Daar zit momenteel het probleem bij Dommel. Er is een probleem en na het maken van een ticket komt er weken geen reactie. Ga je bellen dan kostte dit tot voor kort handenvol geld. Dit weet je op voorhand maar aler geen reactie komt op mails wat doe je dan? In mijn geval was er een probleem met de mailserver van mijn hosting die regelmatig in de blacklists zat. reactie Dommel; dat gaat vanzelf wel over. 2e probleem: regelmatige outages van de hostingserver: reactie dommel na enkele weken (!!) ja er is een probleem, kijk op onze site naar onze nieuwe hostingformules. 3e probleem, facturatie: geen reactie tot ik belde. Een half uur aan de lijn, helpdesker die 3 keer ging vragen wat hij moest zeggen en geen oplossing. Tja daar sta je dan he.Gent32m schreef: Dit zijn leugens. Ok, er zijn soms wat problemen. Maar die heb je overal.
Die problemen kun je proberen samen opgelost te krijgen.
Feit: Dommel heeft een goed product
Feit: De prijs is naar Belgische normen zeer interessant
Feit: Bij problemen ben je de pineut.
Feit: Het gaat acteruit met Dommel en dat is spijtig.
Ik ben al weg met mijn hosting en op een haar na met ADSL. Niet omdat er problem zijn maar omdat problemen niet opgelost geraken.
[/quote]