Klagen is buiten bij Dommel
Wegens fouten in mijn verhuis heb ik een klacht ingediend bij de ombudsdienst. Dommel heeft tot op heden geen enkel antwoord gegeven op mijn klacht van april. Vandaag krijg ik via de ombudsdienst volgende melding:
Standpunt van Schedom Dommel:
Volgens de contractuele bepalingen, wordt deze klant vandaag éénzijdig door ons opgezegd. In een samenwerkingsverband is het belangrijk dat beide partijen zich goed voelen. Deze klant heeft meermaals aangegeven dat dit van zijn kant niet het geval is. We wensen hem dan ook veel succes met het vinden van een internet aansluiting dewelke aan al zijn verwachtingen voldoet. Zijn internet aansluiting zal bij ons een einde nemen 17 september 2008.
Hoe grof kunnen ze nog zijn? Ik heb altijd correct betaald en omdat je het niet eens bent met hun werkwijze smijten ze je buiten.
Standpunt van Schedom Dommel:
Volgens de contractuele bepalingen, wordt deze klant vandaag éénzijdig door ons opgezegd. In een samenwerkingsverband is het belangrijk dat beide partijen zich goed voelen. Deze klant heeft meermaals aangegeven dat dit van zijn kant niet het geval is. We wensen hem dan ook veel succes met het vinden van een internet aansluiting dewelke aan al zijn verwachtingen voldoet. Zijn internet aansluiting zal bij ons een einde nemen 17 september 2008.
Hoe grof kunnen ze nog zijn? Ik heb altijd correct betaald en omdat je het niet eens bent met hun werkwijze smijten ze je buiten.
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Tja, als het kan volgens hun contract, dan heb je pech zeker. Ik ga het zeker niet goedpraten maar kom: uiteindelijk ben je er ook vanaf zonder enige vorm van compensatie en zo.
Het is een bizarre oplossinbg waar ze voor gekozen hebben maar het is indd wel "een" oplossing.
Het is een bizarre oplossinbg waar ze voor gekozen hebben maar het is indd wel "een" oplossing.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
'k moet het nog zien of het volgens hun contract kan want ik vind nergens iets terug in hun contract. Een oplossing is het niet want ze hebben nog altijd niet geantwoord op mijn klacht en ze weten verdomd goed dat ik gelijk heb daarom smijten ze me buiten want ik wou als compensatie een maand gratis omdat ze me een maand te laat hebben aangesloten en zo denken ze dat ze dat gaan vermijden want de ombudsdienst gaf me al gelijk. En ze lezen zeker mee want anders zouden ze niet reageren op mijn terechte opmerkingen hier.
Toch raar als ik hier post dat ze niet wettelijk inorde zijn ivm hun helpdesk dat ik enkele dagen erna buiten lig.
Toch raar als ik hier post dat ze niet wettelijk inorde zijn ivm hun helpdesk dat ik enkele dagen erna buiten lig.
- Gent32m
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 133 keer
- Bedankt: 118 keer
Ik weet niet (meer) welk probleem je precies had, droopy.
Ik heb je geposte comments op userbase eens snel doorlopen. Wat me alvast opviel, is dat je (bijna) voortdurend over Dommel overal loopt te klagen. De mail-adressen van Sandra en Bart heb je willen vrijgeven. Uiteindelijk de ombudsdienst ingeschakeld, etc...
Ik weet niet, misschien heb je dit onrechstreeks zelf ook wel een beetje gezocht. Als je namelijk echt zo ontevreden bent over Dommel (en dat lees je hier wel), ben je misschien beter af bij een andere ISP (die wel aan je wensen kan voldoen).
Naar mijn gevoel is support (op tijd gehoord worden en snelle communicatie) voor jou heel belangrijk. Misschien is EDPNet dan wel iets voor jou ? Naar ik vernomen heb, is hun helpdesk groter. Al zijn de product-specificaties wel iets anders (tov Dommel).
De ideale provider (op jouw maat) ga je alvast niet vinden. Je zal altijd met iets 'minder' vrede moeten nemen.
Veel succes alvast.
