Belgacombaas geeft secretaresse topjob

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Zambo
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Belgacombaas geeft secretaresse topjob

Brussel - Belgacomtopman Didier Bellens heeft zijn persoonlijke secretaresse een lucratieve functie bezorgd bij het bedrijf. De benoeming van Concetta Fagard tot vicepresident gebeurde volgens insiders tegen het advies van het directiecomité in, zo bericht De Morgen vrijdag.
Fagard kwam in 2003 mee met Didier Bellens toen die zijn overstap maakte van RTL naar Belgacom. Ze behoort sindsdien tot het kringetje rond de ceo dat de lijnen uitzet bij het autonome overheidsbedrijf.

Op 1 maart vorig jaar kreeg ze ook een officiële promotie. Fagard werd benoemd tot vicepresident, bevoegd voor maatschappelijk verantwoord ondernemen, sponsoring en events.

In de diverse geledingen van het bedrijf, tot in de raad van bestuur toe, heerst grote ergernis over de steile carrière van Concetta Fagard, van wie niemand met zekerheid weet welke diploma’s ze heeft, weet De Morgen.

Bellens zou haar benoeming ook 'voorgelegd' hebben aan het directiecomité, maar toen die dat weigerde zou de ceo de benoeming achter de rug van het comité toch hebben geregeld. Intern werd zelfs een audit gevraagd naar de benoeming van Fagard, aldus De Morgen.

Volgens een woordvoerster van Belgacom gebeurde de promotie op basis van ervaring. Ze vindt het ook vreemd dat het verhaal nu plots opduikt, enkele dagen voor de regering moet beslissen over het lot van Bellens.

svh (belga)
bron: nieuwsblad.be 22/08/2008
TomG
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 472 keer
Bedankt: 106 keer
Provider

Ah, en die secretaresse ben jij dan?

T'is maar omdat ik geen enkel spoor van bashing op BGC terugvind in de startpost.
En dat zijn we toch niet gewoon?
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer
Provider

Doet mij een beetje denken aan het secretaresse-krijgt-riante-promotie-verhaal van die politiecommisaris (Koekelberg) een tijdje geleden. Rijdt Bellens misschien ook een scheve schaats? :wink:
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer
Provider

svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 182 keer
Bedankt: 35 keer
Provider

Ja ja, vriendjes of toch iets meer :twisted:
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:
Provider

Ik wil de "topmanagers" die dergelijke praktijken doen niet te eten geven hoor. Alleen is de timing hier inderdaad markant te noemen.
ooh. shiny.
|T-J|
Plus Member
Plus Member
Contacteer:
Provider

cloink schreef:Ik wil de "topmanagers" die dergelijke praktijken doen niet te eten geven hoor. Alleen is de timing hier inderdaad markant te noemen.
Is inderdaad een veel gebeurde praktijk, heb al meer dan genoeg personen zo zien klimmen in de onderneming.

En nog eens, die timing is niet te missen gewoon.
iMac OSx 10.5.4 (Bootcamp XP SP3)
Telenet FunkyShake (ComfornetXL).
Matthias_VL
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 3 keer
Provider

Al die zever en wie gaat prive-leven aan van Bellens btw.
Die man wordt gezocht door politic en moet verdwijnen en alle vuile
truks zijn goed genoeg. Roddels roddels roddels :x
Nob
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:
Provider

In de diverse geledingen van het bedrijf, tot in de raad van bestuur toe, heerst grote ergernis over de steile carrière van Concetta Fagard, van wie niemand met zekerheid weet welke diploma’s ze heeft, weet De Morgen.
Diploma's doen er hier volgens mij niet toe. Welk diploma maakt je geschikt voor het "leiden" van een bedrijf? Geen enkel volgens mij. Hier speelt ervaring een veel groter belang en misschien heeft ze dat wel (ze zal wel al veel gezien hebben hoe de top het aanpakt).

greetz,

Nob
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:
Provider

Na de blowjob de topjob? :p
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
Avenger 2.0
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
Bedankt: 55 keer
Provider

