De keuzes spreken voor zich. Discussieren over de keuzes en dommel zelf doe je naar hartelust in dit topic
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ja dat mistte ik ook. Maar misschien moeten we hun intiem moment voor hunzelf houdenMaglor schreef:Misschien nog iets toevoegen à la: "Ik zit hier goed bij mijn provider, heb Dommel niet nodig."?
Waarom wordt dan alles weggemod indien je niks toelaat, zelfs de op- en aanmerkingen niet?De keuzes spreken voor zich. Gelieve het topic vrij van laster of lof te houden, een eventuele op- of aanmerking is geen probleem.
Laten we dan allemaal braaf op de poll stemmen en het topic leeglaten...Maglor schreef:Omdat het dan misschien weer uitdraait op een welles-nietes discussie?
Als je goed kijkt zie je dat de poll tot hiertoe zelfs overwegend positief is! Dus het nut van de poll bewijst zich al want de meningen lopen mooi uiteen.Fireblade schreef:Heel slim om hier en nu een poll van dommel te starten. Natuurlijk gaat het grote deel hier negatief zijn!
Omdat ik 2 topics heb gemaakt ? Maar ok, moest het lukken ... cool .Fireblade schreef:En Sasuke: je hoeft echt niet te overdrijven hoor. Of ben je van plan om heel het dommel subforum clean te maken mss?
Ongeveer hetzelfde als:Dommel, been there, done that. Als ze nu de problemen zouden oplossen, dan wel, anders niet.
Is het niet beter om nog een bijvoeging te doen onder optie 2 in de zin van:Ik blijf beter waar ik ben.
Zo is de poll beter verdeeld imo.Ik stoor mij aan de problemen van Dommel, maar blijf de kat uit de boom kijken. of zolang ik zelf geen grote problemen ondervind blijf ik bij Dommel
Lord Utopia, je neemt me de woorden uit de mond. Ik heb precies hetzelfde gevoel. Ik vind dat Sasuke iets te streng modereert.Lord Utopia schreef:Sasuke, als je geen lof of kritiek mag betuigen, wat is dan het nut van een topic? Is er hier weer geen sprake van overmodding?
Huh ??? Dus geen ADSL in Lebbeke ??? Lijkt mij sterkJack Daniels schreef:Kunnen jullie aan de opties toevoegen (ik spreek uit eigen ervaring): Dommel is niet beschikbaar in mijn regio
IDD raar want ben zelf een Lebbeekse Dommelaar. Indien ge te ver zit, tjah familie die bij BGC werkt heeft is gezegd dat ze pas VDSL2 uitrollen hier zo rond november. Dus nog een beetje wachten.CueBoy schreef:Huh ??? Dus geen ADSL in Lebbeke ??? Lijkt mij sterkJack Daniels schreef:Kunnen jullie aan de opties toevoegen (ik spreek uit eigen ervaring): Dommel is niet beschikbaar in mijn regio
Duly noted, maar ben niet akkoord. Als enkel de dommelaars stemmen hebt ge enkel bevoorrechte oordelen. Op deze manier zie je ook wat het effect van slechte reclame kan hebben op een ISP .Dfrog schreef:Eigenlijk is de poll niet helemaal goed opgesteld.
Het zou beter zijn om de niet-dommelaars niet te laten stemmen. Het verdraaid de resultaten immers.
just my 2cents
Ervaring heeft toch enkel iemand die bij Dommel is/was?Sasuke schreef:Denk dat de opties die er nu zijn toch statistisch gezien de meeste ervaringen vertegenwoordigen.
Grtz,
Sasuke
Ni echt, de niet-dommelaars ervaren het forum, sommige mensen gebruiken dit ook als leidraad om over te stappen of niet hé.Vladimirke schreef:Ervaring heeft toch enkel iemand die bij Dommel is/was?Sasuke schreef:Denk dat de opties die er nu zijn toch statistisch gezien de meeste ervaringen vertegenwoordigen.
Grtz,
Sasuke
Dus zou een niet-Dommelaar best niet stemmen. Of zit ik fout?
Dan komt er eens een poll om te weten waar ze staan dan vertikken sommigen het nog om naar de cijfertjes te kijken. Zo zal het natuurlijk niet veel nut hebben maar ja...proxiboyke schreef:ik heb zo den indruk dat dommel fel overroepen is !
meer en meer mensen klagen
Klopt volledig, alleen is die laatste mogelijkheid niet in je poll opgenomen want ik kan niet voor of tegen Dommel zijn wegens geen ervaring.Sasuke schreef:Ni echt, de niet-dommelaars ervaren het forum, sommige mensen gebruiken dit ook als leidraad om over te stappen of niet hé.Vladimirke schreef:Ervaring heeft toch enkel iemand die bij Dommel is/was?Sasuke schreef:Denk dat de opties die er nu zijn toch statistisch gezien de meeste ervaringen vertegenwoordigen.
Grtz,
Sasuke
Grtz,
Sasuke
Dan ben je 2 polls door elkaar aan het halen. Ik dacht juist dat het nut van deze poll was om een echt beeld van dommel te krijgen en niet het vertekend beeld wat je hier op dit forum krijgt. Ben je bereid over te stappen naar dommel en wat vind je dommel zijn 2 totaal andere vragen.Sasuke schreef:Ni echt, de niet-dommelaars ervaren het forum, sommige mensen gebruiken dit ook als leidraad om over te stappen of niet hé.Vladimirke schreef:Ervaring heeft toch enkel iemand die bij Dommel is/was?Sasuke schreef:Denk dat de opties die er nu zijn toch statistisch gezien de meeste ervaringen vertegenwoordigen.
Grtz,
Sasuke
Grtz,
Sasuke