Speedpack ... wie heeft het nu al

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Yogi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 10 jul 2008, 10:28
Bedankt: 1 keer

Hoop dat ze tegelijk met de speedpacks de Homeconnecters ook overzetten op adsl2+
Stormlord
Premium Member
Premium Member
Berichten: 544
Lid geworden op: 12 aug 2007, 17:18
Uitgedeelde bedankjes: 140 keer
Bedankt: 117 keer

Ik zie dat de speedpack keuze optie is verschenen op de CRM, echter als je hem wil aanvragen verschijnt er na bevestiging van de aanvraag bij mij onmiddelijk een foutmeldingsscherm van Schedom met daar onder "fout... error..." - iemand soortgelijke ervaring? Er wordt verder geen uitleg gegeven.
rsca
Plus Member
Plus Member
Berichten: 128
Lid geworden op: 11 apr 2004, 10:48

Stormlord schreef:Ik zie dat de speedpack keuze optie is verschenen op de CRM, echter als je hem wil aanvragen verschijnt er na bevestiging van de aanvraag bij mij onmiddelijk een foutmeldingsscherm van Schedom met daar onder "fout... error..." - iemand soortgelijke ervaring? Er wordt verder geen uitleg gegeven.



Ik heb juist hetzelfde probleem
cavecat
Pro Member
Pro Member
Berichten: 336
Lid geworden op: 05 jan 2004, 18:19
Locatie: Eiverbeu
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 4 keer
Contacteer:

Kreeg die foutmelding ook , heb ff gewacht , opnieuw geprobeerd en nu lukt het wel.

Nu zegt ie "Activation Requested" , effe afwachten of er een mail ofzo komt.
Floris Bakker for president!
MadmaN
Starter
Starter
Berichten: 24
Lid geworden op: 13 nov 2007, 18:35

activation of speedpack not possible

we are sorry to inform you that the activation of a speedpack is currently not possible at your location. check back regularly to see when this situation should change for....

ZUUUUCHTTTT :roll:
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

MadmaN schreef:activation of speedpack not possible

we are sorry to inform you that the activation of a speedpack is currently not possible at your location. check back regularly to see when this situation should change for....

ZUUUUCHTTTT :roll:

Volgens een belgacom medewerker zou er nog maar 52% (van de 85% Adsl2+ netwerk) kunnen aangesloten
worden voor de hogere speed.
veel centrales zijn nog niet aangepast, dus wordt het nog weken tot enkele maanden wachten ....
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 907
Lid geworden op: 20 jun 2005, 16:15
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Hop Patje daar heb je het al.
Dat zeg ik toch al weken dat er geen 85% aansluitbaar is. :bang:
Wees maar gerust dat ze op dit mom ook niet aan de 52% geraken.
Ze hebben jaren stilgestaan bij Belgacom en nu zal er plots 85% aansluitbaar zijn,dat geloof je zelf toch niet. :lol:
dean3009
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 757
Lid geworden op: 07 mei 2007, 11:19
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 27 keer

Ik zou graag willen testen of dit bij mij ook werkt of niet. Als ik op die knop druk, wordt het dan direct aangevraagd, of zeggen ze eerst, dat je niet/wel aangesloten kan worden, en dat je dan op "next" moet klikken.
Gebruikersavatar
Patje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3412
Lid geworden op: 03 sep 2003, 19:18
Locatie: (Ledegem)West vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
Bedankt: 79 keer

ketter schreef:Hop Patje daar heb je het al.
Dat zeg ik toch al weken dat er geen 85% aansluitbaar is. :bang:
Wees maar gerust dat ze op dit mom ook niet aan de 52% geraken.
Ze hebben jaren stilgestaan bij Belgacom en nu zal er plots 85% aansluitbaar zijn,dat geloof je zelf toch niet. :lol:

Ja dat denk ik ook dat er geen 85% aansluitbaar is, want ik val ook uit de boot (zoals vele anderen) voor een hogere speed.
kzou normaal in een adsl2+ zone wonen (maar de centrale is niet aangepast _ net zoals in een ontwikkelingsland!)
:? dus gaan we met velen nog enkele maanden moeten wachten ......

