Dommel en domicilieringen

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
psmammoth
Member
Member
Berichten: 75
Lid geworden op: 13 jun 2008, 15:59
Locatie: Leuven

Zijn er hier nog die een domiciliering hebben bij Dommel en die openstaande proforma facturen hebben staan en al 2 aanmaningen hebben gekregen ondanks dat het bedrag al lang van je rekening is gehaald ?

Ik heb er al 2 maal voor gebeld (na telkens 30 minuten Within Temptation) en men kan dat blijkbaar niet nazien en/of rechtzetten. Men zegt dat het nog niet verwerkt is in het systeem maar hoe kan dat vermits alles automatisch gebeurt ?

In mijn geval :
- vervaldag factuur 16 aug
- renewal adsl : 23 aug
- dag dat ze het geld van mijn rekening hebben gehaald : 06 aug

Hoeveel aanmaning kan je krijgen (terecht of onterecht) voordat ze de lijn doorknippen ?
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

3 aanmaningen, en dan is het suspended. Zelf al 2x meegemaakt, zeer leuk , NOT !

Grtz,
Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
Gebruikersavatar
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1759
Lid geworden op: 22 dec 2003, 20:25

Ik heb exact hetzelfde voor, factuur van 16 augustus en vandaag een 2nd reminder gekregen.

Ik heb er al 2 maal voor gebeld (na telkens 30 minuten Within Temptation) en men kan dat blijkbaar niet nazien en/of rechtzetten. Men zegt dat het nog niet verwerkt is in het systeem maar hoe kan dat vermits alles automatisch gebeurt ?


Ik heb na 2 minuten iemand aan de lijn gekregen. Die heeft mij vriendelijk voort geholpen, ze vertelden mij exact hetzelfde. Ik moet wachten tot volgende week maandag. Indien de proforma dan geen uiteindelijk factuur is geworden, dan moet ik ze terug contacteren.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Gebruikersavatar
Petrikske
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1371
Lid geworden op: 07 feb 2006, 13:54
Uitgedeelde bedankjes: 524 keer
Bedankt: 52 keer

Vandaag ook ontvangen -> 2nd reminder: invoice. :eek:

Altijd alles via domiciliering betaald.
psmammoth
Member
Member
Berichten: 75
Lid geworden op: 13 jun 2008, 15:59
Locatie: Leuven

Bedankt allemaal, ik ben duidelijk niet de enige. En dan verschiet Dommel er van dat ze veel telefoontjes krijgen ... Zo automatisch als ze beweren is hun systeem dan toch niet, want betalingen via domiciliering dat is toch net iets dat perfect te automatiseren valt. Of draait hun boekhoudpakket misschien op een Commodore 64 ?
Gebruikersavatar
Fustigateur
Pro Member
Pro Member
Berichten: 344
Lid geworden op: 12 dec 2007, 16:49

Dommel, tsssss ....
MJ
Pro Member
Pro Member
Berichten: 345
Lid geworden op: 07 mei 2005, 19:07
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 15 keer

Hier ook hetzelfde probleem : 6 augustus is de betaling gebeurt via domiciliëring, zaterdag eerste reminder, maandag gebeld, vandaag na de 2de reminder weer gebeld (2x na 1 minuut binnen btw, eerste keer dat ik naar Dommel moet bellen in 2 jaar)

Probleem ligt bij hun financiële instelling, ze zijn het aant onderzoeken.
Hopelijk raakt het deze week nog opgelost...

@Sasuke : krijg je eerst nog de derde aanmaning of wordt je dan al afgesloten?
BBB
Premium Member
Premium Member
Berichten: 698
Lid geworden op: 13 jun 2005, 20:43
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

MJ schreef:@Sasuke : krijg je eerst nog de derde aanmaning of wordt je dan al afgesloten?

Volgens mij derde aanmaning en direct "suspended" (m.a.w. niet meer surfen tot de betaling ontvangen/geregistreerd is)
...
Gebruikersavatar
testertje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 820
Lid geworden op: 17 jan 2008, 18:55
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 68 keer

In "klant informatie" stond vroeger bij bankrekeningnummer mijn rekening ingevuld en nu niet meer.
Misschien is dit bij jullie ook?
MJ
Pro Member
Pro Member
Berichten: 345
Lid geworden op: 07 mei 2005, 19:07
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 15 keer

Ja er staat nu :
no bankaccount provided
Stormlord
Premium Member
Premium Member
Berichten: 544
Lid geworden op: 12 aug 2007, 17:18
Uitgedeelde bedankjes: 140 keer
Bedankt: 117 keer

Psmammoth,

ik kan u meedelen dat zelfs al zouden ze met die oude getrouwe 8 bitter, de Commodore 64, werken - dat het dan steeds nog vlotter zou marcheren als de huidige administratie en de support bij Dommel.

