Ik heb een vraagje voor de CityConnect abonnees.
Het is zo dat wij opzoek zijn naar een 2de lijn op het werk, de reden is dat we op dit moment een pro lijn van Telenet hebben (eentje over kabel). Maar deze is te traag op het vlak van upload en ook wel download op bepaalde momenten.
Nu was ik aan het denken om Cityconnect aan te raden aan mijn baas, maar natuurlijk wil ik dan wel weten of dit aan te raden is als backup lijn.
Ik zou ook gewoon naar Dommel zelf kunnen bellen mits ik daar gewerkt heb, maar ik heb liever de meningen van personen die effectief deze connectie hebben.
Cityconnect als backup lijn op het werk?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Ik ben sinds het begin cityconnect plus klant ( Leuven 016 ). Behalve de kinderziektes in begin ( +- 3 weken ) en de outage van eergisteren heb ik nog nooit problemen gehad. De snelheid is altijd rond de 1.3 + 1.4 Mb/s downstream en 200 Kb/s up. Als je wilt kan je nog een grafiekje van men smokeping bezorgen zodat je de latency en uptime kan zien ( en voorleggen aan je baas
).
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- fieldoxide
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 115 keer
- Bedankt: 25 keer
Hier in het begin ook veel kinderziektes , 3 verschillende modems moeten proberen en uiteindelijk geeft de siemens gigaset voor mij persoonlijk de beste verbinding , zit op ongeveer 2800 meter van de centrale , geraak wel niet hoger dan 8 Mbps profiel , ik zit wel op een slecht koperpaar van belgacom denk ik want heb regelmatig package loss maar wel geen disconnects die ik in het begin wel had . Prijs , volume is zeker aan te raden .
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Done!L-army schreef:Ditch, je hebt PM