Problemen met verbinding ...

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Gebruikersavatar
Cristallx
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 01 nov 2006, 16:36
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 15 keer

Sinds gisteren heb ik problemen met mijn adsl verbinding. In de setup van mijn modem staat steeds ADSL > Physical down. Andere modem geprobeerd (nieuwe) zelfde resultaat. Naar Belgacom gebeld , volgens Belgacom is er niets aan de hand > Dommel gebeld (na lang wachten eindelijk de helpdesk kunnen bereiken) deze vertellen mij ook dat met mijn lijn alles ok is. Het enige advies dat zij me kunnen geven is "probeer andere modem" had ik al gedaan dus. Het probleem is spontaan ontstaan zonder ook maar iets gewijzigd te hebben in de instellingen. Vanmiddag dan nogmaals geprobeerd en warempel 5 min verbinding gehad, nu dus weer geen verbinding meer. Dit bericht schrijf ik vanop een andere locatie. Zijn er nog mensen met problemen van deze aard want volgens mij liggen de problemn toch echt bij Dommel. Heb hier alles nagekeken (kabels aansluitingen enz...) zijn ze bij Dommel misschien werken aan het uitvoeren waardoor ik deze problemen heb ? ik heb geen zin om weer naar die helpdesk te bellen en een uur in de wachtrij gezet te worden.

Iemand een oplossing ?

Dank bij voorbaat !!!
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 960
Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

Je kan misschien eens een andere filter (splitter) en dsl kabeltje van deze naar de modem steken. Helpt dit niet dan ligt hoogstwaarschijnlijk de fout bij hen.
Zie wel dat de inloggevens kloppen maar dit zal wel in orde zijn omdat je 5 min verbinding hebt gehad.
Afbeelding
Beostar
Member
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 29 mei 2007, 09:48

Heb tot voor kort ook 2 maanden hetzelfde probleem gehad. Alles nagekeken en getest en niet opgelost gekregen. Overstap naar belgacom gedaan en nog geen problemen gekend. Maar daar ben jij natuurlijk niets mee :-D

Jouw telefoon werkt nog ? Anders kan je nog altijd belgacom contacteren met het probleem.
Gebruikersavatar
Cristallx
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 01 nov 2006, 16:36
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 15 keer

nonkie,

Bedankt voor de tip's maar helaas, het werkt nog steeds niet. Mijn inloggegevens zijn 100 % zeker ok. Wat ik dus niet begrijp is dat ze me aan de helpdesk zeiden dat bij hun alles ok is en ik hier nog steeds geen verbinding heb (enkel 5 min. vandaag). Het is nu al 18:00 en ga nu de helpdesk niet meer bellen (090 nr) zal morgen nog eens proberen op het 011 nummer, hopelijk krijg ik snel een medewerker aan de lijn (zouden ze ook met studenten werken die misschien de zaken niet zo goed kennen ?). Want volgens mij ligt het probleem echt bij hun.
Gebruikersavatar
Cristallx
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 01 nov 2006, 16:36
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 15 keer

@Beostar

Sorry had even over jou reply gekeken.

Mijn telefoon werkt inderdaad nog, ik heb een discovery lijn. Heb eerder al vandaag contact gehad met belgacom en de lijn is ok naar hun zeggen.

Overstap naar Belgacom is geen optie (downloadlimieten te laag) en te duur !

Mvg.
Fluppeke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 719
Lid geworden op: 21 nov 2005, 14:17
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 18 keer

Als uw lijn 'physical down' is dan zal normaal ook het ledje 'adsl' pinken in plaats van vast branden. Er is dan iets mis met het adsl signaal of de synchronisatie.

Heb je netconnect of cityconnect ?
In het eerste geval wordt er een poort op de dslam van belgacom gehuurd door dommel. En is het hoe dan ook een fout bij belgacom.
Wat zijn je lijnwaardes?
In het 2de geval worden de dslam's beheerd door dommel zelf. Daar kan de fout zitten. Tenzij het toch aan je koperpaar ligt (belgacom).

