Is echt een dwaas probleem maar toch maar niet vinden é
In Internet Explorer staat ook de geschiedenis van Windows Explorer. Dus tussen de internet links staan ook de recent geopende mappen op je pc. Ik weet dat het uit te zetten is (en normaal gezien nog redelijk gemakkelijk ook) maar toch maar niet vinden.
Ik spreek over Vista
Explorer geschiedenis in Internet Explorer uitzetten
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 6 keer
Denk dat ik mijn vraag verkeerd gesteld heb. Het gaat dus niet over de geschiedenis van Internet Explorer.
Als ik op mijn bureaublad klik op een snelkoppeling naar een bepaalde map (bijvoorbeeld c:\muziek\) en ik open daarna Internet Explorer, dan vind ik daar tussen de vroeger ingetypte url's in de adresbalk ook "c:\muziek"
Deze eigenschap zit ook in xp. Heb al gezocht op één van mijn andere pc's met xp maar ik vind het niet. Ik heb het vroeger uitgezet op mijn xp pc's maar ik weet niet meer hoe.
Als ik op mijn bureaublad klik op een snelkoppeling naar een bepaalde map (bijvoorbeeld c:\muziek\) en ik open daarna Internet Explorer, dan vind ik daar tussen de vroeger ingetypte url's in de adresbalk ook "c:\muziek"
Deze eigenschap zit ook in xp. Heb al gezocht op één van mijn andere pc's met xp maar ik vind het niet. Ik heb het vroeger uitgezet op mijn xp pc's maar ik weet niet meer hoe.
-
- Elite Poster
- Bedankt: 1 keer
Je kan je Recent Documents History disablen ... misschien dat dit er voor zorgt dat de File Explorer entries er niet tussen komen.
Nadeel is natuurlijk wel dat de functionaliteit niet meer werkt als je het WEL eens wil gebruiken ...
Nadeel is natuurlijk wel dat de functionaliteit niet meer werkt als je het WEL eens wil gebruiken ...
HKCU als je het enkel voor jouw user account wil instellen, HKLM als je het voor iedereen wil wijzigen.Google schreef:Open your registry and find the key below.
Create a new DWORD value, or modify the existing value called 'NoRecentDocsHistory' set the value to equal '1' to enable the restriction.
Exit your registry, you may need to restart for the changes to take effect.
Registry Settings
User Key: [HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer]
System Key: [HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Policies\Explorer]
Value Name: NoRecentDocsHistory
Data Type: REG_DWORD (DWORD Value)
Value Data: (0 = disable restriction, 1 = enable restriction)
internet options, content, Autocompete , settings daar kun je je ding doenKenneth schreef:Denk dat ik mijn vraag verkeerd gesteld heb. Het gaat dus niet over de geschiedenis van Internet Explorer.
ik denk dat je dat bedoelt of ben ik verkeerd?
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 6 keer
Heb het nu min of meer op jouw manier gedaan. Niet zelf een sleutel gemaakt maar via tweak programma'tje
Het doet dus wel wat het moet doen. Maar als ik kijk op mijn xp machines, staat document history aan maar komen die mappen niet in internet explorer.
Ik ga toch nog blijven zoeken wat het was maar ben voorlopig goed geholpen
Het doet dus wel wat het moet doen. Maar als ik kijk op mijn xp machines, staat document history aan maar komen die mappen niet in internet explorer.
Ik ga toch nog blijven zoeken wat het was maar ben voorlopig goed geholpen
- Pi R²
- Elite Poster
- Contacteer:
Nee, das ist niet geloof ik. Autocomplete is als ge bv. in google ietske zoekt, of gelijk welk formulier (inloggen op ne site ofzo), dat u vorige zoektermen of usernames ofzo der nog inzitten.neo2008 schreef:internet options, content, Autocompete , settings daar kun je je ding doen
ik denk dat je dat bedoelt of ben ik verkeerd?
Lang Leve Mijn Eigen! Het geheim voor een lang leven: niet stoppen met ademen