Ben benieuwd of mensen dit zien zitten. Een soort uitbreiding op het userprofiel om zo je professionele CV online te zetten, maar dan gekoppeld aan je nick, zonder persoonlijke info.
Zodoende kan men beter zien welk vlees men in de kuip heeft, en kunnen we ook hier een beperkte vorm van social networking doen ?
Anonieme CV's
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Ik begin binnenkort als zelfstandige in bijberoep en zou het aangenaam vinden om tenminste een beetje info hieromtrent te geven maar voor het ogenblik ligt dat nogal gevoelig. Wat jij voorstelt zou hier wel aan tegemoet kunnen komen.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
- Robbe
- El Robre
- Twitter: infocaris
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Contacteer:
De Linkdin profielen linken zou anders wel een tussen oplossing zijn.
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
- Sasuke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
Ja en nee, LinkedIn is al direct een hoop persoonlijke info die niet echt hoeft hé. De linkedin members kunnen mekaar wel zien, maar kunnen normaal de nicks niet koppelen aan de persoon.Robbe schreef:De Linkdin profielen linken zou anders wel een tussen oplossing zijn.
Ik zou het graag nog wat anoniem houden. Die extra info kan volgens mij ook perfect in een soort apart topic komen hé, verzameld en beheerd door de mods (best).
-
- Elite Poster
je kan dit doen, zolang het maar volledig vrijblijvend is.
diegene die deze informatie dan willen geven, doen dit.
persoonlijk zal ik het niet doen.
diegene die deze informatie dan willen geven, doen dit.
persoonlijk zal ik het niet doen.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
- Styno
- Elite Poster
Ik zou het persoonlijk ook niet doen, er staat voor mij part al meer dan genoeg info (of mogelijkheid tot invullen) in het forum profiel.
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
- seagull
- Elite Poster
- Twitter: WimVerlinden
- Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
- Bedankt: 91 keer
- Contacteer:
Iemand die dat wil kan toch wat info kwijt in zijn UB profiel?
edit: styno, je was me voor, had niet goed gelezen
edit: styno, je was me voor, had niet goed gelezen
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
- Jan_B
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 13 keer
Ik vind het daarentegen wel een goede suggestie.L-army schreef:Ik zie dit ook niet echt zitten. We hebben een group op linkedin, ik denk dat dit voldoende is.
Ik ben (denk ik) vrij actief hier, en ik heb ook een goed onderhouden LinkedIn netwerk.
Ik wil deze beiden echter niet aan elkaar koppelen, vooral om te vermijden dat userbasers mijn "prive ik" en mijn "professionele ik" door mekaar zouden halen (maw: wat ik op userbase post is puur prive en heeft niets met mijn werkgever te maken).
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
Langs de andere kant: wel opletten met het linken aan de "relevantie" van iemands post. Het is niet omdat iemand loodgieter van beroep is, dat hij geen zinnig woord zou te vertellen hebben over een bepaald onderwerp (bv. IT).
Dus situaties als "och, gij moet uwe mond houden, loodgieterke van mijn voeten" zouden we toch moeten vermijden...
Dus situaties als "och, gij moet uwe mond houden, loodgieterke van mijn voeten" zouden we toch moeten vermijden...
ooh. shiny.
- Sasuke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
Moet zeggen dat het suggesties forum toch goed is, heb al goeie voor- en tegenargumenten gehoord.
Mijn gedacht is hetzelfde als die van Jan_B, maar wat cloink zegt is inderdaad iets dat ten allen tijd moet vermeden worden.
We zien wel wat de toekomst brengt, of het moest al zijn dat men massaal hier toch positief over zou stemmen.
Thanks,
Sasuke
Mijn gedacht is hetzelfde als die van Jan_B, maar wat cloink zegt is inderdaad iets dat ten allen tijd moet vermeden worden.
We zien wel wat de toekomst brengt, of het moest al zijn dat men massaal hier toch positief over zou stemmen.
Thanks,
Sasuke
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Dit zou inderdaad jammer zijn, ik denk dan ook dat dit eerder een leegloop of nieuwe bezoekers zal weg houden?cloink schreef:Langs de andere kant: wel opletten met het linken aan de "relevantie" van iemands post. Het is niet omdat iemand loodgieter van beroep is, dat hij geen zinnig woord zou te vertellen hebben over een bepaald onderwerp (bv. IT).
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
I personally hate anonymous cowards :)
Van mij mag iedereen bij naam genoemd worden. Vote for linkedin link in profile.
Van mij mag iedereen bij naam genoemd worden. Vote for linkedin link in profile.
jamaar dan zij IT'ers toch voor standaardisatie en eenzelfde soort button ofzo :S ?Astralon schreef:Niets houdt de mensen tegen om in hun onderschrift een link naar hun LinkedIn profiel te plaatsen.airzimmy schreef:Vote for linkedin link in profile.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 6 keer
kan aan mij liggen maar wat is toch die linked-bazaar? Heb al gelezen over een userbase groep en zo en ben, zoals gewoonlijk, weer nie mee
EDIT: laat maar, ben weer mee
EDIT: laat maar, ben weer mee
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
Als iemand op zijn 18 een universitair (ICT) diploma heeft, dan is hij hier wat mij betreft MEER dan welkom!Pi R² schreef:een heleboel universitaire ICT gediplomeerden van 18 jaar
ooh. shiny.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
JA! Ik wil ook weten waar je het kan kopen en tegen welke prijscloink schreef:Als iemand op zijn 18 een universitair (ICT) diploma heeft, dan is hij hier wat mij betreft MEER dan welkom!Pi R² schreef:een heleboel universitaire ICT gediplomeerden van 18 jaar
-
- Administrator
- Contacteer:
Hebt gij geluk, juist een mail hier over gekregen!:liger schreef:JA! Ik wil ook weten waar je het kan kopen en tegen welke prijscloink schreef:Als iemand op zijn 18 een universitair (ICT) diploma heeft, dan is hij hier wat mij betreft MEER dan welkom!Pi R² schreef:een heleboel universitaire ICT gediplomeerden van 18 jaar
Your Degree shipped by Fed-Ex schreef: WHAT A GREAT IDEA!
We provide a concept that will allow anyone with sufficient work experience to obtain a fully verifiable University Degree.
Bachelors, Masters or even a Doctorate.
For US: <een telefoonnummer>
Outside US: <een ander nummer>
"Just leave your NAME & PHONE NO. (with CountryCode)" in the voicemail.
Our staff will get back to you in next few days!