Ik zou je aanraden je binnenbekabeling goed te checken ,andere splitter proberen. Schrijf ook je lijnwaarden en sycnh waarden op....
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
Gebruikersavatar
Cristallx
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 01 nov 2006, 16:36
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 15 keer

Ik heb netconnect. Het adsl lampje op mijn modem blijft inderdaad pinken. Zal even contact nemen met Belgacom (gelukkig 0800 nummer), misschien willen ze het nog even checken. De lijnwaardes, waar vindt ik die ?
Laatst gewijzigd door Cristallx 20 aug 2008, 20:24, in totaal 1 gewijzigd.
Fluppeke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 719
Lid geworden op: 21 nov 2005, 14:17
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 18 keer

Als uw lijn 'physical down' is dan zal normaal ook het ledje 'adsl' pinken in plaats van vast branden. Er is dan iets mis met het adsl signaal of de synchronisatie.

Heb je netconnect of cityconnect ?
In het eerste geval wordt er een poort op de dslam van belgacom gehuurd door dommel. En is het hoe dan ook een fout bij belgacom.
Wat zijn je lijnwaardes?
In het 2de geval worden de dslam's beheerd door dommel zelf. Daar kan de fout zitten. Tenzij het toch aan je koperpaar ligt (belgacom).

Ik zou je aanraden je binnenbekabeling goed te checken ,andere splitter proberen. Schrijf ook je lijnwaarden en sycnh waarden eens hier.


Beostar schreef:Heb tot voor kort ook 2 maanden hetzelfde probleem gehad. Alles nagekeken en getest en niet opgelost gekregen. Overstap naar belgacom gedaan en nog geen problemen gekend. Maar daar ben jij natuurlijk niets mee :-D

cityconnect of netconnect?
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
Gebruikersavatar
Cristallx
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 01 nov 2006, 16:36
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 15 keer

Hey ...

Op hetzelfde tijdstip gepost ...

Ik heb netconnect. Het adsl lampje op mijn modem blijft inderdaad pinken. Zal even contact nemen met Belgacom (gelukkig 0800 nummer), misschien willen ze het nog even checken. De lijnwaardes, waar vindt ik die ? Kabels en splitter heb ik al nagekeken en andere geprobeerd zelfs al een andere modem geprobeerd. Maar helaas ....
Fluppeke
Premium Member
Premium Member
Berichten: 719
Lid geworden op: 21 nov 2005, 14:17
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 18 keer

Helaas is dit bij elk type modem/router anders. Waardoor het moeilijk is daarop een antwoord te geven.
Meestal staat het in een of ander status pagina , zoek anders eens in google of je handleiding hoe je erachter komt met jouw modem/router.

Synch waarden van netconnect zijn normaal 46xx down 512kbit up.
Je ruismarge of noise margine eb je lijndemping of Attenuation zouden ons iets verder kunnen helpen :)
VoIP: OVH (vaste nummers geporteerd), Scarlet , betamaxen.
Provider: Scarlet Trio (50/4 mbps down/up cap, sync 100/20).
Modem/Router: Fritz!Box 7360
GSM: tempo giga , dommel freedom
TV: 2X V4 decoder
Gebruikersavatar
Cristallx
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 01 nov 2006, 16:36
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 15 keer

Ondertussen contact gehad met Belgacom (na 36 min in wacht te hebben gestaan) daar wisten ze me nu te vertellen dat het probleem wel degelijk bij mijn provider (dommel dus) ligt. Het zou gaan om een synchronitatiefout. Ik denk dat ik morgenvroeg nog maar eens contact opneem met de helpdesk.

Wordt vervolgd ...
Gebruikersavatar
Cristallx
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 01 nov 2006, 16:36
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 15 keer

@Fluppeke
De sync waarden kan ik nergens terugvinden in de setup van mijn modem, waarschijnlijk omdat er problemen zijn met de lijn.


:-( :-(
Beostar
Member
Member
Berichten: 73
Lid geworden op: 29 mei 2007, 09:48

Welke modem heb je eigenlijk ?

Als er "physical down" komt ligt het probleem wellicht bij Belgacom. Probleem is dat de dommel helpdesk niet echt deftig de lijn kan testen en de belgacom techniekers niets mogen/willen doen omdat je bij een andere provider zit.