Ik heb je geposte comments op userbase eens snel doorlopen. Wat me alvast opviel, is dat je (bijna) voortdurend over Dommel overal loopt te klagen. De mail-adressen van Sandra en Bart heb je willen vrijgeven. Uiteindelijk de ombudsdienst ingeschakeld, etc...
Ik weet niet, misschien heb je dit onrechstreeks zelf ook wel een beetje gezocht. Als je namelijk echt zo ontevreden bent over Dommel (en dat lees je hier wel), ben je misschien beter af bij een andere ISP (die wel aan je wensen kan voldoen).
Naar mijn gevoel is support (op tijd gehoord worden en snelle communicatie) voor jou heel belangrijk. Misschien is EDPNet dan wel iets voor jou ? Naar ik vernomen heb, is hun helpdesk groter. Al zijn de product-specificaties wel iets anders (tov Dommel).
De ideale provider (op jouw maat) ga je alvast niet vinden. Je zal altijd met iets 'minder' vrede moeten nemen.
Veel succes alvast.
Laatst gewijzigd door Gent32m 19 aug 2008, 10:21, in totaal 1 gewijzigd.
euh is een antwoord "wij zeggen het contract op en op je vragen antwoorden we niet"?
Het enige wat ik wou is een antwoord op mijn vragen en een reactie op de ombudsdienst die al van april dommel vraagt wat hun antwoord is op de vragen en die weigeren ze te geven. Als ze zo recht in hun schoenen staan dan kunnen ze gewoon antwoorden.
Ik klaag als ik recht heb om te klagen. Ik heb ook positieve dingen gepost. Ik blijf erbij dat ze een goed product hebben als het werkt. Maar als je geen antwoord krijgt vind ik het normaal dat je blijft vragen waar het antwoord is en niet opgeeft of is dat abnormaal?
Het enige wat ik wou is een antwoord op mijn vragen en een reactie op de ombudsdienst die al van april dommel vraagt wat hun antwoord is op de vragen en die weigeren ze te geven. Als ze zo recht in hun schoenen staan dan kunnen ze gewoon antwoorden.
Ik klaag als ik recht heb om te klagen. Ik heb ook positieve dingen gepost. Ik blijf erbij dat ze een goed product hebben als het werkt. Maar als je geen antwoord krijgt vind ik het normaal dat je blijft vragen waar het antwoord is en niet opgeeft of is dat abnormaal?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Gent32m, neem als-je-blieft toch eens je roze dommel-bril af. Het begint stilaan een beetje genant te worden. Altijd maar blijven Dommel verdedigen ("we moeten geduld hebben", "heb je het niet zelf gezocht?",...), hoe hou je het toch vol?
droopy zijn probleem was helemaal niet zo speciaal, was zelfs een gewone banale administratieve 'pruts' die bij elke andere provider zo opgelost zou zijn. Maar wederom laat Dommel zich van zijn slechtste kant tonen en nóg praat je dit allemaal goed en draai je de rollen om? Onbegrijpelijk...
droopy zijn probleem was helemaal niet zo speciaal, was zelfs een gewone banale administratieve 'pruts' die bij elke andere provider zo opgelost zou zijn. Maar wederom laat Dommel zich van zijn slechtste kant tonen en nóg praat je dit allemaal goed en draai je de rollen om? Onbegrijpelijk...
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
- Gent32m
- Elite Poster
Droopy,
Misschien een kwestie van stijl. Maar waarom met de ombudsdienst contact opnemen ? Dit is al direct vele stappen verder.
Een contract afsluiten met een ISP, is een beetje als een huwelijk. In geval van problemen kun je samen tot een oplossing trachten te komen of je kan de ander voortdurend zwart zitten maken, of een advocaat onder de arm nemen en via je advocaat met de ander communiceren.
Dit is allemaal een kwestie van stijl. Persoonlijk vind ik dat je nog altijd beter af bent met een compromis (minnelijke schikking), dan bv met een proces.
In jouw geval heeft Dommel de echtscheiding nu aangevraagd. Wat zoveel betekent, als we zien deze relatie met jou niet meer zitten.
