Zojuist na klachten van klanten contact opgenomen met EDPNET.
Blijkbaar is er een probleem met de centrale in Leuven.
Wordt asap opgelost. Hopelijk voor 15 uur, echter wordt verwacht pas tegen 17 uur.
Algemene panne 014/015/016/...
- EDPnet
- ISP Official
- Berichten: 363
- Lid geworden op: 04 apr 2005, 12:33
- Locatie: St.-Niklaas, .be, .eu
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
Het gaat meer specifiek om de centrales in volgende gemeenten:
Turnhout
Dessel
Bouwel
Baarle-Hertog
Mol
Beerse
Eindhout
Balen
Arendonk
Deze bevinden zich allemaal binnen de 014 zone.
Onze verontschuldigingen voor de getroffenen.
Turnhout
Dessel
Bouwel
Baarle-Hertog
Mol
Beerse
Eindhout
Balen
Arendonk
Deze bevinden zich allemaal binnen de 014 zone.
Onze verontschuldigingen voor de getroffenen.
internet, fiber & telephony
- Jan_B
- Premium Member
- Berichten: 717
- Lid geworden op: 07 dec 2006, 14:32
- Locatie: Leuven
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 13 keer
Dit is nu een van de hoofdredenen waarom ik nog steeds graag bij EDPnet ben: het gevoel als klant ernstig te worden genomen (en dus geinformeerd te worden als het eens misloopt).
Door een storing aan een atm-knooppunt is het internetverkeer voor dsl-klanten in een groot deel van de telefoonzone 014 onmogelijk. Er wordt met de hoogste prioriteit aan een oplossing, die te verwachten valt in de loop van deze avond.
Onze excuses voor het ongemak.
Inderdaad, hun aanbod is misschien wat minder uitgebreid dan bij Dommel. Maar is dan wel veel uitgebreider dan Belgacom/Telenet.
Maar de grootste troef van edpnet is bij mij ook nog hun support en hun klantvriendelijkheid en behulpzaamheid.
Na 2 jaar nog een altijd een tevreden klant en dat is wel uitzonderlijk in het belgenland.
Maar de grootste troef van edpnet is bij mij ook nog hun support en hun klantvriendelijkheid en behulpzaamheid.
Na 2 jaar nog een altijd een tevreden klant en dat is wel uitzonderlijk in het belgenland.
-
- Plus Member
- Berichten: 172
- Lid geworden op: 17 feb 2006, 11:34
- Locatie: Zichem
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 2 keer
Heel tevreden hier zo 2.5 jaarkes EDPnetter.
Het is prettig als er iets mis is en men reageert op je vragen met de snelheid van het mogelijke.
Soms lonkt het Dommel aanbod wel, maar het enige wat ik moet doen is de 3599 posts lezen over meestal de Dommel ellende om EDPnet terug naar waarde te schatten.
Het is prettig als er iets mis is en men reageert op je vragen met de snelheid van het mogelijke.
Soms lonkt het Dommel aanbod wel, maar het enige wat ik moet doen is de 3599 posts lezen over meestal de Dommel ellende om EDPnet terug naar waarde te schatten.
- MacE501
- Pro Member
- Berichten: 374
- Lid geworden op: 25 nov 2005, 12:27
- Locatie: Vlaams-Brabant
- Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
- Bedankt: 10 keer
Soms blijf je beter waar je bent!xedion schreef:Soms lonkt het Dommel aanbod wel, maar het enige wat ik moet doen is de 3599 posts lezen over meestal de Dommel ellende om EDPnet terug naar waarde te schatten.
Maar allle gekheid op een stokje, ik ben ook sinds 2,5 jaar tevreden EDPnet klant, niet alleen omwille van het aanbod en de prijzen, maar ook en vooral voor de goede pingwaarden bij EDPnet. Op sommige van m'n favoriete (nederlandse) game servers haal ik waardes rond de 18-20... Keep up the good work guys (and dolls)!
-
- Pro Member
- Berichten: 258
- Lid geworden op: 24 okt 2007, 10:57
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 21 keer
Bwah ja, idd, ik ook durf wel eens te klagen af en toe, ook over EDPNET, perfect bestaat niet maar uiteindelijk best tevreden, in ieder geval komt er reactie op tickets, is men beleefd, en doet men daadwerkelijk iets om problemen op te lossen. Ze hangen natuurlijk via Belgacom / Scarlet, dus almachtig zijn ze niet, maar het lukt ze wel om het draaiende te houden !MacE501 schreef:Soms blijf je beter waar je bent!xedion schreef:Soms lonkt het Dommel aanbod wel, maar het enige wat ik moet doen is de 3599 posts lezen over meestal de Dommel ellende om EDPnet terug naar waarde te schatten.
