externet dvd r usb
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 196 keer
- Bedankt: 125 keer
Niemand kan je garanderen dat dit gaat werken.
Hangt af van de DVD-driver, USB-boot support in BIOS, enz...
Ik zou zeggen, gewoon proberen.
CD aankoppelen, Windows installatie CD erin en booten...
Als je het Windows installatie scherm ziet dan kan je Windows installeren!
Hangt af van de DVD-driver, USB-boot support in BIOS, enz...
Ik zou zeggen, gewoon proberen.
CD aankoppelen, Windows installatie CD erin en booten...
Als je het Windows installatie scherm ziet dan kan je Windows installeren!
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 2 keer
Mijn gedacht!cloink schreef:Dit flikt hij nu elke keer, dat er nog mensen zijn die op zijn threads ingaan...
Vage manier van hulp zoeken.
Eerst raad zitten vragen /zeuren en dan als iemand er zijn tijd heeft ingestoken,nog iets totaal anders doen.
En zijn woordenboek bevat ook dat leuke woordje "bedankt" niet blijkbaar.
Jaja ik weet het het zijn me zaken niet, maar het is ergerlijk.
is dat hier een tread om mekaar uittekaken?, waarom ik van dvd rw usb, naar usb stick veranderd. is gewoon simpel, mijn vriend ging dat dvd mee bregen en heeft het niet gedaan, en ik had die pc nodig, (klean) dermee dat ik het dan maar op mijn eentje heb ziten zoeken hoe je dat moest doen, om windows te installeren via usb stick e!!
dat is hier geen nederlandse crussus dat ik volg e, ik heb nu eemaal problemen met het spellen, so wtf? je begrijp toch wat ik zeg of niet? "bedankt" "bedankd"xedion schreef:Mijn gedacht!cloink schreef:Dit flikt hij nu elke keer, dat er nog mensen zijn die op zijn threads ingaan...
Vage manier van hulp zoeken.
Eerst raad zitten vragen /zeuren en dan als iemand er zijn tijd heeft ingestoken,nog iets totaal anders doen.
En zijn woordenboek bevat ook dat leuke woordje "bedankt" niet blijkbaar.
Jaja ik weet het het zijn me zaken niet, maar het is ergerlijk.
voor te zeuren zijn jullie rap, maar voor te helpen .....
- Sasuke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
neo2008, gelieve u aan de regels van het forum te houden ! U weze gewaarschuwd.
Nog iets, als je ZELF kan zoeken hoe je het met een USB stick kan doen, waarom heb je 5 posts nodig om te weten of het lukt met een USB dvd ?
Het forum is géén plaats om anderen te laten doen waar je zelf te lui voor bent ! Problemen met spellen heeft trouwens niemand, als je je tijd er voor neemt dan zie je dat zelf wel. Moest je nu een vorm van dyslectie hebben zou ik je nog gelijk geven, maar jouw spelfouten zijn duidelijk geen dyslectie, maar eerder een voorbeeld dat je zelfs nog te lui bent om je vraag op een normale manier te formuleren.
Mvg,
Sasuke
Nog iets, als je ZELF kan zoeken hoe je het met een USB stick kan doen, waarom heb je 5 posts nodig om te weten of het lukt met een USB dvd ?
Het forum is géén plaats om anderen te laten doen waar je zelf te lui voor bent ! Problemen met spellen heeft trouwens niemand, als je je tijd er voor neemt dan zie je dat zelf wel. Moest je nu een vorm van dyslectie hebben zou ik je nog gelijk geven, maar jouw spelfouten zijn duidelijk geen dyslectie, maar eerder een voorbeeld dat je zelfs nog te lui bent om je vraag op een normale manier te formuleren.
Mvg,
Sasuke
lees daar boven wat ik zei "waarom ik van dvd rw usb, naar usb stick veranderd. is gewoon simpel, mijn vriend ging dat dvd mee bregen en heeft het niet gedaan, en ik had die pc nodig, (klean) dermee dat ik het dan maar op mijn eentje heb ziten zoeken hoe je dat moest doen, om windows te installeren via usb stick "Sasuke schreef:neo2008, gelieve u aan de regels van het forum te houden ! U weze gewaarschuwd.
Mvg,
Sasuke
dus ik was niet te lui want heb het zelf gaan zoeken. en niet hier gevraagd