Als het enige wat je wou een antwoord op je vragen is, had ik toch niet de ombudsdienst hiervoor onder de arm genomen. Maar geprobeerd (en blijven proberen tot je binnen geraakt) met de helpdesk van Dommel contact op te nemen. In dialoog gaan en dan je conclusies trekken. Kun je geen contact opnemen. Of ben je niet tevreden met de behandeling van je klacht. Dan kun je als klant altijd opstappen. En op een ander gaan.
Dat is toch overal zo ? Ik was bv niet tevreden over de brandverzekering die Argenta met me wou afsluiten. Ze kwamen hun prijs (in de offerte) niet na. Dus heb ik dit voorstel binnen de maand opgezegd en ben ermee naar Ethias gegaan. Als klant heb je die vrijheid. Die keuze.
Je kan natuurlijk ook blijven gaan ervoor. Tot je gelijk krijgt. Of je zin krijgt. Maar wat voor zin heeft dat ? Ik had bv een proces met Argenta kunnen aanspannen, omdat hun offerte niet klopte. De ombudsdienst hiervoor onder de arm nemen, etc. En blijven procederen tot ik gelijk krijg. Men hun fout toegeeft. Zoiets heef toch geen zin ? Allé, dat vind ik toch.
Misschien een kwestie van stijl. Maar waarom met de ombudsdienst contact opnemen ? Dit is al direct vele stappen verder.
Een contract afsluiten met een ISP, is een beetje als een huwelijk. In geval van problemen kun je samen tot een oplossing trachten te komen of je kan de ander voortdurend zwart zitten maken, of een advocaat onder de arm nemen en via je advocaat met de ander communiceren.
Dit is allemaal een kwestie van stijl. Persoonlijk vind ik dat je nog altijd beter af bent met een compromis (minnelijke schikking), dan bv met een proces.
In jouw geval heeft Dommel de echtscheiding nu aangevraagd. Wat zoveel betekent, als we zien deze relatie met jou niet meer zitten.
Als het enige wat je wou een antwoord op je vragen is, had ik toch niet de ombudsdienst hiervoor onder de arm genomen. Maar geprobeerd (en blijven proberen tot je binnen geraakt) met de helpdesk van Dommel contact op te nemen. In dialoog gaan en dan je conclusies trekken. Kun je geen contact opnemen. Of ben je niet tevreden met de behandeling van je klacht. Dan kun je als klant altijd opstappen. En op een ander gaan.
Dat is toch overal zo ? Ik was bv niet tevreden over de brandverzekering die Argenta met me wou afsluiten. Ze kwamen hun prijs (in de offerte) niet na. Dus heb ik dit voorstel binnen de maand opgezegd en ben ermee naar Ethias gegaan. Als klant heb je die vrijheid. Die keuze.
Je kan natuurlijk ook blijven gaan ervoor. Tot je gelijk krijgt. Of je zin krijgt. Maar wat voor zin heeft dat ? Ik had bv een proces met Argenta kunnen aanspannen, omdat hun offerte niet klopte. De ombudsdienst hiervoor onder de arm nemen, etc. En blijven procederen tot ik gelijk krijg. Men hun fout toegeeft. Zoiets heef toch geen zin ? Allé, dat vind ik toch.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 11 keer
Hoe zou dat komen denk je?Gent32m schreef: Ik heb je geposte comments op userbase eens snel doorlopen. Wat me alvast opviel, is dat je (bijna) voortdurend over Dommel overal loopt te klagen.
Je moet nu eens eerlijk zijn. Lees de topics van dommel, hoeveel klanten zijn nog tevreden over deze isp. Ik denk dat je ze op één hand kan tellen. Als ik in begin hier op userbase terecht kwam had je nauwelijks ontevreden klanten.
Je kan moeilijk de schuld in de schoenen van de klanten schuiven dat de verbinding niet werkt of tot stand wordt gebracht. Dat ze geen respons krijgen op hun vragen. Dat dommel telefonisch zo goed als onbereikbaar is geworden enz...
Tuurlijk, als je verbinding werkt en je hebt de support niet nodig is het een goed product maar dat is dan bij elke isp zo.
@ Droopy, bezie het positief en zoek een ander isp waar je wel de verdiende ondersteuning krijgt.
- Gent32m
- Elite Poster
Maglor,
Kan zijn. Maar wat heeft Droopy met zijn aanpak nu bereikt ?
