn nieuw adres.
Belgacom is misschien wel in staat om mij nu vrij snel terug dsl aan te bieden. Allé die kunnen misschien al eens zien of ze nog een technieker moeten langssturen voor aanpassingen te doen aan hun patch kasten.
Als die lijn onmiddellijk bruikbaar is, is dommel gewoon te lam om eens te bellen naar hun account manager om de aanvraag te versnellen. Dan weet ik ook ineens welke waarde ik heb als klant . Huidige indruk: geen.
Belgacom is misschien wel in staat om mij nu vrij snel terug dsl aan te bieden. Allé die kunnen misschien al eens zien of ze nog een technieker moeten langssturen voor aanpassingen te doen aan hun patch kasten.
Als die lijn onmiddellijk bruikbaar is, is dommel gewoon te lam om eens te bellen naar hun account manager om de aanvraag te versnellen. Dan weet ik ook ineens welke waarde ik heb als klant . Huidige indruk: geen.
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Maar je moet wel de verhuis fee betalen aan Dommel! Dit is gewoon zo. Vroeger kon dit nog zonder kosten maar sinds Belgacom dit doorrekend aan Dommel...Netdummie schreef:Verhuis je misschien naar een andere telefoonzone? Indien dit niet het geval is, dan moet je Belgacom de opdracht geven om het data-signaal mee te verhuizen en dan regelen zij alles onderling met Dommel.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)