[persoonlijke frustratie]Ik zou zeggen blijven bellen naar helpdesk van dommel tot ze je willen helpen. Dan zorgen dat ze belgacom technieker sturen die dan langskomt als je geen verbinding hebt en den boel oplost. Of tot je na wekenlang bellen de moed opgeeeft en terug verhuist naar belgacom, en het probleem zich misterieus oplost. [/persoonlijke frustratie]

Veel succes nog, hopelijk wordt alles snel opgelost.
Rootworking
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 04 aug 2008, 03:47

Waarom zou dommel de lijn niet deftig kunne testen?
elke provider kan dit...

Beostar schreef:Welke modem heb je eigenlijk ?

Als er "physical down" komt ligt het probleem wellicht bij Belgacom. Probleem is dat de dommel helpdesk niet echt deftig de lijn kan testen en de belgacom techniekers niets mogen/willen doen omdat je bij een andere provider zit.

[persoonlijke frustratie]Ik zou zeggen blijven bellen naar helpdesk van dommel tot ze je willen helpen. Dan zorgen dat ze belgacom technieker sturen die dan langskomt als je geen verbinding hebt en den boel oplost. Of tot je na wekenlang bellen de moed opgeeeft en terug verhuist naar belgacom, en het probleem zich misterieus oplost. [/persoonlijke frustratie]

Veel succes nog, hopelijk wordt alles snel opgelost.
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 960
Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

Cristallx schreef:@Fluppeke
De sync waarden kan ik nergens terugvinden in de setup van mijn modem, waarschijnlijk omdat er problemen zijn met de lijn.


:-( :-(


Klopt, als je geen verbinding hebt is dit leeg of staan er streepjes of wat dan ook. Als je terug connectie hebt kan je het wel eens bekijken of het goede waarden zijn.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Cristallx
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 01 nov 2006, 16:36
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 15 keer

@ allen

Bedankt voor het meedenken.

Mijn modem is een Philips sna6500, maar daar is echt helemaal niets mis mee. Ik heb gisteren er trouwens een splinternieuwe Hercules tussen gehangen met hetzelfde resultaat (niets dus).

Nu heb ik zojuist geprobeerd de helpdesk te bereiken van Dommel 38 minuten in wacht gestaan en dan heb ik het opgegeven, in die tijd niemand aan de lijn gehad. Ik word hier echt gek van , ben ondertussen al 2 dagen bezig met telefoneren en wachten op de helpdesk + alle tijd die ik al verloren heb in het checken van kabels, modem, instellingen enz.... enz ...

Dan ook nog de telefoonkosten met mijn gsm (20 cent per minuut plus minus al een uur naar de helpdesk van Dommel = 12 €) je kan begrijpen dat het heel frustrerend is als dan het probleem nog niet opgelost is.

Ps met mijn vaste telefoon naar de helpdesk bellen is geen optie ivm Discoverylijn.

Via E mail heb ik ook al hulp gevraagd.
Een mailtje terug ontvangen dat het binnen de 5 dagen behandeld word. Dat kan toch echt niet. ....
staartmees
Plus Member
Plus Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 10 jul 2006, 17:17

al eens aan gedacht om bij iemand met een gewone telefoonlijn naar de helpdesk te telefoneren? 't Is toch al langer geweten dat een gsm daarvoor te duur is!!
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Cristallx,

Probeer eens met je telefonie af te koppelen en enkel je modem (zonder splitter) aan te sluiten op het eerste telefoon contactpunt dat je hebt. Krijg je nog altijd geen "carrier" wil dit zeggen dat er geen DSL signaal op je lijn geactiveerd is.

Dit hoeft geen dommel of belgacom "fout" te zijn, maar heb ik al meerdere malen meegemaakt bij dommel facturatieproblemen. Check even je account via de dommel CRM en hoop dat deze niet op suspended staat (gebeurd namelijk automatisch).

Anderzijds kan het zijn dat men je op een verkeerde VC waarde heeft gestoken, maar dat lijkt me onwaarschijnlijk gezien het heeft gewerkt.

Je kan altijd eens vragen aan Belgacom of zij de lijnwaardes VC/VCI geven. Als zij daar niet op kunnen antwoorden, of niet zien, dan heb je hoogstwaarschijnlijk gewoon geen signaal meer.

