![Afbeelding](http://www.standaard.be/assets/images_upload/2008/08/23/fktia2.jpg)
Link
Vladic heeft dan wel pretentie, ze springt niet onaardig en regelmatigerSpecial_K schreef: Proficiat voor Tia, ze is een geweldige en bovendien erg sympathieke kampioene. Lik op stuk ook voor de hautaine en zich ongenaakbaar wanende Vladic
Blijven dromenFustigateur schreef:Proficiat aan Tia.
Het Belgische gedoe stoort me echter wel enorm. Een land wat bij de meeste Vlamingen al lang niet meer bestaat en nooit heeft bestaan.
Kan jij eigenlijk ook nog iets anders dan klagen?Fustigateur schreef: En dan al die politici die daar ook zijn op ons kosten. Man man ...
Die jongen doet op zijn oude dag niets anders heKK schreef:Blijven dromenFustigateur schreef:Proficiat aan Tia.
Het Belgische gedoe stoort me echter wel enorm. Een land wat bij de meeste Vlamingen al lang niet meer bestaat en nooit heeft bestaan.
Kan jij eigenlijk ook nog iets anders dan klagen?Fustigateur schreef: En dan al die politici die daar ook zijn op ons kosten. Man man ...
En krijg ik nu weer je advocaat achter mij?
we zijn toch helemaal niet te vergelijken met het buitenland?Uzzi schreef:Nederland : 16 miljoen inwoners. 16 medailes (7 goud, 5 zilver, 4 brons)
België : 10 miljoen inwoners. 2 medailles (1 goud, 1 zilver)
Goe bezig mannen !
met de weinige goeie sporters die we hebben, mogen we tevreden zijnUzzi schreef:Nederland : 16 miljoen inwoners. 16 medailes (7 goud, 5 zilver, 4 brons)
Goe bezig mannen !
OK, maak de berekening nog eens: USA 300.000.000 inwoners....Uzzi schreef:Nederland : 16 miljoen inwoners. 16 medailes (7 goud, 5 zilver, 4 brons)
Goe bezig mannen !
ze hebben 107 medailles dus 1 medaille per 3 miljoenon4bam schreef:OK, maak de berekening nog eens: USA 300.000.000 inwoners....Uzzi schreef:Nederland : 16 miljoen inwoners. 16 medailes (7 goud, 5 zilver, 4 brons)
Goe bezig mannen !
Ik ben geen flamigant maar toch ...liger schreef:Belgie..... 1 per 5 miljoen >_<
Dat is het voordeel van "eerlijke" sporten zoals hoogspringen e.d.: geen gefoefel door scheidsrechters. De hoogste, rapste enz. wint!Teebee schreef:scheidsrechters zijn corrupt daar in china.
Is al wel duidelijk gebleken in het schoonspringen, boksen en andere sporten.