.. als ze hun eigen deftige 6510 assembly routines hebben geschreven, en de kernel hebben uitgebanked tenminste ;)

Mvg,

David,
A.K.A. Stormlord / ex-WOW / ex-Antec
Former C64 Scener
~ 0.985mHz Ro0lZ ~

SEI
LDA #$37
STA $01
JSR $E544
LDA #$00
STA $D020
STA $D021
LDA #$35
STA $01
CLI
BRK
...
rte968
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 01 jul 2008, 22:15

Ik heb vandaag mijn final warnig deletion warning van Dommel gekregen :roll:

Ik heb al 2 keer mijn bewijs van betaling op de fax gezet en al 3 x hiervoor gebeld. Ik kan u alvast laten weten dat na de 3-de en finale warning je nog niet bent afgesloten.

Gisteren zou het in orde komen. Vandaag staat mijn proforma faktuur nog steeds in status "now due". Nog maar eens gebeld en nu zou het pas einde van de week ten laatste volgende week maandag in orde komen. De mail zegt dat ik nog 24u tijd heb voor ze me afsluiten. Als ze het pas maandag in orde zetten dan ben ik gezien en reeds afgesloten.

Ik zei vandaag tegen Dommel dat nu dat alles eindelijk met mijn homeconnect werkt ik nu door een administratief probleem aan hun kant ga afgesloten geraken.
Hij beweerde dat ik niet zou afgesloten worden maar ik ben er niet gerust in... Ik zie me weer met miijn GSM eindeloos naar de helpdesk bellen ,zoals destijds met mijn VOIP probleem, om weer aangesloten te geraken.

Man man toch wat een miserie!
:roll:
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 960
Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

Niet moeilijk dat de support een ramp is. Alles draait daar in de soep.
Afbeelding
Fireblade
Premium Member
Premium Member
Berichten: 521
Lid geworden op: 03 feb 2008, 14:29
Locatie: Ninove
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 15 keer

Ik zou in ieder geval aan niemand aanraden om via domiciliëring te werken. Ik denk niet dat het een grote moeite is om een overschrijving zelf uit te voeren, en voor die stomme euro zou ik het nu ook niet doen.
To download or not to download, that's the question.
rte968
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 01 jul 2008, 22:15

Fireblade schreef:Ik zou in ieder geval aan niemand aanraden om via domiciliëring te werken. Ik denk niet dat het een grote moeite is om een overschrijving zelf uit te voeren, en voor die stomme euro zou ik het nu ook niet doen.


In mijn geval gaat het over een overschrijving en dus geen domiciliëring....
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 960
Lid geworden op: 12 dec 2007, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

Allee binnenkort wordt het topic "onterecht afgesloten" gevuld zekers?
Laatst gewijzigd door nonkie 22 aug 2008, 10:00, in totaal 1 gewijzigd.
Afbeelding
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2048
Lid geworden op: 06 dec 2004, 16:26
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Met dergelijke commentaar lok je dat inderdaad uit.

Ik hoop voor de betrokkenen dat dit geen nieuw hoofdstuk in de dommel-sage wordt: "De niet verwerkte betalingen"
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
psmammoth
Member
Member
Berichten: 75
Lid geworden op: 13 jun 2008, 15:59
Locatie: Leuven

testertje schreef:In "klant informatie" stond vroeger bij bankrekeningnummer mijn rekening ingevuld en nu niet meer.
Misschien is dit bij jullie ook?


Ja bij mij ook, diegene die ik aan de lijn kreeg vond dat ook raar en heeft mijn bankrekening daar terug ingevuld maar het blijft op "no bankaccount provided" staan.
staartmees
Plus Member
Plus Member
Berichten: 216
Lid geworden op: 10 jul 2006, 17:17

[quote="Fireblade"]Ik zou in ieder geval aan niemand aanraden om via domiciliëring te werken. Ik denk niet dat het een grote moeite is om een overschrijving zelf uit te voeren, en voor die stomme euro zou ik het nu ook niet doen.[/quote]

Bij betaling met domiciliëring trekt Dommel aan het korte eind - behoudens als de betaling niet doorging wegens onvoldoende saldo - want alle actie ligt bij de schuldeiser. En uiteindelijk is een domiciliëring snel ingetrokken.
Gebruikersavatar
Mahimahi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1192
Lid geworden op: 14 nov 2002, 16:59
Locatie: Derde straatje op de rechterkant
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Van in het begin al domiciliëring, nog geen problemen gehad.
:wave: So long, and thanks for all the fish :wave:
Koelreuteria
Pro Member
Pro Member
Berichten: 385
Lid geworden op: 25 mei 2006, 01:30
Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
Bedankt: 6 keer

Mahimahi schreef:Van in het begin al domiciliëring, nog geen problemen gehad.

Ik ook... Maar nu even het crm panel nagekeken en deze melding gemerkt: "no bankaccount provided".
Er zijn er nog die dit hebben gemeld. Kun je ook eens nakijken welke melding er bij je voorkomt?
Misschien is er een algemene storing.
Gebruikersavatar
Mahimahi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1192
Lid geworden op: 14 nov 2002, 16:59
Locatie: Derde straatje op de rechterkant
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Koelreuteria schreef:
Mahimahi schreef:Van in het begin al domiciliëring, nog geen problemen gehad.