In een contract ben je met twee. Als de één zich niet meer gelukkig voelt met de ander, dan kan de ander opstappen.
Nu kijk. Als Droopy vind dat Dommel ten onrechte het contract verbroken heeft. Dat hij dit dan in een proces trekt. Maakt mij niet uit. (Alleen zoiets is mijn stijl alvast niet)
Maar ieder mens is natuurlijk anders
Kan zijn. Maar wat heeft Droopy met zijn aanpak nu bereikt ?
In een contract ben je met twee. Als de één zich niet meer gelukkig voelt met de ander, dan kan de ander opstappen.
Nu kijk. Als Droopy vind dat Dommel ten onrechte het contract verbroken heeft. Dat hij dit dan in een proces trekt. Maakt mij niet uit. (Alleen zoiets is mijn stijl alvast niet)
Maar ieder mens is natuurlijk anders
Dacht je echt dat ik direct naar de ombudsdienst ben gestapt? Ik heb uren aan de telefoon gehangen ik heb verschillende tickets gemaakt. Die van april hebben ze onlangs gesloten omdat ik er terug voor belde met een mailtje "een compensatie is niet mogelijk" zonder verdere uitleg. Ik heb alles gedaan, ik werd bedreigd door hun medewerker, ze hebben zelf toegegeven jammergenoeg aan de telefoon dat hun domiciliëring niet werkte en ze zo een week achter zaten met de betalingen. Je kan post van andere leden terugvinden op userbase erover dat hun betaling niet is doorgegaan en ze aanmaningen kregen. Dus ik heb alles gedaan en het enige wat ik wou is een antwoord. Voor 1 keer dat ze toegeven dat het een soep is in hun administratie en ze daardoor de verhuis telaat hebben geregeld waardoor ik 1 maand zonder internet zat en dat zowel aan BC als aan Dommel heb betaald. Dus het was vlug opgelost als ze zoals bij anderen hier gewoon een maand het contract hadden verschoven.Gent32m schreef:Droopy,
Als het enige wat je wou een antwoord op je vragen is, had ik toch niet de ombudsdienst hiervoor onder de arm genomen. Maar geprobeerd (en blijven proberen tot je binnen geraakt) met de helpdesk van Dommel contact op te nemen. In dialoog gaan en dan je conclusies trekken.
- Gent32m
- Elite Poster
Dit lijkt me wat overroepen. Het is niet omdat een paar mensen hier soms klagen, dat iedereen nu ontevreden is over Dommel.nonkie schreef:Je moet nu eens eerlijk zijn. Lees de topics van dommel, hoeveel klanten zijn nog tevreden over deze isp. Ik denk dat je ze op één hand kan tellen. Als ik in begin hier op userbase terecht kwam had je nauwelijks ontevreden klanten.
De enige manier om dit te weten te komen, is een poll of enquete organiseren. En dan nog, ook dat kan vervalst worden. Internet blijkt uiteindelijk toch maar een schijnwereld...
wie zegt iets van proces? Als ik mijn contract wil opzeggen moet ik me aan bepaalde regels houden of ik betaal een boete. Is het dan teveel gevraagd dat ik van Dommel hetzelfde verwacht?
Zeg me eens waar in het contract staat dat ze het zomaar kunnen opzeggen? Mijn betalingen zijn altijd blijven doorlopen en correct op tijd betaald.
Zeg me eens waar in het contract staat dat ze het zomaar kunnen opzeggen? Mijn betalingen zijn altijd blijven doorlopen en correct op tijd betaald.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 139 keer
- Bedankt: 56 keer
Wat had hij dan moeten doen? Als hij met een 'normale' dialoog niet tot een oplossing kan komen (die werkelijk simpel was, moesten ze een deftig boekhoudingsysteem hebben. Gewoon een nieuwe factuur maken op het juiste adres.), dan ga je een stap (en niet direct een heleboel stappen) verder en ga je naar de ombudsdienst - waarvan echter ook geweten is dat dommel daar niet of nauwelijks naar luistert.
imo heeft droopy gewoon alle mogelijke stappen correct doorlopen:
- rechtstreeks contact (nu ja) -> geen (bevredigend) antwoord.