Nob schreef:
Diploma's doen er hier volgens mij niet toe. Welk diploma maakt je geschikt voor het "leiden" van een bedrijf? Geen enkel volgens mij. Hier speelt ervaring een veel groter belang en misschien heeft ze dat wel (ze zal wel al veel gezien hebben hoe de top het aanpakt).

greetz,

Nob
Een diploma heb je inderdaad niet nodig, enkel goede mondelinge ervaringen voor zo een topjob :P
brooklyn
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Het is niet WAT je kan, het is WIE je kan.
Afbeelding
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Provider

cloink schreef:Ik wil de "topmanagers" die dergelijke praktijken doen niet te eten geven hoor. Alleen is de timing hier inderdaad markant te noemen.
Eten geven: gewoon een AMEX-card en het is in orde.
De rekening nadien zal de boekhouder zich wel mee bezig houden en lekker in de boekhouding moffelen :lol:
svermassen
Elite Poster
Elite Poster
Provider

devilkin schreef:Na de blowjob de topjob? :p
Een geluk dat het geen secretaris is, maar een secretaresse :twisted:
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer
Provider

svermassen schreef:
devilkin schreef:Na de blowjob de topjob? :p
Een geluk dat het geen secretaris is, maar een secretaresse :twisted:
En dan nog, daar is niets verkeerd mee.
duizend
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 187 keer
Provider

TomG schreef:Ah, en die secretaresse ben jij dan?

?
Volgens mij is het HBG want we gingen nog verschieten wat een functie die had bij Belgacom ... :-D
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer
Provider

't Ja wat wilde dat die secretaresse ging doen. Klacht indienen wegens zedenfeiten van Bellens op haar of chanteren en haar carrière en dus ook loon wat opkrikken?

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Provider

duizend schreef:
TomG schreef:Ah, en die secretaresse ben jij dan?

?
Volgens mij is het HBG want we gingen nog verschieten wat een functie die had bij Belgacom ... :-D
nee, ik ben da vuil etterke dat de mensen hun lijnen afsluit als ze niet tijdig betalen. :-D
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer
Provider
Te Koop forum

Had jij e-leven zijn lijnen dan afgesloten? :D
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
liger
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Provider

ff ook vermelden waard dat het normaal is dat je mensen probeert "mee te nemen" wie je kent en kan je vertrouwen. Innocent untill proven guilty
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Provider

maanden na de feiten komt 'De Morgen" af met deze feiten. Ze willen Bellens gewoon een hak zetten. Daarbij alles is volgens de regels gebeurd.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
Fre.C
Starter Plus
Starter Plus
Provider

hollebollegijs schreef:maanden na de feiten komt 'De Morgen" af met deze feiten. Ze willen Bellens gewoon een hak zetten. Daarbij alles is volgens de regels gebeurd.
Maar toch neemt dit het feit niet weg dat de secretaresse een job heeft gekregen die in 75 gevallen v/d 100 ver boven haar capaciteiten zit.

Zielig van Bellens(of BGC, hoe je het ook bekijkt), leuk voor de secretaresse
Dommel > rest van belgische ISP's
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Fre.C schreef:
hollebollegijs schreef:maanden na de feiten komt 'De Morgen" af met deze feiten. Ze willen Bellens gewoon een hak zetten. Daarbij alles is volgens de regels gebeurd.
Maar toch neemt dit het feit niet weg dat de secretaresse een job heeft gekregen die in 75 gevallen v/d 100 ver boven haar capaciteiten zit.

sorry maar over de capaciteiten van die secretaresse kan jij niet oordelen. Ikzelfs niet. Geen enkele buitenstaander kan dat. Alleen diegene die er vlak bij staan. En dat zijn er niet veel.

En wie zegt dat ze die job niet aankan?
Er zijn meer personen, zelfs zonder diploma, die het ver en zelfs zeer ver geschopt hebben.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer
Provider

Inderdaad Hollebolle, ik denk dat het belangerijker is iets te kunnen dan er een diploma van te hebben. (politiek van Mediamarkt bijvoorbeeld)
liger
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Provider

Fre.C schreef:

zoals ik zei in meeste gevallen nemen mensen mee die ze KENNEN en wete wat ze kunnen. Ik sluit natuurlijk ook niet kans dat het om andere reden is maar zo direct mogelijkheden als feiten voor te stellen is not done
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”