dean3009 schreef:Ik zou graag willen testen of dit bij mij ook werkt of niet. Als ik op die knop druk, wordt het dan direct aangevraagd, of zeggen ze eerst, dat je niet/wel aangesloten kan worden, en dat je dan op "next" moet klikken.

met de aansluitbaarheids test (telefoon nr) kan je al zien met welke snelheid je aankan (4Mb/4,6Mb of de 12Mb)
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
AfbeeldingAfbeelding
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
Kurt Breezer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 286
Lid geworden op: 04 sep 2004, 23:25
Locatie: Oostende
Contacteer:

dean3009 schreef:Ik zou graag willen testen of dit bij mij ook werkt of niet. Als ik op die knop druk, wordt het dan direct aangevraagd, of zeggen ze eerst, dat je niet/wel aangesloten kan worden, en dat je dan op "next" moet klikken.


Je mag er gerust op klikken, dan moet je nog kiezen voor Yes/No.
Afbeelding
dean3009
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 757
Lid geworden op: 07 mei 2007, 11:19
Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
Bedankt: 27 keer

Kurt Breezer schreef:
dean3009 schreef:Ik zou graag willen testen of dit bij mij ook werkt of niet. Als ik op die knop druk, wordt het dan direct aangevraagd, of zeggen ze eerst, dat je niet/wel aangesloten kan worden, en dat je dan op "next" moet klikken.


Je mag er gerust op klikken, dan moet je nog kiezen voor Yes/No.


Ok, bedankt.

Zone 058:
activation of speedpack not possible

we are sorry to inform you that the activation of a speedpack is currently not possible at your location. check back regularly to see when this situation should change for your line.

:-(
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Ik kom bij de disclaimer dus neem aan dat zone 03 mogelijk is.
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Patje schreef:met de aansluitbaarheids test (telefoon nr) kan je al zien met welke snelheid je aankan (4Mb/4,6Mb of de 12Mb)

Heb je het over deze test van dommel?
Want dan weet je nog niets.
Er zijn er waar daar ook 12Mbit komt te staan en die het toch niet kunnen krijgen.

Mahimahi schreef:Zone 052 'Activation Speed Pack not possible.


Mahimahi schreef:
proficiat, u bent ook aansluitbaar op het dommel.com netwerk!

op uw telefoonlijn is het momenteel mogelijk om een van volgende internet-aansluitingen te bestellen:

- adsl netconnect start: maximum downloadsnelheid tot 4.0 mbit/sec en upload maximaal aan 256 kbit/sec
- adsl netconnect lite: maximum downloadsnelheid tot 12.0 mbit/sec en upload maximaal aan 448 kbit/sec
- adsl netconnect: maximum downloadsnelheid tot 12.0 mbit/sec en upload maximaal aan 448 kbit/sec
- adsl netconnect plus: maximum downloadsnelheid tot 12.0 mbit/sec en upload maximaal aan 320 kbit/sec
- adsl netconnect pro: maximum downloadsnelheid tot 4.6 mbit/sec en upload maximaal aan 512 kbit/sec

op uw telefoonlijn is het momenteel mogelijk om een van volgende all-in-one aansluitingen te bestellen:

- adsl homeconnect: maximum downloadsnelheid tot 12.0 mbit/sec en upload maximaal aan 448 kbit/sec

momenteel is er nog geen exacte timing voor de beschikbaarheid van onze andere xdsl-producten op uw locatie.
om uw aanvraag te starten klikt u in de productpagina van de verbinding op het winkelkarretje!


Nu is het anders alles stond de vorige keer op 4.6
...
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

MadmaN schreef:activation of speedpack not possible

we are sorry to inform you that the activation of a speedpack is currently not possible at your location. check back regularly to see when this situation should change for....

