volkomen een klucht

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
zogro
Member
Member

Ik ben vrij tevreden van dommel. Maar weet als telenet of belgacom zo'n service en praktijken zouden toepassen dat de forums hier vol zouden staan.

Maar als iemand reclameert van dommel is hij een klager en leugenaar en meer.

Teveel fanboys hier zeker van dommel k zeg het ik ben vrij tevreden ervan maar heb ook mijn twijfels over hun zogezegde service. Er word hier ook gezegd dat dommel userbase forum leest, zouden ze niet beter hun telefoons opnemen zelf ook al paar keer geprobeerd omdat ik met vragen zat maar tevergeefs geraak zelden na 30min binnen.
Devilzown
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 59 keer

AnubisS schreef:
Sasuke schreef:
Dat klopt gelijk een bus, en dan is het eigenlijk *NOG* smeriger van dommel !! Dat wil zeggen dat zijn hun betalende lijn intern doorschakelen zodat je als klant/beller ALTIJD moet betalen (is voor hen kassa kassa) ongeacht of er geantwoord word of niet. Dit lijkt mij dan met voorbedachte rade te zijn. Elke andere ISP laat u de wachtmuziek horen, en dan weet ge dat ge moet betalen !

Grtz,
Sasuke
Sasuke, ik weet niet hoe het hier is, maar op andere forums zijn mods verplicht neutraal te blijven, maar blijkbaar ben je ook zo een klager :|
:thumbs:

Sasuke is precies een beetje te lang weggeweest denk ik.
Als mod op een 'serieus' forum zou het toch wel een beetje professioneler mogen... :?
AnubisS
Starter
Starter

zogro schreef: Maar als iemand reclameert van dommel is hij een klager en leugenaar en meer.

Niet echt, klagen mag wel eens, maar een forum, dat al meer op een klaagmuur lijkt, en dan ook nog is een mod die vrolijk mee begint te bashen,...

Zolang je constructief blijft, en dit dus niet als een klaagmuur gebruikt heb ik er niks op tegen dat je eens klaagt.
Heb je trouwens al eens opgemerkt dat het een groepje van een 10-tal personen MAXIMAAL is die altijd aan het klagen en zeuren zijn?
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

Inderdaad, direct tevreden klanten bij Dommel fanboys noemen, direct tevreden commentaar overmodden...
ketter
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 6 keer

Lord Utopia schreef:direct tevreden commentaar overmodden...
Dat is nog maar sinds dat de kapitein terug is Lord Utopia.

L-Army heeft bij Dommel gewerkt en is er in vrede weggegaan maar hij probeert hier zoals het moet zoveel mensen te helpen en neutraal te blijven wat niet van elke mod gezegd kan worden.
liger
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

AnubisS schreef:
Sasuke schreef:
Dat klopt gelijk een bus, en dan is het eigenlijk *NOG* smeriger van dommel !! Dat wil zeggen dat zijn hun betalende lijn intern doorschakelen zodat je als klant/beller ALTIJD moet betalen (is voor hen kassa kassa) ongeacht of er geantwoord word of niet. Dit lijkt mij dan met voorbedachte rade te zijn. Elke andere ISP laat u de wachtmuziek horen, en dan weet ge dat ge moet betalen !

Grtz,
Sasuke
Sasuke, ik weet niet hoe het hier is, maar op andere forums zijn mods verplicht neutraal te blijven, maar blijkbaar ben je ook zo een klager :|
wat is hier niet neutrall mss?
trouwens moderator mag nog steeds een mening hebben >_<
NickG
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 46 keer
Bedankt: 51 keer

²nd that.
Ik vind de kritiek op moderators met een mening totaal onterecht. Zolang zij maar uit persoonlijke naam spreken en niet uit naam van UB lijkt het mij dat ze hun eigen mening zonder problemen mogen ventileren/verdedigen, zolang het beschaafd en beleefd blijft natuurlijk. Maar op dat vlak vind ik dat de mods altijd meer dan OK zijn.