Mvg,
Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

staartmees schreef:al eens aan gedacht om bij iemand met een gewone telefoonlijn naar de helpdesk te telefoneren? 't Is toch al langer geweten dat een gsm daarvoor te duur is!!


Tuurlijk ... ik zie het al voor me:

*Helpdesk: Meneer, welke lampjes branden er nu op uw modem ...
*Klant: Momentje, ik fiets even terug naar huis en laat het u direct weten ...

Je hebt gelijk dat een GSM te duur is, maar soms kan je niet anders. De TS weet dat het duurder is, hij stoort zich enkel aan de wachttijd waardoor het NOG duurder word.

Mvg,
Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Cristallx
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 01 nov 2006, 16:36
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 15 keer

Zonder splitter helaas ook hetzelfde resultaat.

Dit staat er bij dommel in mijn acountinformatie

status : the adsl signal is installed and operational since 21/11/2006
type : broadband
ip-address : currently this login is not connected to the dommel.com adsl network

Status staat op actief. Dus dat lijkt me wel in orde. Men heeft gisteren bij Belgacom aan de telefoon wel duidelijk gezegd dat het om een synchronitatiefout ging en dat het enkel kan opgelost worden door mijn provider. Dus ik ga straks als ik nog even vrij heb nogmaals proberen om de helpdesk van Dommel te bereiken .... zucht.
droopy
Pro Member
Pro Member
Berichten: 329
Lid geworden op: 22 mei 2008, 20:48

staartmees schreef:al eens aan gedacht om bij iemand met een gewone telefoonlijn naar de helpdesk te telefoneren? 't Is toch al langer geweten dat een gsm daarvoor te duur is!!


:roll: zoals sasuke zei de gsm maakt het niet duur de wachttijd maakt het duur.

8) Je kan ook terplaatse gaan dan is het nog goedkoper 8)

@Cristallx anders DXadsl eens bekijken.
Gebruikersavatar
Cristallx
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 01 nov 2006, 16:36
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 15 keer

Hang voor het ogenblik al 50 minuten aan de helpdesk ... nog niemand aan de lijn gehad, dit kan echt niet meer. Ik zal inderdaad uitkijken naar een andere provider want in november loopt mijn contract af, ik zal DXadsl eens bekijken. Jammer dat het zo loopt met Dommel, ben altijd een grote fan van hen geweest ...

ondertussen nog steeds in verbinding met de helpdesk ... zonder een medewerker aan de lijn te hebben gehad.

Gelukkig heb ik ook mobile internet zodat ik toch nog op het internet kan.
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Cristallx schreef:
Dan ook nog de telefoonkosten met mijn gsm (20 cent per minuut plus minus al een uur naar de helpdesk van Dommel = 12 €) je kan begrijpen dat het heel frustrerend is als dan het probleem nog niet opgelost is.

Ps met mijn vaste telefoon naar de helpdesk bellen is geen optie ivm Discoverylijn.



/off-topic

Met je disco-lijn zou je even duur (nu ja, iets duurder) uitkomen hoor. :-)

€ 0,0546 (+ 0.15 opleg) / minuut (+0.0546 connectiekost).

Maar wel gefactureerd per seconde he :wink: !
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Gebruikersavatar
Cristallx
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 01 nov 2006, 16:36
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 15 keer

Na 1uur en 15 min. nog niemand aan de lijn gehad te hebben heb ik het terug opgegeven 75 min X 20 cent ... rekening naar de helpdesk begint nu toch aardig op te lopen. En het ergste van al , het probleem is nog steeds niet opgelost. Ik sta nog steeds waar ik begonnen ben .. weet het echt niet meer nu.

Ik ben :twisted: ....
ljd
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1933
Lid geworden op: 15 maa 2007, 18:17
Locatie: Gent
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer
Contacteer:

neem dan een goedkoop voip account bij voipbuster en bel daarmee.
Gebruikersavatar
Cristallx
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 01 nov 2006, 16:36
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 15 keer

Kan ik ook doen natuurlijk, maar dat is niet de bedoeling. Ik betaal maandelijks steeds mijn bijdrage aan Dommel, vraag me af of ze mij de dagen dat ik niet online kan gaan terug gaan betalen (zal wel niet). Maar als ik morgen niet binnen geraak zal ik een Voipbuster account overwegen (10€).