ZUUUUCHTTTT :roll:

hier idem (al kon het toch niet met onze lijnwaarden):

mss is het positief en wil BGC iedereen meteen op vdsl2 zetten (aan adsl snelheden).
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

silencer schreef:
MadmaN schreef:activation of speedpack not possible

we are sorry to inform you that the activation of a speedpack is currently not possible at your location. check back regularly to see when this situation should change for....

ZUUUUCHTTTT :roll:

hier idem (al kon het toch niet met onze lijnwaarden):

mss is het positief en wil BGC iedereen meteen op vdsl2 zetten (aan adsl snelheden).


Ja blijf maar dromen. Adsl2+, dat ze al een tijd hadden doen ze al heel moeilijk over, wat VERPLICHT opengesteld is laat staan vdsl2. Good will acties moet je zeker niet verwachten van Belgacom. Als ze konden dan zat je nog steeds op een 28k lijn.
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3984
Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
Locatie: 398m van de [email protected]
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

broli schreef:
silencer schreef:
MadmaN schreef:activation of speedpack not possible

we are sorry to inform you that the activation of a speedpack is currently not possible at your location. check back regularly to see when this situation should change for....

ZUUUUCHTTTT :roll:

hier idem (al kon het toch niet met onze lijnwaarden):

mss is het positief en wil BGC iedereen meteen op vdsl2 zetten (aan adsl snelheden).


Ja blijf maar dromen. Adsl2+, dat ze al een tijd hadden doen ze al heel moeilijk over, wat VERPLICHT opengesteld is laat staan vdsl2. Good will acties moet je zeker niet verwachten van Belgacom. Als ze konden dan zat je nog steeds op een 28k lijn.

officieel adsl2+ snelheid, officieus vdsl2.
Dommel had daar toch een bericht omtrent geplaatst.
misterjo
Premium Member
Premium Member
Berichten: 670
Lid geworden op: 30 nov 2003, 13:23
Locatie: leuven
Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
Bedankt: 16 keer

amai dat is een hele boterham belgabashing :roll:
Tuurlijk elk bedrijf als ze er geld met zouden kunnen blijven verdienen.. Hiphip hoera voor concurentie zou ik dan zeggen.
sithlord2
Member
Member
Berichten: 58
Lid geworden op: 13 aug 2008, 09:36

Ik ben nu HomeConnect klant, en surf aan 4,6Mbs. Nu heb ik gewoon voor de lol nog eens de aansluit-check gedaan op de dommelsite met mijn adres, en ik krijg het volgende terug:

op uw telefoonlijn is het momenteel mogelijk om een van volgende all-in-one aansluitingen te bestellen:

- adsl homeconnect: maximum downloadsnelheid tot 12.0 mbit/sec en upload maximaal aan 448 kbit/sec

Waarom zit ik dan nog steeds 4,6Mbs ipv 12Mbs ?
magicstarlet
Starter
Starter
Berichten: 11
Lid geworden op: 02 mar 2008, 19:49

Heeft er iemand nu al dat speedpack besteld ??

Ik vind het trouwens nen ferme cent dat ze daarvoor vragen :s
Yogi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 10 jul 2008, 10:28
Bedankt: 1 keer

sithlord2 schreef:Ik ben nu HomeConnect klant, en surf aan 4,6Mbs. Nu heb ik gewoon voor de lol nog eens de aansluit-check gedaan op de dommelsite met mijn adres, en ik krijg het volgende terug:

op uw telefoonlijn is het momenteel mogelijk om een van volgende all-in-one aansluitingen te bestellen:

- adsl homeconnect: maximum downloadsnelheid tot 12.0 mbit/sec en upload maximaal aan 448 kbit/sec

Waarom zit ik dan nog steeds 4,6Mbs ipv 12Mbs ?


Omdat nog niemand (Homeconnect / speedpack) is overgeschakeld naar adsl2+.

