probleem na format

Windows, Android, iOS, Linux, Chrome OS, ...
neo2008
Plus Member
Plus Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 30 jul 2008, 15:44

hey iedereen,

ik heb mijn pc geformateerd. ik had eerst alle data op mijn andere schijf gezet E: na windows terug instaleren wat mijn e schijf omgezet in f: en al die data dat ik daar heb op gezet zie ik niet meer, ook had ik een map met games en films als ik die probeer te opennen krijg ik een eror geen toeg (je hebt geen toegang) is er een mogelijkheid om die probleem op te losse?

mvg
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
neo2008
Plus Member
Plus Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 30 jul 2008, 15:44

selder schreef:http://support.microsoft.com/kb/308421


daar ben ik niks mee, ik krijg melding niet toegangkelijk heeft niks te maken met administrator want ik ben ingelogd als adminstrator ik alleen gebruik deze pc
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Daar ben je wel iets mee, want de administrator van je oude machine is niet dezelfde als de administrator van je huidige machine, die hebben namelijk een verschillende SID. Take ownership et voila!
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
neo2008
Plus Member
Plus Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 30 jul 2008, 15:44

selder schreef:Daar ben je wel iets mee, want de administrator van je oude machine is niet dezelfde als de administrator van je huidige machine, die hebben namelijk een verschillende SID. Take ownership et voila!


lukt niet ik ga proberen met syteem restore
neo2008
Plus Member
Plus Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 30 jul 2008, 15:44

trouwens ik probeer op een hd waar geen windows is geinstaleerd te oppennen
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

neo2008, dat heeft er niks mee te maken. Hetgene selder zegt klopt effectief. Je moet eerst "ownership" nemen, en daarna jezelf rechten toekennen op de mappen.

Dit is basis NTFS rechten.

Grtz,
Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mahimahi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1192
Lid geworden op: 14 nov 2002, 16:59
Locatie: Derde straatje op de rechterkant
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Heb iets bijgeleerd :-)

Wil dit dus zeggen dat je, wanneer je even een NTFS geformatteerde drive in een PC steekt, je die niet zomaar kunt benaderen?

Is dit eveneens geldig voor een FAT32 geformatteerde drive?
:wave: So long, and thanks for all the fish :wave:
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Dat klopt MahiMahi. Enfin, zolang de security goed staat toch. Met een FAT32 kan dat niet, omdat FAT32 geen security ondersteund.

Mvg,
Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
neo2008
Plus Member
Plus Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 30 jul 2008, 15:44

"Klik met de rechtermuisknop op de map waarvan u eigenaar wilt worden en klik vervolgens op Eigenschappen.
2. Klik op het tabblad Beveiliging"


als ik op die map rechtsklik en eigenschappen neem dan krijg ik alleen algemeen, delen , aanpassen ik zie nergens "beveiliging" staan
xedion
Plus Member
Plus Member
Berichten: 172
Lid geworden op: 17 feb 2006, 11:34
Locatie: Zichem
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 2 keer

Het tabblad Beveiliging weergeven
Open Mapopties in het Configuratiescherm.
Klik op Start, wijs Instellingen aan en klik op Configuratiescherm.
Dubbelklik op Mapopties
.
Schakel op het tabblad Weergave onder Geavanceerde instellingen het selectievakje Eenvoudig delen van bestanden gebruiken (aanbevolen) uit.
neo2008
Plus Member
Plus Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 30 jul 2008, 15:44

ik heb ondertussen een andere probleem, mij f schijf als ik er op dubbel klik zegt hij schijf is niet geformateerd? ik forateer de schijf dan zegt hij " kan forateren niet worden voltooit? ik heb op verschillende manier geforateerd en niks telkens ik weer dubbel klik komt die error te voorschijn

iemand raad aub?
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Maak eens in het kort terug een duidelijke omschrijving van je problemen want voor mij is het alleszins niet echt te begrijpen door het snel te scannen.

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Sven.VdS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 911
Lid geworden op: 26 maa 2004, 20:01
Locatie: Holsbeek
Bedankt: 1 keer

@mahimahi: zolang er geen systeembestanden op die schijf staan kan je er normaal met elke Windows aan.

