Proximus belt pre-paid klanten op?

Hebt u opmerkingen, klachten, steunbetuigingen voor Proximus (Belgacom)? Dan kan u deze hier kwijt.
Plaats reactie
Lutin
Member
Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 23 dec 2006, 20:37

Hey,

ik krijg af en toe telefoon van Proximus met de vraag of ik even tijd heb omdat ze me een informatiepakket willen toesturen ivm tariefplannen,... en of ik de nieuwsbrief wil ontvangen, of ik eigenaar ben van het betreffende nummer... en het belangrijkste ze willen weten wie achter het nummer schuilt want ze dringen aan op naam, adres,... Het rare is dat ik dat verhaal ook van iemand anders heb gehoord en die persoon heeft niets gekregen van infopakket, laat staan een nieuwsbrief... ikzelf zei dat ik al ingeschreven was voor de nieuwsbrief en als antwoord krijg je dan "ja maar dat is niet dezelfde denk ik"... vrij raar allemaal...

Dat zal enkel tot doel hebben te zien wie achter zulke kaarten schuilt neem ik aan? 8)
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Kan niet anders éh.
Ik zou ook graag weten wie er allemaal achter z'n nickname schuilt op Userbase moest ik 'admin' zijn van ub.
Wie heeft niet graag controle over zijn 'netwerk'?

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Lutin
Member
Member
Berichten: 55
Lid geworden op: 23 dec 2006, 20:37

Ken schreef:Kan niet anders éh.
Ik zou ook graag weten wie er allemaal achter z'n nickname schuilt op Userbase moest ik 'admin' zijn van ub.
Wie heeft niet graag controle over zijn 'netwerk'?


Dan heb ik toch liever dat ze dat direct zeggen ipv te doen alsof het echt is om de klanten vooruit te helpen met een voordeliger tarief,... :wink:
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

Lutin schreef:Dan heb ik toch liever dat ze dat direct zeggen ipv te doen alsof het echt is om de klanten vooruit te helpen met een voordeliger tarief,... :wink:
Het zal discreet moeten gebeuren zeker? :p

Als je dan zo'n nieuws leest: http://tweakers.net/nieuws/55239/duitse ... ernet.html

Moet je hedendaags toch best wel voorzichtig zijn...

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Gebruikersavatar
dbr
Premium Member
Premium Member
Berichten: 486
Lid geworden op: 08 aug 2007, 23:10

Lutin schreef:Hey,

ik krijg af en toe telefoon van Proximus met de vraag of ik even tijd heb omdat ze me een informatiepakket willen toesturen ivm tariefplannen,... en of ik de nieuwsbrief wil ontvangen, of ik eigenaar ben van het betreffende nummer... en het belangrijkste ze willen weten wie achter het nummer schuilt want ze dringen aan op naam, adres,... Het rare is dat ik dat verhaal ook van iemand anders heb gehoord en die persoon heeft niets gekregen van infopakket, laat staan een nieuwsbrief... ikzelf zei dat ik al ingeschreven was voor de nieuwsbrief en als antwoord krijg je dan "ja maar dat is niet dezelfde denk ik"... vrij raar allemaal...

Dat zal enkel tot doel hebben te zien wie achter zulke kaarten schuilt neem ik aan? 8)


Nee, zeker niet enkel, vergeet niet dat proximus weet hoeveel jou nummer belt naar welk soort nummers en voor welk bedrag, dus er zitten zeker ook commerciele beweegredenen achter.
- Beter met het mes op tafel, dan met het mes door je lijf -
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4340
Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Ik heb een hele tijd geleden ook zo'n telefoontje gehad. Een interessanter tarief kunnen ze mij niet geven, ik krijg mijn 15 Euro belwaarde niet eens binnen het jaar. Ze hebben geen info gekregen wat betreft naam of adres.
Ik heb wel gezegd dat ze mij niet meer mochten bellen en so far so good.. :-D
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Insom2
Starter
Starter
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jan 2009, 20:19

Vandaag belde men mijn vriendin.

Proximus: omdat u al zo lang trouwe klant bent en u reeds zoveel heeft herladen krijgt u 20 € gratis.
Gaat u hiermee akkoord?

Mijn vriendin: Hoe? Waarom? Hoe zit het precies?

Proximus: ja, gewoon omdat u reeds lange tijd trouwe klant bent.
Gaat u hiermee akkoord?

Mijn vriendin heeft daaropvolgend; ja geantwoordt...

Nu weet ik dat er misbruik of misinformatie wordt verspreidt door diverse callcenters, daarbij heeft men met de pay&go kaart ook geen gegevens van mijn vriendin. Er zijn ook geen gegevens gevraagd.
Tot op heden is er geen 20 € extra krediet gestort.

Wat zijn dit nu weer voor truukjes?
VMax
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 43
Lid geworden op: 13 apr 2006, 00:32

Uw vriendin heeft u verkeerde ingelicht over het gesprek..

Het is namelijk dat je 20€ ontvangt na 6x herladen met een minimum van 15€/keer.

Ik heb deze bonus wel al ontvangen ;)
Plaats reactie

Terug naar “Proximus (Belgacom, Skynet)”