<offtopic>
Los van de hele Dommel discussie, die ik met veel interesse volg, vind ik het spijtig te moeten merken dat tegenwoordig de helft van de posts hier op UB weinig toegevoegde waarde heeft... Vroeger vond je al eens zware technische topic die zelfs voor mij -ik beschouw mezelf als een redelijk technisch onderlegd persoon- soms moeilijk waren om te volgen. Spijtig genoeg wordt dit tegenwoordig zeldzaam, en spendeer ik zoveel tijd aan het lezen van nutteloze posts dat ik het meestal de moeite niet meer vind om zelf te reageren.

Ik vraag me af of het niet mogelijk is om bij de lang aangekondigde nieuwe UB versie een gedeelte te voorzien dat enkel toegankelijk is voor UB'ers die zichzelf al 'bewezen' hebben. Of dat er op zijn minst in dit deel streng gemodereerd wordt en enkel onderbouwde kritiek mag gegeven worden...

Voila, da's ongeveer wat al een hele tijd op m'n lever ligt, met m'n welgemeende excuses voor het totaal offtopic gedeelte van mijn post :-)
</offtopic>
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

AnubisS schreef:Blijkbaar is zijn poll dan toch niet zo een succes :)

55% tevreden
17% niet!

(en dan rekening houden dat de meeste dommelklanten hier nog niet eens komen)
Persoonlijk vind ik de poll wel een succes aangezien het toch wel weergeeft dat Dommel in het algemeen nog altijd goed bezig is. Natuurlijk, fanboys (waaronder jij) lezen niet verder dan hun neus lang is en zien enkel maar de negativiteit aan het adres van hun idool.

Die opmerking over die betaallijn heeft volgens mij zelfs niks te maken met modereren, waar heb ik iets gemodereerd ? Ik heb als userbase lid, mijn kijk op de zaak gegeven. En zeg me eens wat ik dan verkeerd heb gezegd in die post ? Het blijkt toch effectief zo te zijn !

En ik *bash* dommel helemaal niet, ben gewoon niet eens met hun werkwijze. Dat ze de druk niet aankunnen door te weinig personeel is 1 ding, dat ze doen alsof er niks aan de hand is, is iets helemaal anders. Moesten deze problemen er niet zijn, had ik (en anderen) al lang overgestapt naar de, op papier, betere producten van Dommel.

Grtz,
Sasuke

PS: Ik ben terug van nooit weggeweest hoor, met een andere nick ben ik nog altijd actief op dit forum. (en altijd geweest)
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
AnubisS
Starter
Starter

Sasuke,

Om te beginnen ben ik niet een fanboy, ik ben een klant die zijn gezond verstand gebruikt.
En ok je hebt recht op een eigen mening, maar in mijn opinie niet met een moderater account, maar ik vroeg ook hoe het is op dit forum.
Ik zit op veel forums, en weet als je partijdig bent bij een ander forum als mod, dat je onmiddelijk gebanned word,... Vandaar dat ik erop reageer dus. Naar mijn mening post je zulke commentaar dan met je gewone account.

edit : langs de andere kant heb ik al gezien dat je ook goed werk doet, bv die post van droopy locken, doe zo verder, misschien dat dit forum dan terug zijn waarde bekomt, en terug een forum word, ipv een klaagmuur
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Dat klopt, op *andere* fora werken ze met 2 accounts ja. Hier volgens mijn weten niet. En ik zie echt niet in hou je mij partijdig kan noemen ...

Misschien dat die opmerking over *SMERIG* van dommel bij sommigen in het verkeerde gat is geschoten, maar dat vind ik spijtig. Ik heb de facturen opgevraagd van een bedrijf waar ik ook een tijdje facturatieproblemen heb gehad met dommel, en ook daar gemerkt dat we regelmatig kosten hebben gehad na het verkrijgen van de bezettoon. Had er nooit bij stilgestaan, maar het blijkt dus wel zo te zijn geweest. Nu niet meer natuurlijk, nu ze de betaallijn hebben afgeschaft (of werkt dat nummer nog ?)

