Reeds enkele weken heb ik geregeld dat mijn connectie wegvalt. Als ik dan mijn router herstart werkt alles terug perfect. Het is ook niet elke dag maar soms kan het meermaals per dag zijn.
Binneninstallatie is perfect inorde en vroeger had ik dit niet.
Weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn of heeft iemand dit ook?
thx
connection drops
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
hmmja , ik had onlangs ook veel connectie drops en moest dan ook modem/router heropstarten. Meestal begon het rond 22h en werd het meestal erger daarna.
Aangezien ik angst had om op een lager profiel gezet te worden als ik dommel zou contacteren ivm het probleem , heb ik op goed geluk een nieuwe router/modem gekocht. Dacht dat er weinig kans was dat die zou helpen , want had al 5 jaar internet met men oude setup zonder problemen ( 4 jaar scarlet , 1 jaar dommel).
Maar ik bleek mis te zijn , sinds nieuwe router/modem geen problemen meer. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat het probleem niet bij dommel ligt bij u, maar ik dacht ook dat alles aan mijn kant in orde was.
Aangezien ik angst had om op een lager profiel gezet te worden als ik dommel zou contacteren ivm het probleem , heb ik op goed geluk een nieuwe router/modem gekocht. Dacht dat er weinig kans was dat die zou helpen , want had al 5 jaar internet met men oude setup zonder problemen ( 4 jaar scarlet , 1 jaar dommel).
Maar ik bleek mis te zijn , sinds nieuwe router/modem geen problemen meer. Dit wil natuurlijk niet zeggen dat het probleem niet bij dommel ligt bij u, maar ik dacht ook dat alles aan mijn kant in orde was.
- Heronic
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
- Bedankt: 210 keer
Sjah ik was terug een tevreden dommelaar maar heb weer veel te vroeg geroepen... sinds vrijdag (voor vorig weekend) heb ik last van pakken disconnects, enkel tijdens de dagaguren wat me doet vermoeden dat er ergens werken aan de gang zijn die m'n verbinding enorm verstoren... dat ik nu ook voip bel maakt dit alleen maar erger... (2-5minuten is zowat de tijd dat ik online kan zijn tot de volgende dc) ik heb dan ook sinds vorige week maandag een ticket openstaan met de vraag of er inderdaad werken gaande zijn in ofwel bij hun ofwel van belgacom in de buurt.
Tot op heden nada noppens respons... M'n vrouwtje begint nu al te klagen hoe stom ik wel niet kon zijn om dommel te kiezen.3
Hopelijk raakt dit alsnog snel opgelost want het begint mijn keel ook al ferm uit te hangen.
Tot op heden nada noppens respons... M'n vrouwtje begint nu al te klagen hoe stom ik wel niet kon zijn om dommel te kiezen.3
Hopelijk raakt dit alsnog snel opgelost want het begint mijn keel ook al ferm uit te hangen.
- klooooon
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
- Bedankt: 18 keer
Belgacom zal je bedoelen dommel=belgacom netwerkHeronic schreef:Wow deze keer heeft de lijn het 6 minuted volgehouden! goed werk dommel!
het beste wat je kan doen is ergens een modem lenen
zo kan je al zien dat het niet aan de modem/router ligt
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 30 keer
Als uw sync wegvalt op een netconnect abo dan is dat het turboline netwerk ... dus belgacom.Heronic schreef:Wow deze keer heeft de lijn het 6 minuted volgehouden! goed werk dommel!