Standaard zet Windows een data schijf namelijk toegankelijk voor 'Everyone' wat hetzelfde betekent als 'elke account op de pc zelf'

Ik heb nog nooit een data schijf gehad waar ik niet aan kon op een andere PC.

@neo2008: het feit dat je geen tab 'beveiliging' hebt doet mij eerder vermoeden dat je ofwel FAT32 hebt ofwel dat je file system om zeep is en dat Windows het zelf niet meer zo goed weet :|

Kijk eens in je logboeken (configuratie scherm - beheersopties (of zoiets) - logboeken) nadat je geprobeerd hebt om te formatteren.

Ben je ook al eens in schijfbeheer gaan kijken? Zoja, wat zegt Windows daar over je schijf?
Central heating is for sissies ... if you're cold it's because you don't have enough computers running.
Afbeelding
Afbeelding
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Of je draait windows XP home.
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Gebruikersavatar
Mahimahi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1192
Lid geworden op: 14 nov 2002, 16:59
Locatie: Derde straatje op de rechterkant
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Sven.VdS schreef:@mahimahi: zolang er geen systeembestanden op die schijf staan kan je er normaal met elke Windows aan.

Standaard zet Windows een data schijf namelijk toegankelijk voor 'Everyone' wat hetzelfde betekent als 'elke account op de pc zelf'

Ik heb nog nooit een data schijf gehad waar ik niet aan kon op een andere PC.


Ik heb dit probleem gelukkig altijd al kunnen omzeilen bij familie of vrienden.
Bij een vastgelopen systeem ben ik er altijd al in geslaagd de data met BartPE of met WinPE veilig te stellen.
Ik maak dan direct daarna steeds 2 nieuwe FAT32 partities aan één voor data en één voor Sys-backup soms nog een derde NTFS geformateerd wanneer de persoon in kwestie .mkv videootjes heeft.
Ik verbied ze dan ook om nog data gewoon in "Mijn documenten" op te slaan. Dit op straf van een totale excommunicatie :twisted:

Bij Neo zijn probleem zou ik toch eerst eens geprobeerd hebben om alle dataopslag apparaten, uitgenomen zijn tweede harde schijf, even los te koppelen zodat zijn F-schijf terug als E-schijf in de lijst gezet werd. Maar ik denk dat bij hem de zaak nu wel helemaal in de soep gedraaid is.
:wave: So long, and thanks for all the fish :wave:
gert.jansen
Pro Member
Pro Member
Berichten: 263
Lid geworden op: 02 jun 2007, 23:29
Locatie: Oostmalle
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

Mahimahi schreef:Ik verbied ze dan ook om nog data gewoon in "Mijn documenten" op te slaan. Dit op straf van een totale excommunicatie :twisted:
Je kunt ook gewoon de "My Documents" redirecten, zodat die automatisch op D:\, E:\ of waar je ook wil terechtkomt.

Kan per user (manueel), of gewoon registry setting aanpassen voor het default user profile zodat het voor alle volgende users automatisch goed komt.
Gebruikersavatar
Styno
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1440
Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
Locatie: Somewhere over the rainbow....

neo2008 schreef: ik formateer de schijf dan ...

En hoe denk je na een format terug aan je data te geraken???
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mahimahi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1192
Lid geworden op: 14 nov 2002, 16:59
Locatie: Derde straatje op de rechterkant
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

gert.jansen schreef:
Mahimahi schreef:Ik verbied ze dan ook om nog data gewoon in "Mijn documenten" op te slaan. Dit op straf van een totale excommunicatie :twisted:
Je kunt ook gewoon de "My Documents" redirecten, zodat die automatisch op D:\, E:\ of waar je ook wil terechtkomt.

Kan per user (manueel), of gewoon registry setting aanpassen voor het default user profile zodat het voor alle volgende users automatisch goed komt.


Ik weet het Gert :oops: Maar ik ben nogal een gewoontedier, als ik mij eenmaal goed voel in een bepaalde werkmethode heb ik moeite om mijzelf te dwingen het anders te doen. Luiheid? Ouderdom? weet het zelf niet goed.

Het is voor hen gratis, ze moeten dan ook maar een beetje moeite doen :mrgreen:
:wave: So long, and thanks for all the fish :wave:
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 960
Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

Styno schreef:
neo2008 schreef: ik formateer de schijf dan ...