Het feit alleen al dat mensen hier het woordje "fanboy" als belediging opnemen en in diezelfde zin anderen bestempelen als mede "klager" zegt genoeg vind ik.

Ik weet dat ik heel kort op de bal speel, en weet dat ik geen blad voor de mond neem. Dat is altijd al zo geweest, en zorgt effectief voor een haat/liefde verhouding op het forum. Doch, ben mod/crew/admin van meerdere fora (geweest) en dat heeft nog nergens voor echte problemen gezorgd. Integendeel, het bewaart het equilibrium.

Mvg,
Sasuke

PS: Mensen die effectief problemen hebben mij/(n) stijl, mogen dit altijd in een PM sturen. Ben geen haatdragend persoon, nog een stijfkop. Als ik fout zit zal ik dat ook zeggen.
Afbeelding
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Lord Utopia schreef:Inderdaad, direct tevreden klanten bij Dommel fanboys noemen, direct tevreden commentaar overmodden...
Als je verwijst naar het Dommel Poll topic, mijn openingspost was volgens mij duidelijk genoeg. Lof/laster was niet de bedoeling in het topic. Spijtig genoeg kon niet iedereen dat zo houden, dus ben maar gestopt, anders zag het topic rood.

Grtz,
Sasuke
Afbeelding
cloink
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: cloink
Uitgedeelde bedankjes: 93 keer
Bedankt: 137 keer
Contacteer:

Zucht, de meesten willen het gewoonweg niet snappen hé.

Dommel hun produkt is A-OK, het biedt veruit de beste prijs/kwaliteit/kwantiteit van de ganse Belgische ISP-markt. Ze zijn alleen in één bedje ziek: het menselijke aspect.

Dommel draait volledig op automatische piloot. Daar is niets mis mee, zolang je ook nog een vangnet aanbiedt aan diegenen die toch door de mazen vallen. En laat net dat laatste compleet afwezig zijn! Met andere woorden: als je geluk hebt is Dommel een perfecte ISP (heb zelf netconnect en _absoluut_ geen klagen van: ik ben dus uitermate tevreden klant). Als je pech hebt, is Dommel your worst nightmare.

Tegenwoordig mag je over dat laatste niet meer discussieren, de stelling van de pro-Dommelaars (waaronder ik mezelf _niet_ reken, want ook al ben ik uitermate tevreden, ik ben niet blind voor de problemen van anderen) is dan simpelweg: "take it, or leave it". En dat is best onaanvaardbaar en vooral makkelijk (zolang het niet met úw account gebeurt). Je kan dan beginnen over "vrije markt" en "ge hebt de keuze", maar een ietsofwat bedrijf moet hier gewoon op reageren en zorgen dat de boel op orde komt, want dit heeft - vooral op lange termijn - nefaste gevolgen voor uw klantenbestand. Zo wou ik persoonlijk overschakelen op Homeconnect, maar ik heb helaas nooit antwoord gehad op mijn vrij eenvoudige vragen die ik aan Dommel gesteld heb. Resultaat: ik overweeg Homeconnect niet langer en van zodra ik een valabel alternatief vind, weg van Dommel, schakel ik over.
(en ja, helaas zal dat niet voor morgen zijn, want Scarlet vind ik geen optie en dan rest er me momenteel weinig keuze)

Niet alleen is support zo goed als onbestaande, ze (en dan spreek ik over de zaakvoerders) zijn ook gewoon ronduit arrogant. En neen, probeer de zaak a.u.b. niet om te draaien, ik heb hier persoonlijk al ervaring mee (Sandra). En ja, ik weet perfect waarover ik spreek, ik zit al meer dan een decennium in de IT-sector en heb tenandere zelf ook op een aantal helpdesk van bekende ISP's gewerkt).

