Ha ik ga mijzelf eens citerencoiken schreef:'t Is en blijft techniek... dus als er al eens iets fout gaat kunnen we hen dit zeker niet verwijten (1ste downtime in het jaar dat ik bij hen zit)
MAAR dat ze het alweer vertikken om hierover duidelijk te communiceren slaat toch echt wel alles... echt een boerse, ruftige, bescheten mentaliteit daar bij Dommel!
Begin citaat
"Ok ik snap het allemaal wel dat het vervelend is. Geen duidelijk communicatie van Dommel... maar,
relativeren is hier het keywoord, ... Is het de eerste keer dat zoiets voorvalt? (Ging over release van producten/speedpack) NEE! Dommel heeft duidelijk groeipijnen
Als je dit weet, gedraag je erna, ... maak een keuze ,... Ofwel ga je bv. naar een andere provider ,(als je denkt dat het daar beter is) ofwel wacht je gewoon rustig af ...
Laat mij wel duidelijk zijn, ik zeg niet dat je erbij moet neerleggen ,... gewoon maak een keuze, en wees consequent..."
Einde citaat