Maar allle gekheid op een stokje, ik ben ook sinds 2,5 jaar tevreden EDPnet klant, niet alleen omwille van het aanbod en de prijzen, maar ook en vooral voor de goede pingwaarden bij EDPnet. Op sommige van m'n favoriete (nederlandse) game servers haal ik waardes rond de 18-20... Keep up the good work guys (and dolls)!
- svermassen
- Elite Poster
- Berichten: 1899
- Lid geworden op: 21 nov 2004, 20:05
- Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
- Bedankt: 35 keer
Ik merkte gisteren ook disconnects, zone 011-Eksel.murda schreef:Ik heb sinds enkele dagen last van disconnects die enkele minuten tot een half uur duren.
Zone Dessel
Toen ik in de ONE-modem keek was hij al 3 keren gereset op een 10-tal uren.
Ik heb nog steeds problemen met adsl lijn sinds een paar dagen.
Hier zijn mijn waardes voor het 6mbit profiel.
(ik zit ongeveer 1.7-2km van de centrale)
Blijkbaar werkt geen enkele google site meer met mijn connectie.
Rechstreeks naar de gezochte site connecteren lukt me wel.
Iemand nog problemen in de regio Dessel??
Hier zijn mijn waardes voor het 6mbit profiel.
(ik zit ongeveer 1.7-2km van de centrale)
Blijkbaar werkt geen enkele google site meer met mijn connectie.
Rechstreeks naar de gezochte site connecteren lukt me wel.
Iemand nog problemen in de regio Dessel??
- Bijlagen
-
- diagnostics.jpg
- 3MBIT profiel?
- (144.24 KiB) 119 keer gedownload
-
- adsl down.jpg
- EDPNET DOWN
- (255.48 KiB) 45 keer gedownload
Dit waren mijn begin waardes bij edpnet.
Uitgangsvermogen (dBm) (verzenden/ontvangen) = 12 / 20
Signaalverzwakking (dB) (verzenden/ontvangen) = 8 / 17
Ruismarge (dB) (verzenden/ontvangen) = 18 / 24
Leveranciers-ID (lokaal/extern) = ALCB / ALCB
blijkbaar is er iets mis met mijn ruis (zie mijn huidige waardes)
Uitgangsvermogen (dBm) (verzenden/ontvangen) = 12 / 20
Signaalverzwakking (dB) (verzenden/ontvangen) = 8 / 17
Ruismarge (dB) (verzenden/ontvangen) = 18 / 24
Leveranciers-ID (lokaal/extern) = ALCB / ALCB
blijkbaar is er iets mis met mijn ruis (zie mijn huidige waardes)
Er geen ander toestel op onze lijn.
Wij hebben een aparte lijn voor internet en telefoon gaat via telenet.
Ik denk dat het probleem bij onze modem ligt. Er komt een hoog zoemend geluid uit de modem.
Ik ga morgen eens testen met een andere modem.
Wij hebben een aparte lijn voor internet en telefoon gaat via telenet.
Ik denk dat het probleem bij onze modem ligt. Er komt een hoog zoemend geluid uit de modem.
Ik ga morgen eens testen met een andere modem.
blijkbaar lag de slechte noise aan de modem zelf. Modem is dus vervangen.
dit zijn mijn waardes nu:
Uitgangsvermogen (dBm) (verzenden/ontvangen) = 12.0 / 19.5
Signaalverzwakking (dB) (verzenden/ontvangen) = 7.0 / 15.0
Ruismarge (dB) (verzenden/ontvangen) = 17.0 / 17.5
Leveranciers-ID (lokaal/extern) = ALCB / ALCB
dit zijn mijn waardes nu:
Uitgangsvermogen (dBm) (verzenden/ontvangen) = 12.0 / 19.5
Signaalverzwakking (dB) (verzenden/ontvangen) = 7.0 / 15.0
Ruismarge (dB) (verzenden/ontvangen) = 17.0 / 17.5
Leveranciers-ID (lokaal/extern) = ALCB / ALCB