Zou ik Norton Internet Security 2004 installeren op mijn computer
of zou mijn pc overbelast geraken.
Systeemvereisten zijn: windows xp pro:
pentium 2 300 mhz
128 mb ram
Mijn pc : Pentium 2 350 mhz
192 mb ram
PS: zou McAfee misschien beter zijn?
Norton internet security 2004
Vroeger bij een vorige Windows versie (Win 95) had ik eens zone alarm maar dit is nu wel heel lang geleden.
Ik ben dan een van de enigen welke geen last ondervinden van een traag systeem na de install van Norton IS & Antivirus versie 2004.
(mijn PC pentium 4 van 2 Ghz en 256 Mb geheugen 80 Gb HD met partities c: d: & e: Ik hoop dat dit ook zo blijft)
Er bestaat toch ergens een topic over welke antivirus software niet te veel in beslag neemt, best even zoeken hé...zie hier.
Greetz
Ik ben dan een van de enigen welke geen last ondervinden van een traag systeem na de install van Norton IS & Antivirus versie 2004.
(mijn PC pentium 4 van 2 Ghz en 256 Mb geheugen 80 Gb HD met partities c: d: & e: Ik hoop dat dit ook zo blijft)
Er bestaat toch ergens een topic over welke antivirus software niet te veel in beslag neemt, best even zoeken hé...zie hier.
Greetz
°MaRtO°° schreef:maar bestaat
er een ander programmatje waardoor mijn pc
misschien niet trager gaat?
Zou McAfee of zone alarm goed zijn?
Hoi MaRtO,
Ga anders eens kijken op de site van eTrust :
www.my-etrust.com/microsoft
Kun je EzArmor (antivirus met firewall-pakket) downloaden met gratis updates gedurende één jaar, gebruik 'm zelf en draait vlot (firewall komt van ZoneAlarm, alleen in 'n ander jasje)...
Greetz...
Greetz...