Hier en daar heb je iemand die overdrijft, maar er zijn hier recent enkele personen die HEEL kalm en rustig gebleven zijn als je bekijkt wat ze van Dommel te verduren hebben gekregen. Om die personen dan nog wat te gaan blameren, dat is er voor mij een beetje over en dan werkt elke opmerking van een totaal verblinde pro-Dommelaar als een rode lap op een stier. :twisted:
ooh. shiny.
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

2nd that.

En opmerkingen zoals deze (uit ander topic):
AnubisS schreef:Inderdaad de support is misschien wat minder bij dommel, maar als je veel support wil/nodig hebt, ga dan naar skynet ofzo, en loop aub niet te zagen.
Zijn gewoon vol-le-dig misplaatst.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
staartmees
Plus Member
Plus Member

Waarom zou die opmerking misplaatst zijn Maglor? Het is simpelweg de realiteit en de beste oplossing voor diegenen die vinden dat Dommel rotslecht is maar er toch voor één of andere reden (masochisme?) kost wat kost bij willen blijven.
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Het grote probleem in die redenering is dat je direct voor een jaar vasthangt als je wil testen.

Indien men me zou zeggen: je kan 1 week testen en als alles goed loopt, dan blijf je en anders ga je weg: OK. Maar als iemand op een jaarcontract inschrijft en bij installatie een probleem heeft en niemand kan bereiken, dan tjah...
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Maglor
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
Bedankt: 56 keer

Allez kom. Stel dat je je inschrijft voor een Homeconnect, of je schakelt over van een Netconnect naar een Homeconnect en er loopt ergens iets mis. Waar sta je dan? Nergens: geen internet en/of telefoon. En ook geen (of nauwelijks) support om je van je probleem af te helpen. Wat moet je dan doen volgens Anubiss? Juist, niet zagen en op een ander gaan. En tegelijkertijd een lekkere opzegvergoeding betalen aan Dommel zeker omdat je nog geen jaar klant bent? Je mag al heel wat geld neertellen eer je maar kan beginnen (nieuwe modem, aansluitingskosten,...) dus kan ik begrijpen dat mensen niet zomaar zeggen: "Ha, het werkt hier niet? Dan ben ik weg.". Ze verwachten dat het werkt, wat hun goed recht is.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
Bedankt: 118 keer

Sasuke,

Conform de logica. Je hebt op de thread van Droopy een slotje gezet.
Hoort dan hier ook geen slotje thuis ?

Deze thread heeft namelijk net dezelfde specs als de vorige.
(chatten over de pro/contra's van Dommel)

Misschien kan dit laatste wat gemod worden ?

Door b.v. een sticky thread over Dommel aan te maken waarin iedereen altijd zijn mening kwijt kan.

De Poll over Dommel die je aangemaakt hebt, was hiervoor ideaal. Helaas is die verhuisd naar het hoofd forum. En mochten daar aanvankelijk ook geen meningen in gepost worden.

Ik hoor een aantal forummers de laatste tijd klagen, dat in het subforum van Dommel nog maar weinig technische aspecten over de ISP aan bod komen.

Vragen als:
- Hoe configureer ik mijn HomeConnect ?
- Hoe doe ik aan forward porting ?
- Hoe bel ik via xLite ?
- En ander technisch fraais...

Worden vaak ondermijnd door vele discussies als deze: "Dommel is een klucht", "Klagen is buiten bij Dommel", "Ik raad niemand Dommel aan", "Dommel is hopeloos", etc..

Al deze verzuchtingen gaan altijd over hetzelfde. Dommel heeft goede producten, goede prijs (de pro's), maar ik wil daar meer support bij, snellere support, betere support, etc. (de contra's).

Als één topic daarover gaat, is dat niet erg. Als er 5 of meer topics daarover gaan begint dit te vervelen / soms irriteren. Want dit is steeds MEER van HETZELFDE.