En hoe denk je na een format terug aan je data te geraken???

Ik vind het ook raar.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Mahimahi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1192
Lid geworden op: 14 nov 2002, 16:59
Locatie: Derde straatje op de rechterkant
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Styno schreef:
neo2008 schreef: ik formateer de schijf dan ...

En hoe denk je na een format terug aan je data te geraken???


Schijf even binnengeven bij de FBI :idea:
:wave: So long, and thanks for all the fish :wave:
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 960
Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

Mahimahi schreef:
Styno schreef:
neo2008 schreef: ik formateer de schijf dan ...

En hoe denk je na een format terug aan je data te geraken???


Schijf even binnengeven bij de FBI :idea:

Is niet nodig. :-D
Als er alleen een format is gedaan zijn de files nog intact.
Afbeelding
neo2008
Plus Member
Plus Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 30 jul 2008, 15:44

nonkie schreef:
Styno schreef:
neo2008 schreef: ik formateer de schijf dan ...

En hoe denk je na een format terug aan je data te geraken???

Ik vind het ook raar.


Met deze programma, Stellar Phoenix Windows Data Recovery zolang je niks installeerd op die schijf zal er data's gevonden zijn maar ik denk dat mijn hd schijf gewoon kapot is. want ls ik op eigenschappen kijk, dan zie ik bij bestandsysteem: "geen" ?
Gebruikersavatar
Mahimahi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1192
Lid geworden op: 14 nov 2002, 16:59
Locatie: Derde straatje op de rechterkant
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

nonkie schreef:
Mahimahi schreef:
Styno schreef:
neo2008 schreef: ik formateer de schijf dan ...

En hoe denk je na een format terug aan je data te geraken???


Schijf even binnengeven bij de FBI :idea:

Is niet nodig. :-D
Als er alleen een format is gedaan zijn de files nog intact.


Ik was effe the snel met met mijn FBI, maar ik vond het zo'n goed idee dat ik het niet kon laten :-D
:wave: So long, and thanks for all the fish :wave:
Gebruikersavatar
Styno
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1440
Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
Locatie: Somewhere over the rainbow....

Formet & Recovery lijkt me toch niet meteen aangeraden. Dan kan je beter een raw-sector image nemen, die mounten en daar je recovery op loslaten.
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
neo2008
Plus Member
Plus Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 30 jul 2008, 15:44

Sven.VdS schreef:@mahimahi: zolang er geen systeembestanden op die schijf staan kan je er normaal met elke Windows aan.

Standaard zet Windows een data schijf namelijk toegankelijk voor 'Everyone' wat hetzelfde betekent als 'elke account op de pc zelf'

Ik heb nog nooit een data schijf gehad waar ik niet aan kon op een andere PC.

@neo2008: het feit dat je geen tab 'beveiliging' hebt doet mij eerder vermoeden dat je ofwel FAT32 hebt ofwel dat je file system om zeep is en dat Windows het zelf niet meer zo goed weet :|

Kijk eens in je logboeken (configuratie scherm - beheersopties (of zoiets) - logboeken) nadat je geprobeerd hebt om te formatteren.

Ben je ook al eens in schijfbeheer gaan kijken? Zoja, wat zegt Windows daar over je schijf?


Het stuurprogramma heeft de schrijfcache op apparaat \Device\Harddisk1\DR1 uitgeschakeld.
neo2008
Plus Member
Plus Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 30 jul 2008, 15:44

Ken schreef:Maak eens in het kort terug een duidelijke omschrijving van je problemen want voor mij is het alleszins niet echt te begrijpen door het snel te scannen.


de probleem is het volgende, eerst kon ik in die station niet aan bepaalde mappen gerkaken. dan heb ik alles gewist wat op die station was (handmatig geen format) ik heb mijn pc herstart en ik dubbel klick op die station, dan vraag hij station niet geformateerd dus ik fomrateer het station, wanneer het bijna gedaan was met format, krijg ik melding "kan formateren niet voltooien" dus ik krijg da station gewoon niet geformateerd. dat is dus de probleem nu

met norton partitionmagic krijg ik het volgende foutmelding na te proberen
te formateren "error #514 unkown error foramting volume
Gebruikersavatar
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1759
Lid geworden op: 22 dec 2003, 20:25

Is niet nodig. Very Happy
Als er alleen een format is gedaan zijn de files nog intact.