Mvg.
B__V
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 36
Lid geworden op: 11 jun 2005, 01:50
Locatie: Diepenbeek ( zonhoven )

je moet het mij niet vertellen als je geen problemen ondervind is dommel top maar het minste wat je voorhebt zit je dagen zonder internet en heb je fortuinen aan tel kosten opgebeld en dan uiteindelijk gaat het nog niet .
Ik zou het hier niet bij laten als je kan bewijzen dat je effectief zo lang in de wacht hebt gestaan zou ik toch proberen een regeling te treffen.
ik zelf heb dit niet gedaan ( achteraf beetje spijt van, )

ps: naar daar gaan is ook geen optie hoor want dan zeggen ze gewoon dat je moet bellen of een tiket aanmaken ;)
B__V
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 36
Lid geworden op: 11 jun 2005, 01:50
Locatie: Diepenbeek ( zonhoven )

Cristallx schreef:Na 1uur en 15 min. nog niemand aan de lijn gehad te hebben heb ik het terug opgegeven 75 min X 20 cent ... rekening naar de helpdesk begint nu toch aardig op te lopen. En het ergste van al , het probleem is nog steeds niet opgelost. Ik sta nog steeds waar ik begonnen ben .. weet het echt niet meer nu.

Ik ben :twisted: ....


fax gaat het snelste ;) met alkool stift :lol: :lol: :lol: :lol:
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Hehe, goedkoopste methode is dus voipcheap + cybercafe :p. Kan je tenminste wat nuttigs doen terwijl je aan't wachten bent.
Gebruikersavatar
Cristallx
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 01 nov 2006, 16:36
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 15 keer

Effe de tip van B__V gevolgd en een fax gestuurd, ben benieuwd of het iets opleverd. Een ticket heb ik ook al 2 dagen aangevraagd ... zucht.
davan
Member
Member
Berichten: 68
Lid geworden op: 30 aug 2004, 13:13
Locatie: Hasselt

Ik heb ook sinds enkele weken problemen met mijn internetverbinding.
Meerdere malen per dag geen connectie meer, lampje van ADSL signaal knippert dan ook oranje i.p.v. constant groen te branden.

Ik heb hiervoor reeds een ticket geopend bij Dommel, maar na enkele weken nog steeds geen reactie, ticket staat nog gewoon open.

En ik heb echt geen zin om hier ganse avonden te gaan zoeken naar het probleem.

Heb dan ook maar ineens de knoop doorgehakt en overstap aangevraagd naar andere provider.

Dit is inderdaad wel spijtig want ik was ook zeer tevreden van Dommel (zoalng er geen problemen waren). Maar nu zien we de keerzijde van de medaille zeker?
Gebruikersavatar
Cristallx
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 01 nov 2006, 16:36
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 15 keer

Hier ook nog steeds geen reactie (niet op ticket of fax), zal straks mijn vrije middag nog maar eens opofferen om naar de helpdesk te bellen en hopen dat het deze keer lukt om een medewerker aan de lijn te krijgen. Ondertussen al drie dagen niet online kunnen gaan met mijn adsl verbinding ....
Gebruikersavatar
Cristallx
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 01 nov 2006, 16:36
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 15 keer

Helaas , ik heb nu weeral meer dan 30 minuten gebeld zonder resultaat. Ik heb niet de mogelijkheid op een ander tijdstip te bellen en nog langer te wachten (moet ook nog werken) Weet iemand wat het kost om na 18.00 naar hun 090 nr te bellen? Heb dat eens geprobeerd en toen zei een vriendelijke stem > deze oproep kost max. 3 € per minuut (oh my god, als je dan 30 min. moet wachten) maar weet ook iemand hoeveel het juist kost. Ik denk eraan dat nr. te bellen daar ik op het 011 nr niemand aan de lijn krijg. Eens deze ellende achter de rug is zal ik overstappen naar een andere provider (met spijt in het hart) , maar zo ga je niet met je klanten om. Geen reactie's op mail, fax, helpdesk niet te bereiken. Ga nu mijn domicileëring annuleren, want ik ga niet betalen voor iets wat niet werkt maar integendeel nog extra kost.
Gebruikersavatar
Cristallx
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 01 nov 2006, 16:36
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 15 keer

Update,

Nu eindelijk toch iemand aan de lijn gehad op het 011 nr. (na 25 min).