Wanneer dit gebeurd kan niemand echt zegge, al denk ik toch dat het nu toch ergens moet gaan gebeuren, Het speedpack kunnen nu mensen kopen, en betalen, en ik denk dat ze niet mensen die 100 euro betalen nog lang gaan laten wachten.
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Yogi schreef:Omdat nog niemand (Homeconnect / speedpack) is overgeschakeld naar adsl2+.

Er zijn er al wel met homeconnect die overgeschakeld zijn, maar nog niet veel.
...
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

BBB schreef:
Yogi schreef:Omdat nog niemand (Homeconnect / speedpack) is overgeschakeld naar adsl2+.

Er zijn er al wel met homeconnect die overgeschakeld zijn, maar nog niet veel.


Wie?
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

broli schreef:Wie?

Met de zoekfunctie had je dit waarschijnlijk ook kunnen vinden of door te kijken in het topic ADSL2+ 12 Mbps, maar ik zal hier even herhalen:
Deep4Space schreef:Ik kan je bevestigen dat er toch wel al degelijk mensen bij dommel zijn die overgeschakeld werden naar ADSL2+.

Ikzelf heb sinds eind juli ADSL2+ (via Homeconnect (actief sinds eind juni) en kwam van Netconnect), zijnde het wel dat de snelheid niet onmiddellijk naar 12Mbps is gebracht.
Bij omschakeling naar ADSL2+ werd mijn snelheid in een eerste fase verhoogd naar 6Mbps. Pas na telefonisch contact opnemen met dommel (vorige week) hebben ze mijn snelheid aangepast naar 9Mbps.
Nu waarom niet rechtstreeks niet naar 12Mbps is mij ook een raadsel maar ben al zeer gelukkig dat ik mij bij een van de weinige gelukkigen mag rekenen. Zal volgende week dan maar eens terugbellen om naar 12Mbps overgeschakeld te worden. (Ter info: mijn maximale lijnwaarde geeft een max van +-16Mbps aan)
...
Kurt Breezer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 286
Lid geworden op: 04 sep 2004, 23:25
Locatie: Oostende
Contacteer:

expected activation date :
28/08/2008
(14.00u - 18.00u)


Zo zie je maar dat het ook vlug kan gaan. Vanaf dan ADSL2+ 8)
Afbeelding
coiken
Member
Member
Berichten: 52
Lid geworden op: 07 mei 2005, 10:23

Kurt Breezer schreef:
expected activation date :
28/08/2008
(14.00u - 18.00u)


Zo zie je maar dat het ook vlug kan gaan. Vanaf dan ADSL2+ 8)


Waar heb je dit tezien gekregen? Ik zie enkel Activated or activation requested staan bij de status :?
Gebruikersavatar
malinwa001
Pro Member
Pro Member
Berichten: 410
Lid geworden op: 03 feb 2007, 09:28
Twitter: malinawa001
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 12 keer

zolang daar expected staat kan het bij dommel nog VEEL langer duren 8)
Kurt Breezer
Pro Member
Pro Member
Berichten: 286
Lid geworden op: 04 sep 2004, 23:25
Locatie: Oostende
Contacteer:

Een dag na dat mijn proforma factuur was betaald, kwam er een 2de pakket bij, bij mijn pakketten. Als ik op het I'tje drukte van m'n vorig pakket stond er ook nog niks, een dagje later (vandaag) kreeg ik te zien dat alles was ingevuld. Dus in minder dan 1 week overgeschakeld worden, als dat al niet vlug is dan weet ik het ook niet meer. :wink:
Afbeelding
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Kurt Breezer schreef:
expected activation date :
28/08/2008
(14.00u - 18.00u)


Zo zie je maar dat het ook vlug kan gaan. Vanaf dan ADSL2+ 8)

Hopelijk krijgen homeconnecters, die ook kunnen profiteren van ADSL2+, ook zo snel een activatie ... hopelijk worden ze niet achteraan op de lijst gezet
...
Gebruikersavatar
ctgilles
Plus Member
Plus Member
Berichten: 208
Lid geworden op: 22 mei 2006, 19:48
Locatie: 016
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 4 keer

Ik heb eens gebeld en het gaat niet want ik zit 3.5km van de centrale... Raar dat het via BGC zelf wél zou gaan hè. Bende amateurs maar helaas wel de enige optie voor menskes die grote volumes willen verzetten :(
Afbeelding
seppevs
Member
Member
Berichten: 57
Lid geworden op: 07 nov 2006, 09:21
Locatie: Mortsel

Als ik op die knop druk om Speedpack aan te vragen in het CRM panel krijg ik de volgende fout:

we are sorry to inform you that an unknown error occured. please check back later.