Mijn ervaring is dat je soms lucky bent, maar dat vaakt de NTFS tabellen zo verfucked zijn dat het veel te veel werk is om alle data te restoren.

Neo, hoofdletters en leestekens zouden mensen er toe aan zetten uw posts ook daadwerkelijk te lezen.

Wat uw foutmelding betreft vind ik onmiddelijk het volgende terug:

http://service1.symantec.com/SUPPORT/po ... ic&ver=8.0
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Gebruikersavatar
Styno
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1440
Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
Locatie: Somewhere over the rainbow....

Zeg, wil je nu nog aan die data geraken of niet? Je bent ze op dit ogenblik wel al zo goed als kwijt na manuele deletes + format afbreken ed.

Als je prioriteit nu de disk aan de praat krijgen is, dan zijn er weer andere tools om bv. een lowlevel format te doen. Kijk eens naar de tools van de vendor van de disk, meestal kan je die booten van cd en vandaaruit een diagnostic of scrub runnen. Als deze niet voltooid geraken, dan is het tijd om een rma aan te vragen.
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
neo2008
Plus Member
Plus Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 30 jul 2008, 15:44

Styno schreef:Zeg, wil je nu nog aan die data geraken of niet? Je bent ze op dit ogenblik wel al zo goed als kwijt na manuele deletes + format afbreken ed.

Als je prioriteit nu de disk aan de praat krijgen is, dan zijn er weer andere tools om bv. een lowlevel format te doen. Kijk eens naar de tools van de vendor van de disk, meestal kan je die booten van cd en vandaaruit een diagnostic of scrub runnen. Als deze niet voltooid geraken, dan is het tijd om een rma aan te vragen.


ik wil gewoon nu die schijf aan de praat te krijgen
Gebruikersavatar
Styno
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1440
Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
Locatie: Somewhere over the rainbow....

geef dan merk & type eens door
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
neo2008
Plus Member
Plus Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 30 jul 2008, 15:44

Styno schreef:geef dan merk & type eens door


maxtor diamondmax plus 9 60gb ata/133 hdd
Gebruikersavatar
Styno
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1440
Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
Locatie: Somewhere over the rainbow....

Met Maxblast 5 kan je image maken/restoren en resizen ed. Met Seatools kan je diagnostics runnen (ook vanuit dos bootdisk). Ik zou je aanraden met deze tools aan de slag te gaan.
De garantie op de disk kan je hier nakijken ahv. je serienummer. Gezien de size van de disk vermoed ik dat ze al iets ouder is en kan het zijn dat laten vervangen niet veel zin heeft. Dat zal je zelf moeten uitmaken.
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
neo2008
Plus Member
Plus Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 30 jul 2008, 15:44

Styno schreef:Met Maxblast 5 kan je image maken/restoren en resizen ed. Met Seatools kan je diagnostics runnen (ook vanuit dos bootdisk). Ik zou je aanraden met deze tools aan de slag te gaan.
De garantie op de disk kan je hier nakijken ahv. je serienummer. Gezien de size van de disk vermoed ik dat ze al iets ouder is en kan het zijn dat laten vervangen niet veel zin heeft. Dat zal je zelf moeten uitmaken.


ik heb dat programma gebruikt seatools, ik heb mijn hdd laten scannen, die gaf mij deze melding A SMART TRIP WAS DETECTED PRIOR TO THE TEST STARTING. CONTINUE? ik klik dan op continue en alles was inorde. ik heb dan op erase geklikt om te formateren, zefdle melding, A SMART TRIP WAS DETECTED PRIOR TO THE TEST STARTING. CONTINUE? ik klik op continue en die begon te foramteren. ik herstart mijn pc, ik ga kijken naar die hdd maar ik zei hem nergens meer staan?
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 960
Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

neo2008 schreef:
Styno schreef:Met Maxblast 5 kan je image maken/restoren en resizen ed. Met Seatools kan je diagnostics runnen (ook vanuit dos bootdisk). Ik zou je aanraden met deze tools aan de slag te gaan.
De garantie op de disk kan je hier nakijken ahv. je serienummer. Gezien de size van de disk vermoed ik dat ze al iets ouder is en kan het zijn dat laten vervangen niet veel zin heeft. Dat zal je zelf moeten uitmaken.


