De VZW waar ik voor werk heeft momenteel 3 .be domeinnamen aan 60 € (incl BTW want wij zijn niet onderheven aan BTW) per stuk per jaar (!) bij onze vrienden van Belgacom. We zijn geïnteresseerd in hun secure mail oplossing om spam te laten filteren (onze huidige spam filter op de lokale Linuxfilter voldoet niet echt meer en erin investeren zou te veel kosten).
Ik heb daarom onze account manager gezegd dat we secure mail wel bij hen willen nemen maar dan wel een betere prijs voor de domeinnamen willen omdat deze extreem duur zijn i.v.m. de concurrentie. De prijzen die ik van hen terugkreeg zijn echter dezelfde als wat we vandaag betalen.
Voor spam filtering vragen ze 1,30 € + BTW per mailbox per maand.
Daarom deze topic: kennen jullie deftige bedrijven die zowel registrar zijn als extern spam filteren en die jullie kunnen aanraden? En eventuele prijzen?
PS: klein detail: een .eu kost bij BGC zowaar de helft van een .be, .nl, .com of .net.
Gezocht: externe anti spam
- X-2datop
- Pro Member
- Contacteer:
Goztow,
Ik draai een SMTP Gateway voor verschillende domeinen op mijn privé server in Duitsland. Wil er gerust nog wel een domein (of meer) bij op zetten. Moet zeggen dat de enige commerciële antispam filter die ik ken, die evengoed zijn werk doet, de Commtouch AntiSpam is. Mijn domeinnamen zet ik bij MaxWeb, een nederlands registrar waar ik 15€ / jaar betaal voor een volledig pakket aan diensten (behalve hosting).
Laat maar iets weten via PM, eventueel om een test mailbox op te zetten ?
Grtz,
X
Ik draai een SMTP Gateway voor verschillende domeinen op mijn privé server in Duitsland. Wil er gerust nog wel een domein (of meer) bij op zetten. Moet zeggen dat de enige commerciële antispam filter die ik ken, die evengoed zijn werk doet, de Commtouch AntiSpam is. Mijn domeinnamen zet ik bij MaxWeb, een nederlands registrar waar ik 15€ / jaar betaal voor een volledig pakket aan diensten (behalve hosting).
Laat maar iets weten via PM, eventueel om een test mailbox op te zetten ?
Grtz,
X
The best way to hack a digital network is an analogue phonecall !
- deej
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 4 keer
Agreed dat Belgacom duur is maar de spam filter die zij hebben staan is de onbetwiste marktleider vandaag. Technologisch gezien is er geen enkele concurrent die eraan kan.
- Robbe
- El Robre
- Twitter: infocaris
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Contacteer:
Als het om de spam te weren, hebben jullie dan al is gedacht aan Google Apps?
Dat is momenteel overal zo, het is de bedoeling om die TLD ingeburgerd te laten geraken.Goztow schreef:PS: klein detail: een .eu kost bij BGC zowaar de helft van een .be, .nl, .com of .net.
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
- Sasuke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
Deej, mag ik weten welke ze gebruiken ? Ben wel benieuwd ? Heb er "technologisch" gezien nog geen betere gezien/gevonden dan Commtouch.deej schreef:Agreed dat Belgacom duur is maar de spam filter die zij hebben staan is de onbetwiste marktleider vandaag. Technologisch gezien is er geen enkele concurrent die eraan kan.
Grtz,
Sasuke
- deej
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 4 keer
Check your PMSasuke schreef:Deej, mag ik weten welke ze gebruiken ? Ben wel benieuwd ? Heb er "technologisch" gezien nog geen betere gezien/gevonden dan Commtouch.
![Cool 8)](./images/smilies/icon_cool.gif)
- cloink
- Elite Poster
- Twitter: cloink
- Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
- Bedankt: 137 keer
- Contacteer:
Ik reroute ook alles gewoon via Google Mail. En dat loont...
(voor zij die Google Mail niet kennen: dat zijn 105k spam-mails, enkel ontvangen de afgelopen 30 dagen (de rest wordt automatisch verwijderd))Spam (105382)
ooh. shiny.
-
- Elite Poster
- Bedankt: 1 keer
Ik zou zeggen gewoon zelf je DNS account beheren. Ik ben persoonlijk bij EuroDNS voor al m'n domains.
Qua anti-spam voor professionele klanten werken we hier sinds kort met Messagelabs en die samenwerking verloopt ook heel goed.
Ik wil je gerust eens de gegevens van onze account manager geven voor een offerte ..
Qua anti-spam voor professionele klanten werken we hier sinds kort met Messagelabs en die samenwerking verloopt ook heel goed.
Ik wil je gerust eens de gegevens van onze account manager geven voor een offerte ..