Zijn er nog mensen met dit probleem?
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

ctgilles schreef:Ik heb eens gebeld en het gaat niet want ik zit 3.5km van de centrale... Raar dat het via BGC zelf wél zou gaan hè. Bende amateurs maar helaas wel de enige optie voor menskes die grote volumes willen verzetten :(

Als uw lijnwaardes goed zijn dan is dat eigenlijk (dikke) zever.
Mijn slechtste lijndemping (hoogste) is +/- 43dB en nu:
Ruismarge: 10.6 dB (downstream) / 21 dB (upstream)
Lijndemping: 40.2 dB (downstream) / 19 dB (upstream)
Uitgangsvermogen: 19.9 dBm (downstream) / 11.9 dBm (upstream)

Het zijn geen waardes voor 12Mbit, maar 6 of 8Mbit moet wel lukken.
...
Gebruikersavatar
ctgilles
Plus Member
Plus Member
Berichten: 208
Lid geworden op: 22 mei 2006, 19:48
Locatie: 016
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 4 keer

Ik wéét dat de wijkcentrale hier 200 meter van mij af staat en het straat + alle nutsleidingen zijn hier een paar maand terug heraangelegd dus ik weet dat die centrale en lijnen hogere snelheden aankunnen.

Waardes van mijn Linksys WAG (biggest pile of shit ever)
Downstream Margin: 29 db
Upstream Margin: 20 db
Downstream Line Attenuation: 4 db
Upstream Line Attenuation: 1.5 db
Downstream Transmit Power: 11 db
Upstream Transmit Power: 11 db


Ofwel hebben ze me wéér herstoken op die centrale wat me eigenlijk niet zou verbazen.
Afbeelding
Yogi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 10 jul 2008, 10:28
Bedankt: 1 keer

nja, misschien hebben ze nog geen ADSL2+ in je lokale centrale,

Met die waardes moet je 24Mbit kunnen halen...

Ik zit zelfde als BBB ongeveer:

Maximale lijnsnelheid: 5472 kbps (downstream) / 1024 kbps (upstream)
Ruismarge: 9.1 dB (downstream) / 18 dB (upstream)
Lijndemping: 42.7 dB (downstream) / 18 dB (upstream)
Uitgangsvermogen: 19.8 dBm (downstream) / 11.9 dBm (upstream)


normaal is ADSL2+ dus sneller,
Gebruikersavatar
ctgilles
Plus Member
Plus Member
Berichten: 208
Lid geworden op: 22 mei 2006, 19:48
Locatie: 016
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 4 keer

Bij Dommel blijven ze claimen dat ik te ver van de centrale zit >3km terwijl ik weet dat dat niet zo is.
De clou is als ik toch zo ver zou zitten, dan zit ik op centrale in Aarschot (3200 - ipv 3130) waar ADSL2+ wél beschikbaar zou zijn (ref: site Scarlet)
Afaik zijn mijn waardes toch niet slecht?

En als ik toch op de centrale hier in Betekom zit dan moeten ze maar nen technieker sturen om het aan te passen en dan betaal ik graag 50 euro ervoor.
Laatst gewijzigd door ctgilles op 26 aug 2008, 13:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Yogi schreef:nja, misschien hebben ze nog geen ADSL2+ in je lokale centrale

Naar wat kijkt hun test dan? (Of klopt mijn vermoeden dat die test (bijna) niets doet?)
...
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

ctgilles schreef:Afaik zijn mijn waardes toch niet slecht?