ik heb dat programma gebruikt seatools, ik heb mijn hdd laten scannen, die gaf mij deze melding A SMART TRIP WAS DETECTED PRIOR TO THE TEST STARTING. CONTINUE? ik klik dan op continue en alles was inorde. ik heb dan op erase geklikt om te formateren, zefdle melding, A SMART TRIP WAS DETECTED PRIOR TO THE TEST STARTING. CONTINUE? ik klik op continue en die begon te foramteren. ik herstart mijn pc, ik ga kijken naar die hdd maar ik zei hem nergens meer staan?


En bij schijfbeheer? Configuratiescherm-systeembeheer-schijfbeheer.
Afbeelding
neo2008
Plus Member
Plus Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 30 jul 2008, 15:44

nonkie schreef:
neo2008 schreef:
Styno schreef:Met Maxblast 5 kan je image maken/restoren en resizen ed. Met Seatools kan je diagnostics runnen (ook vanuit dos bootdisk). Ik zou je aanraden met deze tools aan de slag te gaan.
De garantie op de disk kan je hier nakijken ahv. je serienummer. Gezien de size van de disk vermoed ik dat ze al iets ouder is en kan het zijn dat laten vervangen niet veel zin heeft. Dat zal je zelf moeten uitmaken.


ik heb dat programma gebruikt seatools, ik heb mijn hdd laten scannen, die gaf mij deze melding A SMART TRIP WAS DETECTED PRIOR TO THE TEST STARTING. CONTINUE? ik klik dan op continue en alles was inorde. ik heb dan op erase geklikt om te formateren, zefdle melding, A SMART TRIP WAS DETECTED PRIOR TO THE TEST STARTING. CONTINUE? ik klik op continue en die begon te foramteren. ik herstart mijn pc, ik ga kijken naar die hdd maar ik zei hem nergens meer staan?


En bij schijfbeheer? Configuratiescherm-systeembeheer-schijfbeheer.


waarschijnlijk was de schijfleter al in gebruik, ik heb die dan de letter g, gegeven, maar nu als ik er dubbel klik dan krijg ik deze melding: g/is niet toegankelijk de parameter is onjuist
neo2008
Plus Member
Plus Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 30 jul 2008, 15:44

het is in orde nu. ik weet niet wat ik gedaan heb ik zat hier te knoeien en tis nu inorde bedankt iedereen, voor de geduld en moeite

Mvg
neo2008
Plus Member
Plus Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 30 jul 2008, 15:44

neo2008 schreef:het is in orde nu. ik weet niet wat ik gedaan heb ik zat hier te knoeien en tis nu inorde bedankt iedereen, voor de geduld en moeite

Mvg


ik heb te snel gesproeken, blijkbaar is het nog niet inorde. de schijf is nu wel toegangkelijk, maar ik heb geen 60gb maar 30gb? het is een schijf van 60, waarom zie ik hier dan 30gb, wat een vreemd gedoe

iemand?
neo2008
Plus Member
Plus Member
Berichten: 119
Lid geworden op: 30 jul 2008, 15:44

na herstart, is die schijf nergens meer optesporen?

ik ziet hier precis in een spookkasteel
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 960
Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

neo2008 schreef:
neo2008 schreef:het is in orde nu. ik weet niet wat ik gedaan heb ik zat hier te knoeien en tis nu inorde bedankt iedereen, voor de geduld en moeite

Mvg


ik heb te snel gesproeken, blijkbaar is het nog niet inorde. de schijf is nu wel toegangkelijk, maar ik heb geen 60gb maar 30gb? het is een schijf van 60, waarom zie ik hier dan 30gb, wat een vreemd gedoe

iemand?

Ga eens in schijfbeheer zoals ik al eerder heb bericht. En dan zie je u schijf. Waarschijnlijk is er een partitie op die schijf niet geformateerd en wordt deze niet weergegeven in de verkenner of mijn computer.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Software en apps”