- daarna ombudsdienst
Enne
imo heeft droopy gewoon alle mogelijke stappen correct doorlopen:
- rechtstreeks contact (nu ja) -> geen (bevredigend) antwoord.
- daarna ombudsdienst
Enne
Ja, als je al langer dan een jaar klant bent. Anders mag je ofwel je jaar uitdoen, ofwel dokken. Maar Dommel mag zomaar het contract eenzijdig opzeggen? Nu ja, is hij in een keer van alle miserie verlost.Gent32m schreef:In een contract ben je met twee. Als de één zich niet meer gelukkig voelt met de ander, dan kan de ander opstappen.
There are 10 types of people in the world: those who understand binary, and those who don't.
- Gent32m
- Elite Poster
En wat was het resultaat ? Wat vertelden ze je ?droopy schreef:Ik heb uren aan de telefoon gehangen
Heb jij zelf ook niet gedreigd ? (wat is de context hiervan)droopy schreef:Ik werd bedreigd door hun medewerker
Bij anderen hebben ze dit wel gedaan. Waarom bij jou dan niet ?droopy schreef:Dus het was vlug opgelost als ze zoals bij anderen hier gewoon een maand het contract hadden verschoven.
Enfin, laten we hier geen ruzie meer over maken
Ik ben Dommel niet. En ik ken ook heel de context niet.
Als je vind dat je toch recht in je schoenen staat, maak er dan een proces van ofzo. Of wat kun je nog doen. Ik zelf zou het zo laten en een andere ISP zoeken, waar je nu wel gelukkig bij kan zijn.
Wist je dat ik bij Argenta 1200 euro verloren ben aan een wederbeleggingsvergoeding (die mijn bankier me nooit had verteld). Hoe denk je dat ik me hierbij voelde ?
Ik heb dit ook via de ombudsdienst aangeklaagd (na veel mailen, langsgaan bij de kantoorhouder). Die man had nog eens 1050 euro extra in zijn zakken gestoken
Ik wist uiteindelijk niet meer wie nu de waarheid van hen beide sprak. Hoofdzetel of mijn kantoorhouder. Uiteindelijk via testaankoop en de bemiddelingsdienst van de banken heb ik die 1050 euro extra teruggehad (dat was bedrog van mijn bankier).
Die andere 1200 euro ben ik zowiezo kwijt. Mijn bankier heeft me daarin voorgelogen. Of de hoofdzetel heeft iets veranderd. Ze steken alletwee hun paraplu op (en ik ben de pinuut).
Conclusie voor mij was: Weggaan bij die kantoorhouder. En nooit, maar dan ook nooit meer sparen (in kasbons) bij Argenta. Noch er verzekeringen of wat ook nemen. Ik heb er enkel nog zichtrekeningen. Mijn vertrouwen is gewoon weg.
Bij jouw is je vertrouwen in Dommel weg. Is je goed recht. Ik ga je daarin niet tegenspreken. Maar trek dan je conclusies en stap op. Bedoel, wat kun je hier nog mee bereiken ? Niets meer...
- Gent32m
- Elite Poster
Hoe dit precies zit, weet ik niet. Wel is het idd zo, dat je als klant eerst een volledig jaar moet uitzitten. Alvorens je één maand op voorhand kan opzeggen. Maar dit is bij iedere ISP (Dommel, Tele2, etc) zo. Dat zijn nu eenmaal de bepalingen van de wet. Waar die vandaan komen, weet ik niet.droopy schreef:wie zegt iets van proces? Als ik mijn contract wil opzeggen moet ik me aan bepaalde regels houden of ik betaal een boete. Is het dan teveel gevraagd dat ik van Dommel hetzelfde verwacht?
Ik zou het contract er eens op nalezen. Best mogelijk dat de ISP onmiddellijk het contact kan opzeggen. Ik heb daar (geloof ik) iets over gelezen. Opnieuw, zijn dit wss de bepalingen van de wet. Ofwel een contract op maat van Dommel. Maar dan is dit zo. Dat zijn de voorwaarden waarvoor je tekent. Je gaat hiermee akkoord of je tekent niet (en gaat bij een ander).