Ik ook... Maar nu even het crm panel nagekeken en deze melding gemerkt: "no bankaccount provided".
Er zijn er nog die dit hebben gemeld. Kun je ook eens nakijken welke melding er bij je voorkomt?
Misschien is er een algemene storing.


Nee, dit is ook bij mij niet ingevuld, maar het rekeningnummer staat ingevuld in het vakje daar net onder.
:wave: So long, and thanks for all the fish :wave:
psmammoth
Member
Member
Berichten: 75
Lid geworden op: 13 jun 2008, 15:59
Locatie: Leuven

Mahimahi schreef:
Koelreuteria schreef:
Mahimahi schreef:Van in het begin al domiciliëring, nog geen problemen gehad.

Ik ook... Maar nu even het crm panel nagekeken en deze melding gemerkt: "no bankaccount provided".
Er zijn er nog die dit hebben gemeld. Kun je ook eens nakijken welke melding er bij je voorkomt?
Misschien is er een algemene storing.


Nee, dit is ook bij mij niet ingevuld, maar het rekeningnummer staat ingevuld in het vakje daar net onder.


Het vakje daaronder is DOMINO en dat is normaal het domicilieringsnummer. Dat staat bij mij nog wel ingevuld.
Gebruikersavatar
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Berichten: 5132
Lid geworden op: 10 nov 2002, 00:55
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Hier ook een 2de aanmaning gekregen. Dat is niet de eerste keer trouwens.
Verder is alles mooi betaald via domiciliëring, dus het zou in orde moeten zijn.

In de mails staat:
Indien u de betaling reeds heeft uitgevoerd, gelieve deze herinnering te negeren.

Ik ga het mij dus niet aantrekken voorlopig, ze hebben daar blijkbaar wat problemen.
Gebruikersavatar
Mahimahi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1192
Lid geworden op: 14 nov 2002, 16:59
Locatie: Derde straatje op de rechterkant
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

psmammoth schreef:
Mahimahi schreef:
Koelreuteria schreef:
Mahimahi schreef:Van in het begin al domiciliëring, nog geen problemen gehad.

Ik ook... Maar nu even het crm panel nagekeken en deze melding gemerkt: "no bankaccount provided".
Er zijn er nog die dit hebben gemeld. Kun je ook eens nakijken welke melding er bij je voorkomt?
Misschien is er een algemene storing.


Nee, dit is ook bij mij niet ingevuld, maar het rekeningnummer staat ingevuld in het vakje daar net onder.


Het vakje daaronder is DOMINO en dat is normaal het domicilieringsnummer. Dat staat bij mij nog wel ingevuld.


Je hebt gelijk, op het eerste zicht leek dit op een rekeningnummer.
Het vakje noemt bij mij "domiciliation id"
:wave: So long, and thanks for all the fish :wave:
Koelreuteria
Pro Member
Pro Member
Berichten: 385
Lid geworden op: 25 mei 2006, 01:30
Uitgedeelde bedankjes: 42 keer
Bedankt: 6 keer

Mahimahi schreef:
Koelreuteria schreef:
Mahimahi schreef:Van in het begin al domiciliëring, nog geen problemen gehad.

Ik ook... Maar nu even het crm panel nagekeken en deze melding gemerkt: "no bankaccount provided".


Nee, dit is ook bij mij niet ingevuld, maar het rekeningnummer staat ingevuld in het vakje daar net onder.


Oeps... Erover gekeken.
Inderdaad "domiciliation id" is mooi ingevuld.
lalaland
Starter
Starter
Berichten: 8
Lid geworden op: 14 aug 2008, 07:54

hetzelfde probleem gehad, maar sinds gisteren is de betaling blijkbaar in orde (geld is wel al sinds 5 augustus van de rekening, maar goed :))
psmammoth
Member
Member
Berichten: 75
Lid geworden op: 13 jun 2008, 15:59
Locatie: Leuven

lalaland schreef:hetzelfde probleem gehad, maar sinds gisteren is de betaling blijkbaar in orde (geld is wel al sinds 5 augustus van de rekening, maar goed :))


Bij mij staat de factuur ook eindelijk als betaald (staat wel als betaald op 22/08 terwijl het eigenlijk 06/08 is :-) )
MJ
Pro Member
Pro Member
Berichten: 345
Lid geworden op: 07 mei 2005, 19:07
Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
Bedankt: 15 keer

Hier ook :thumbs:
rte968
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 01 jul 2008, 22:15

Mijn factuur staat nog steeds open terwijl ik al betaald heb op 9/8. Ik heb verleden week mijn finale herinnering gekregen dat ik na 24 u zou afgesloten worden.

Phew, nog niet afgesloten en die 24u zijn al ff voorbij. :-D

Ik hoop echt dat ze dit maandag eindelijk oplossen.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”