alle poorten van het netwerk staan open maar het enige probleemtje dat ik heb is het versturen van mails.
waar ik het account en paswoord heb gekocht kennen ze dus niets van dit alles en daar kunnen ze mij bijgevolg niet helpen.
heb al een paar mail's gestuurd naar de beheerder van de hotspot maar daar komt geen antwoord op

Google brengt mij ook niet verder
de truckskes met oa. autoroute smtp werken niet
met watismijnip zie ik dat de hotspot connecteert met Orange
de meest voor de hand liggende oplossing zou zijn smtp.orange.es maar dit werkt niet
heb nu in de rapte een Gmail-account aangemaakt en vanuit mijn mail-client kan ik via dat account toch al mail versturen (zelfs imap werkt op Gmail,voor iets dat gratis is ..chapeau)
ook kan men bestaande mail-adressen gaan linken aan dit Gmail account zodat mijn bestemmelingen mijn vertrouwd e-mail adres te zien krijgen (behalve als ze in de eigenschappen/bron van de mail gaan kijken en daar zie je dan dat het via Gmail passeert)
de naam van het hotspot is TGNWIFI maar zoals reeds gesteld is het volgens mij Oranje als provider
zou Orange geen SMTP-server laten gebruiken door deze hotspot om spammers te weren??
is dit een gebruikelijke techniek bij hotspot's dat men geen SMTP-servers ter beschikking stelt ???