Heel goed zelfs, je zou normaal de maximum snelheid moeten kunnen halen.
...
Yogi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 266
Lid geworden op: 10 jul 2008, 10:28
Bedankt: 1 keer

ctgilles schreef:Bij Dommel blijven ze claimen dat ik te ver van de centrale zit >3km terwijl ik weet dat dat niet zo is.
De clou is als ik toch zo ver zou zitten, dan zit ik op centrale in Aarschot (3200 - ipv 3130) waar ADSL2+ wél beschikbaar zou zijn (ref: site Scarlet)
Afaik zijn mijn waardes toch niet slecht?

En als ik toch op de centrale hier in Betekom zit dan moeten ze maar nen technieker sturen om het aan te passen en dan betaal ik graag 50 euro ervoor.

scarlet heeft zen eigen netwerk, niet dat van belgacom.

En ofwel zien ze bij dommel niet dat je van centrale verhuisd ben, ofwel is er in die centrale geen ADSL2+ en hebben ze de dichtsbijzijnde centrale genomen.

Doch, vind het raar dat ze je niet gewoon op ADSL2+ zetten, ofwel blijft het onveranderd 4.6 (lager zal je niet gaan, ook niet met ADSL2+ dacht ik), ofwel stijgt het, dus waarom willen ze je niet op adsl2+ zetten?
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Ik wilde wat meer info over de overschakeling naar ADSL2+ van dommel maar bellen naar de helpdesk heeft nu precies niet veel zin.
Ofwel zijn er juist veel aan het bellen ofwel willen ze tegen mij niet spreken, ondertussen toch 40min aan het wachten en nog altijd geen antwoord. (Ik dacht dat het beter geworden was ... misschien ben ik een pechvogel)
...
Mr. Demmel
Member
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 06 aug 2008, 19:22

BBB schreef:Ik wilde wat meer info over de overschakeling naar ADSL2+ van dommel maar bellen naar de helpdesk heeft nu precies niet veel zin.
Ofwel zijn er juist veel aan het bellen ofwel willen ze tegen mij niet spreken, ondertussen toch 40min aan het wachten en nog altijd geen antwoord. (Ik dacht dat het beter geworden was ... misschien ben ik een pechvogel)


De laatste 3 maanden heb ik al 10-20 keer zitten bellen (ik wacht al 5 weken op mn Homeconnect actievatiebrief). Steeds krijg ik DEZELFDE persoon aan de lijn --> Ik denk dat hij er alleen voor staat, max 2 personen daar.

Conclusie : Met alle problemen die zicht vandaag voordoen geraak je wrs niet eens binnen. Als je dan binnengeraakt zal je wrs niet goed geholpen worden want tgaat allemaal snel meoten gebeuren. Later proberen zou ik je aanraden hehe. Ik ging vandaag ook nog eens bellen om goeiedag te zeggen, maar ik wil geen 2uur naar slechte muziek luisteren :P
Gebruikersavatar
ctgilles
Plus Member
Plus Member
Berichten: 208
Lid geworden op: 22 mei 2006, 19:48
Locatie: 016
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 4 keer

Yogi schreef:scarlet heeft zen eigen netwerk, niet dat van belgacom.

En ofwel zien ze bij dommel niet dat je van centrale verhuisd ben, ofwel is er in die centrale geen ADSL2+ en hebben ze de dichtsbijzijnde centrale genomen.

Doch, vind het raar dat ze je niet gewoon op ADSL2+ zetten, ofwel blijft het onveranderd 4.6 (lager zal je niet gaan, ook niet met ADSL2+ dacht ik), ofwel stijgt het, dus waarom willen ze je niet op adsl2+ zetten?

Hier is geen ADSL2+ beschikbaar: 24Mbit gaat niet en daar neem ik vrede mee.
Wat ik wél raar vind is dat iedereen -BGC, Scarlet & EDPnet- mij wel een 12Mbit kan aanbieden... Behalve Dommel dan... Begrijpen wie begrijpen kan.
Afbeelding
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”