En dat weten we onderhand nu wel al... :wink:
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
Goztow
userbase crew
userbase crew
Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
Bedankt: 878 keer

Persoonlijk vind ik dat geen probleem, Gent. Velen die hierk omen, doen dat omdat ze een nieuwe ISP zoeken. Als ze veel topics zien over een reëel probleem zullen ze er misschien mee rekening houden. OK: een technische topic mag niet verzanden in een meer "politiek" topic, anders moet men gaan splitsen. Maar als een topic specifiek gemaakt is om een reëel probleem (support) aan te kaarten, dan moet dit toch kunnen.

Als nu 15 keer dezelfde topic zou bestaan, dan zou ik wel het ene sluiten en zeggen "ga lekker verder in dat andere topic hieromtrent". Maar ik vind wel dat iedereen zijn ervaringen moet kwijtkunnen: daarvan leren we namelijk het meest!
Bedank andere users voor nuttige posts, door op Afbeelding te klikken
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster

Maglor schreef:Allez kom. Stel dat je je inschrijft voor een Homeconnect, of je schakelt over van een Netconnect naar een Homeconnect en er loopt ergens iets mis. Waar sta je dan? Nergens: geen internet en/of telefoon. En ook geen (of nauwelijks) support om je van je probleem af te helpen. Wat moet je dan doen volgens Anubiss? Juist, niet zagen en op een ander gaan. En tegelijkertijd een lekkere opzegvergoeding betalen aan Dommel zeker omdat je nog geen jaar klant bent? Je mag al heel wat geld neertellen eer je maar kan beginnen (nieuwe modem, aansluitingskosten,...) dus kan ik begrijpen dat mensen niet zomaar zeggen: "Ha, het werkt hier niet? Dan ben ik weg.". Ze verwachten dat het werkt, wat hun goed recht is.
Maglor, Als iets niet werkt, dan zoek je samen naar een oplossing. Toen ik overschakelde naar HomeConnect, had ik aanvankelijk ook wat problemen. Bv de buggy software (ze wertke niet op mijn nieuwe pc, wel mijn oude). De ADSL lijn kon de eerste keer niet aangesloten worden (Belgacom wou een nieuwe lijn). Dus moesten die mensen terugkomen (tweede afspraak).

Als je op zo een moment een computerleek bent, kan Dommel echt een ramp voor je zijn. Maar zelfs al zou je bij Telenet (of Belgacom) gaan. Ben je daarmee ook niet altijd zeker van je zaak. Best mogelijk dat je 150 euro voor een installatie bij je thuis betaalt en die ook niet werkt. Waarmee ik maar wil zeggen, problemen zullen er altijd zijn...

En als die problemen er zijn, dan ga je op zoek naar een zo goed mogelijke oplossing. Liefst ook zo snel mogelijk...

Heb je geen telefoon, bel dan via je buur, of de GSM van je vriend(in). Op je werk. Of stel je vraag op dit forum. Vraag advies aan mensen die misschien hetzelfde meegemaakt hebben (dit heeft mij alvast geholpen hier).

Zodoende kan die oplossing er komen. Misschien wel niet tijdig. Maar in welke mate is tijd van belang. Neem nu dat je verhuisd en je aansluiting gebeurt een maand later dan gepland. Is dit dan zo erg ?

Bedoel kun je als klant ook niet een beetje geduld hebben ? Ik erger me soms aan de veeleisendheid van sommige forummers hier. Voor een haartje dat verkeerd ligt, beginnen ze soms al van hun neus te maken. Ik vind sommige klachten dan ook mugezifterij...

In de tijd van Cityconnect (opstartperiode) las je ook veel comments over gebruikers die veel miserie hadden. Men kon niet connecteren, het werkte niet, etc... Dit heeft zeker een maand (of langer) aangesleept. Maar veel van die mensen werkten constructief mee. Gaven Dommel de tijd om alles op te lossen. En Dommel heeft dit ook gedaan...