Heb heel het probleem nogmaals uit de doeken gedaan, en men gaat maandag contact opnemen met mij om een afspraak te maken met de technieker die moet langskomen.

Als ze zich nu aan de afspraak houden, ben ik een gelukkig man en ben zelfs bereidt Dommel een tweede kans te geven. Integenstelling tot wat ik eerder schreef. :oops:
Gebruikersavatar
Marauder
Member
Member
Berichten: 93
Lid geworden op: 11 jun 2007, 22:04

Davan en Cristallx: Naar welke provider gaan jullie juist overstappen en welke formule of zijn jullie nog aan het kijken welke de beste voorwaarden heeft? Persoonlijk denk ik er ook vaker en vaker aan aangezien Dommel de centen graag ziet binnenstromen maar haar klanten in de kou laat staan bij problemen.
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Marauder schreef:Davan en Cristallx: Naar welke provider gaan jullie juist overstappen en welke formule of zijn jullie nog aan het kijken welke de beste voorwaarden heeft? Persoonlijk denk ik er ook vaker en vaker aan aangezien Dommel de centen graag ziet binnenstromen maar haar klanten in de kou laat staan bij problemen.
Ze zijn wat moeilijker te bereiken, maar hun klanten in de kou laten staan is niet waar. Dat doet geen enkele provider.
Gebruikersavatar
Cristallx
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 01 nov 2006, 16:36
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 15 keer

Marauder,

Zoals ik reeds schreef wacht ik nog even af hoe dit afloopt. Ik was echter zo gefrustreerd door het lange wachten aan de helpdesk dat ik bijna ten einde raad was en op het punt stond mijn contract met Dommel te verbreken. Als ik nu maandag niets van Dommel hoor hebben ze bij mij ook hun kans verkeken en zal ik uitkijken naar een andere provider, welke dat dan eventueel zou worden dien ik nog te overwegen.


MvG.
lalaland
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 14 aug 2008, 07:54

ik heb al een tijdje hetzelfde probleem. erg frustrerend.

een ticket per email heb ik eveneens al een tijdje openstaan.

heb ook al naar de helpdesk gebeld, waar men mij aanraadde met een andere router te proberen (gedaan, maakt geen verschil). andere oplossing was een dure belgacom technieker laten langskomen.
dit overigens ook na eerst 40 minuten te hebben moeten wachten.

intussen geprobeerd met een andere router/zonder splitter/etc... maar dit maakt allemaal geen verschil.

cristallx: kan je ons op de hoogte houden van de resultaten van de technieker? als dit effectief iets uitmaakt wil ik die nog wel laten komen, maar anders hang ik er liever mijn geld niet aan. hoe dan ook ga ik nog even afwachten of het probleem zichzelf niet oplost.

in elk geval geen goede reclame voor dommel. ik ben nog maar recent overgeschakeld, en was tot nu toe vol lof. de liefde is ondertussen echter bekoeld. en ik zit bovendien nog acht maanden aan dat contract vast ook.
Gebruikersavatar
Cristallx
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 01 nov 2006, 16:36
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 15 keer

Vandaag in de voormiddag telefoon gehad van Belgacom (ja op zaterdag), maandag komt er een technieker langs en zal het probleem opgelost worden.

Ik hou jullie op de hoogte.

Mvg.
Gebruikersavatar
Cristallx
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 01 nov 2006, 16:36
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 15 keer

Zo, mijn adsl verbinding is terug ok :-D :-D . Deze middag om 12:50u een Belgacom technieker aan mijn deur. Deze heeft eerst bij mij thuis alles gecheckt en bleek dat daar alles ok was. Het probleem moest dus buitenshuis liggen. Na ongeveer een dik uur belt de man mij terug dat mijn verbinding nu terug moest werken. Nu kan ik dus terug online. De schuld lag dus eigenlijk niet bij Dommel , maar ergens een defect op de lijn. Al bij al ben ik blij dat alles opgelost is nu, maar de helpdesk van Dommel moet echt beter !!! Had mij veel ergernis bespaart.

Mvg.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”