franssen00 schreef:Waarom klaagt iedereen over dommel ??
als je niet van dommel houd of slecht vind ga dan gwn terug naar die afzetters van Telenet he of dergelijke al die negatieve comentaar word er zot van.
Ik heb nu al paar maanden dommel en ik kom van Telenet.
en ik moet zeggen ik ben zeer blij dat die Afzetters van telenet buitenliggen.
en zeer blij dat ik dommel heb zeer tevreden over.
Telefoon werkt goed ,ze kunnen mij berijken en ik kan bellen.
internet werkt perfect.
alles is goed verlopen activatie brief.voip werkte al dag erna ook dat mensen mij konden bereiken.
dus geen enkel probleem gehad met dommel gewoon top.
er zijn altijd wel wat Foutjes in het systeem maar is toch normaal.
(vb):sommige 0903 die ik niet kan bereiken en de 12mbits wat lang duurt.
maar moet je toch niet direkt negatief doen erover
is nog een groeiend bedrijf dus komt later wel goed hoor .
als je perfectie wilt in alles ga dan maar terug naar Telenet en betaal je maar Blauw.
Meer dan de helft mensen die hier klagen licht ook misschien de fout bij jullie zelf en niet altijd maar op dommel steken.
check eerste maar eens dat alles juist is aangesloten enzo.
er kan vertraging lopen en ja de helpdesk duurt wat lang voor ze opnemen.
maar zal wel verandering inkomen ik ben toch altijd binnengeraakt op het gratis nummer dus.
Nja zo denk ik erover dus hopelijk ook eens postieve comentaar en niet altijd die slechte van iedereen
en mensen vat dit niet verkeerd op maar het enigste wat je nog leest op userbase is Negatieve dingen
franssen00, hier sluit ik me volledig bij aan. Ik heb dit gisteren nog tegen mijn vriendin gezegd. Dat ik niet snap waar al die negatieve kritiek op Dommel de laatste weken maar vandaan komt.
Ik heb een jaar netconnect gehad (in ons oude huis). En nooit problemen meegehad. Prima product. Nu zijn we overgeschakeld naar HomeConnect en dat is ook allemaal ok verlopen. Ik had onmiddellijk internet, iets later VOIP. Ik kan bellen, gebeld worden, surfen, op de nieuwsgroepen, zit aan 4,6 Mbps... Kortom
alles toppie dus.
Met het aansluiten van de telefoonlijn voor HomeConnect was er even een probleem (m.b.t. werkwijze Belgacom voor aansluiten lijn; die moesten terugkomen om aparte lijn aan te leggen en straat open te breken; kregen eerste keer geen toelating bestaande lijn te hergebruiken). Maar daar kan Dommel niets aan doen. Aan die 12 Mbps volgens mij ook niet (dit moet Belgacom mede vrijgeven)
Ik ben altijd heel vriendelijk geholpen geweest door de mederwerkers van Dommel. Het binnengeraken op de helpdesk was niet altijd gemakkelijk (bellen tussen 12u en 13u lukte me het best). Maar de helpdesk was daar voor me. En deed zijn werk.
Om maar te zeggen, dat ik al die Dommel bashing niet goed snap. Plus ook niet snap, waarom sommige klanten hier zo op hun strepen willen staan.
- We hebben ceurrix/margaas gehad m.b.t. onterechte afsluiting internet, doordat zijn betaling bij Dommel niet ontvangen werd (hij had zijn referentie verkeerd ingevuld)
- Nu heb je bv Rimson, die blijft klagen over de hoge telefoonkosten die hij moest betalen (op dat vroeger 24u betalend nummer van Dommel, dat ondertussen reeds is afgeschaft). Bellen is nooit gratis. Probeer dan zelf daar dan ook een beetje op te letten hoe lang je belt (bezettoon of niet). Die zaken kun je toch allemaal Dommel niet aanwrijven ?
- Droopy is hier ook al gekomen met zijn verhaal. En die blijft maar klagen en verder zeuren. Ik denk dat Dommel hem zodanig beu geworden is, dat ze nu de verbintenis met hem opgezegd hebben. En ipv nu op een andere ISP te gaan (en daar gelukkig te worden), blijft hij nu maar verder zeuren over die onterechte contractbreuk. (precies zoals margaas dat deed). Enfin, dat snap ik dus niet...
Soms vraag ik me af, of hier geen mensen zitten die DOELBEWUST Dommel proberen zwart te maken. Maar ja, hoe ga je zoiets ooit bewijzen ?
Zulke mensen (als ceurrix, margaas, droopy, etc) helpen doe ik alvast niet meer. Want het is voor dovemans oren. Ze luisteren toch niet naar je en blijven maar verder zeuren en klagen (in de hoop daarin zoveel mogelijk mensen met zich mee te kunnen krijgen). 't is een hopeloze zaak (als je zo op elke milimeter van je recht blijft staan).
Daarnaast denk ik ook dat
het internet geen goed medium is om dergelijke klachten te bespreken of af te handelen. Hoe ga je bewijzen dat wat ze hier vertellen waar is ? En bovenal hoe kun je ze helpen ? Enkel Dommel kan dat. Dergelijke threads zijn niet meer dan uitlaatkleppen voor een klein percentage van de bevolking, die willen komen klagen over hun problemen (maar verder feitelijk niet geholpen willen worden). Als je echt hulp zoekt, voor die problemen, moet je niet op Userbase zijn. Maar bij Dommel!
Userbase kan je informatie geven (over hoe je router werkt, hoe je je netwerk moet aansluiten, je ADSL connectie, het al dan niet tevreden zijn over je ISP, etc). Maar userbase kan je nooit helpen met je facturatie, administratie en andere ISP aspecten. Zeker niet als je daar maar blijft over zeuren (zoals sommige hier doen). Totdat het irritant wordt...
Omwille van deze pro/anti Dommel spamm, laten een aantal forummers het Dommel subforum de laatste tijd links liggen. Wat jammer is, maar zeer begrijpelijk. Ik ga in hun voetsporen treden. En me voortaan ook niet meer bezig houden met zulke negatief zeurende threads. Willen ze zeuren, ze doen maar.
Liever post ik iets over hoe je die 12 Mbps snelheid kan controleren. Of een netwerk kan samenstellen. Or whatever. Iets constructief. Dan altijd maar geklaag en geklaag...
Laat ze maar klagen..
Ik ben content.
Voila