Dat is een heel andere instelling, dan vanaf dag één beginnen klagen van. Dit werkt niet, dat kan niet, dat mag niet, ik wil schadevergoeding, ik wil een antwoord, nu subiet, meteen. Nee, ik kan niet wachten. Dit is toch ongehoord, etc..

Allé, je snapt wel wat ik bedoel :wink:
Belgacom Internet Overal Start + WeePee (inkomend/uitgaand) en Poivy/Jumblo (uitgaand).
BBB
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

Gent32m schreef:Vragen als:
- Hoe configureer ik mijn HomeConnect ?
- Hoe doe ik aan forward porting ?
- Hoe bel ik via xLite ?
- En ander technisch fraais...
De eerste post in "Het grote Homeconnect topic" dat oorspronkelijk gestart is door FullHD en dan overgenomen door L-army beantwoorden deze vragen, alleen port forwarding misschien niet.
En veel vragen die hier gesteld worden zijn daar beantwoord (en je moet niet heel de post lezen om een antwoord te krijgen, met een beetje slim zoeken heb je snel een antwoord op uw vraag)
...
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster

Goztow schreef:Persoonlijk vind ik dat geen probleem, Gent. Velen die hierk omen, doen dat omdat ze een nieuwe ISP zoeken. Als ze veel topics zien over een reëel probleem zullen ze er misschien mee rekening houden. OK: een technische topic mag niet verzanden in een meer "politiek" topic, anders moet men gaan splitsen. Maar als een topic specifiek gemaakt is om een reëel probleem (support) aan te kaarten, dan moet dit toch kunnen.

Als nu 15 keer dezelfde topic zou bestaan, dan zou ik wel het ene sluiten en zeggen "ga lekker verder in dat andere topic hieromtrent". Maar ik vind wel dat iedereen zijn ervaringen moet kwijtkunnen: daarvan leren we namelijk het meest!
Zeker. Ben ik het volledig mee eens. Die ervaringen zijn heel interessant. Daarvoor zit ik ook hier. Voor ervaringen/informatie. Maar het mag niet verzanden in steeds hetzelfde gezeur. Wat nu meer het geval is...

Dan heb je aan één zeur-topic genoeg (vind ik) :-)

Overigens, zo eens van mening met elkaar wisselen (in een zeur-topic), vind ik zelf niet erg. Je voelt ook vrij snel aan, wat voor gebruikers (forummers / type mensen) je voor je hebt.

De één is al veeleisender dan de ander.
De één heeft meer geduld dan de ander.
De één is sus, de ander zo...

In dat opzicht is het als bedrijf zeker nooit gemakkelijk om je klanten tevreden te stellen. Stel dat je als bedrijf een probleem voorhebt. En je krijgt 20 ongeduldige boze klanten aan de lijn. Dat is een heel ander gevoel/ervaring. Dan 20 geduldige, begripvolle klanten aan de lijn te krijgen. Die als je het probleem na bv een maand nog niet opgelost hebt, je daarvoor in gebreke zullen stellen...

Wij zitten hier nu als gebruikers...
Ik vraag me soms af (hoe het langs de andere kant van de lijn daar, bij Dommel bv of een ander ISP) moet zijn...

Niet altijd gemakkelijk (denk ik)...
Je moet het maar doen...
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster

BBB schreef:De eerste post in "Het grote Homeconnect topic" dat oorspronkelijk gestart is door FullHD en dan overgenomen door L-army beantwoorden deze vragen, alleen port forwarding misschien niet.
En veel vragen die hier gesteld worden zijn daar beantwoord (en je moet niet heel de post lezen om een antwoord te krijgen, met een beetje slim zoeken heb je snel een antwoord op uw vraag)
Thanks, BBB. Heel vriendelijk van je, om me te helpen. :-)

Echter een antwoord op deze vragen had ik al hoor. Het was maar bij wijze van voorbeeld bedoeld. Ik had er dus beter BV (van voorbeeld) voorgezet.
murda
Plus Member
Plus Member

Ach ik heb ook al 6 maanden zever gehad met Dommel.

Ik gewoon 6 maand op een lijn gezeten van 1mbit met constante disconnects.
Pas na 3 maand hadden ze ons dan op 3mbit gezet maar hadden wij onze modem voor ip telephony nog altijd niet ontvangen maar alwel 4 maanden geleden betaald.
Dan na 4 maanden is er iemand langs gekomen om die fritzbox te installeren maar die pipo had geen pw'en of niks achtergelaten voor de fritzbox en blijkbaar werkte de telefoon nog niet.
Na 6 maand was de situati constante disconnects en nog altijd geen telefoon terwijl wij tevergeefs de helpdesk proberen te bereiken met onze discovery lijn heeft ons dat al 400€ gekost alleen al aan telefoonrekeningen.

Tot overmaat van ramp is belgacom nog komen zien maar dat sukkelaartje kon nog niet eens een nieuwe telefoonkabel trekken. Heb ik dit zelf nog moeten doen omdat hij 'zozegd' voor een ander probleem naar ons kwam.

Na uiteindelijk iemand van de helpdesk aan de telefoon te krijgen heb ik eens goed mijn gedacht gezegd. Blijkbaar was het de bazin en die was ook niet vies om terug te reageren en ze stak de schuld op ons. Daarna heb ik 3 maand niet meer betaald tot ze onze lijn hadden afgesloten.
Dan heb ik nog een factuur gehad van +- 200€ voor contractbreuk die ik in de kachel heb gezwierd en die fritzbox heb ik verkocht.
Mijn geld van die modem ging ik toch niet meer terugkrijgen en om al die rompslomp om men advocaat in te schakelen dat zij hun contract niet zijn nagekomen en onze geleden kost terug te vragen was het voor mij niet waard.

Dan maar ff naar telenet gebeld (mijn vorige provider) om terug een abonnement aan te gaan. (heb trouwens ook een aparte connectie voor edpnet (werk))
Na een week had ik terug een werkende inet connectie en telefoon. Joy!

Nu heeft mijn neef die Dommel heeft ook dikke miserie met zijn verhuis.
Hij probeert tevergeefs de helpdesk te bereiken en heb hem al de raad gegeven om al een andere provider te zoeken.

Als het werkt zal het wel een goed product zijn maar als het niet werkt dan kan je het al evengoed opzeggen zonder er moeite in te steken want naar de helpdesk bellen is dead end job.
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Gent32m schreef:Sasuke,

Conform de logica. Je hebt op de thread van Droopy een slotje gezet.
Hoort dan hier ook geen slotje thuis ?

Deze thread heeft namelijk net dezelfde specs als de vorige.
(chatten over de pro/contra's van Dommel)

Misschien kan dit laatste wat gemod worden ?
Heb eigenlijk net voor die reden dit topic nog niet gesloten, het zagen blijft duren, en dan heb ik het liever in deze thread dan in een andere. Ligt misschien aan mij, maar ik zie toch al een beduindend minder aantal I love/I hate dommel posts

Als het echt te gortig begint te worden gaat deze ook wel toe hoor, maar ventileren is soms wel eens nodig.

thanks for the heads-up,
Sasuke
Afbeelding
Gent32m
Elite Poster
Elite Poster

Sasuke schreef:Als het echt te gortig begint te worden gaat deze ook wel toe hoor, maar ventileren is soms wel eens nodig.
Idd, klopt. Een thread om te kunnen ventileren is waarschijnlijk broodnodig (geen overbodige luxe). Dus als je deze sluit, kun je misschien een andere openen.

Zodat we ons terug wat kunnen verluchten...
Gaan die zweetgeurtjes beter mee weg :wink:
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Mja, misschien dat de topic titel alleen al aanstoot geeft aan sommige mensen. Gelieve je meningen in het Dommel Poll topic te houden. De reeds eerdere MOD edits haal ik weg.

Grtz,
Sasuke
Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Dommel”