- Sasuke
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
- Bedankt: 332 keer
- Contacteer:
Een *paar* mensen die klagen ? Dat stadium zijn we volgens mij al lang voorbij. Zo'n poll is helemaal geen slecht idee eigenlijk, we bekijken dit even verder.Gent32m schreef:Dit lijkt me wat overroepen. Het is niet omdat een paar mensen hier soms klagen, dat iedereen nu ontevreden is over Dommel.
De enige manier om dit te weten te komen, is een poll of enquete organiseren. En dan nog, ook dat kan vervalst worden. Internet blijkt uiteindelijk toch maar een schijnwereld...
Maar ik moet toch de rest hier ook bijstaan, de manier waarop jij probeert de boel te kalmeren in de dommel topics is al even kruisvaarderig (wat een woord) als diegenen die constant lopen te klagen. Zelfs voor een buitenstaander als ik lijkt het mij toch ook wel echt de spuigaten uit te lopen bij Dommel. Spijtig genoeg eigenlijk.
Grtz,
Sasuke
- Jan_B
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 13 keer
Van mijn kant vind ik het belangrijk dat dit soort zaken hier gemeld worden. Zo kunnen we beter inschatten wat voor soort ISP Dommel is.Gent32m schreef:Bedoel, wat kun je hier nog mee bereiken ? Niets meer...
En wat was het resultaat ? Wat vertelden ze je ?
-> uw klacht is in behandeling we kunnen er verder niets over zeggen. Nee de klachtendienst is niet bereikbaar. U zal hierover nog gecontacteerd worden.
Heb jij zelf ook niet gedreigd ? (wat is de context hiervan)
-> ik had hier een transscript van een telefoongesprek geplaats van Davy Bielen (dommel) en mezelf. Ik heb zelf nooit gedreigd. DB vond het nodig om te dreigen met een proces in kortgeding als ik de post niet onmiddelijk verwijderde. Hij sprak zogezegd in naam van Dommel wat ik betwijfel.
Bij anderen hebben ze dit wel gedaan. Waarom bij jou dan niet ?
-> dat is nu eens wat ik al van april wil weten
Bij jouw is je vertrouwen in Dommel weg. Is je goed recht. Ik ga je daarin niet tegenspreken. Maar trek dan je conclusies en stap op. Bedoel, wat kun je hier nog mee bereiken ? Niets meer...
-> Wat ik wil bereiken is dat ik nog de compensatie krijg en dommel nu eens eindelijk durft toegeven dat ze er op communicatie en administratie niets van bakken. Het zou makkelijk zijn voor hen om me buiten te smijten zonder deftige uitleg (dat ze dan eens zeggen waar in het contract dat het staat dat ze dit kunnen doen) en dat het daarmee opgelost is.
-> uw klacht is in behandeling we kunnen er verder niets over zeggen. Nee de klachtendienst is niet bereikbaar. U zal hierover nog gecontacteerd worden.
Heb jij zelf ook niet gedreigd ? (wat is de context hiervan)
-> ik had hier een transscript van een telefoongesprek geplaats van Davy Bielen (dommel) en mezelf. Ik heb zelf nooit gedreigd. DB vond het nodig om te dreigen met een proces in kortgeding als ik de post niet onmiddelijk verwijderde. Hij sprak zogezegd in naam van Dommel wat ik betwijfel.
Bij anderen hebben ze dit wel gedaan. Waarom bij jou dan niet ?
-> dat is nu eens wat ik al van april wil weten
-> Wat ik wil bereiken is dat ik nog de compensatie krijg en dommel nu eens eindelijk durft toegeven dat ze er op communicatie en administratie niets van bakken. Het zou makkelijk zijn voor hen om me buiten te smijten zonder deftige uitleg (dat ze dan eens zeggen waar in het contract dat het staat dat ze dit kunnen doen) en dat het daarmee opgelost is.
- Gent32m
- Elite Poster
Klopt. Is een beetje mijn karakter (van eeuwige verzoener), vrees ikSasuke schreef:Maar ik moet toch de rest hier ook bijstaan, de manier waarop jij probeert de boel te kalmeren in de dommel topics is al even kruisvaarderig (wat een woord) als diegenen die constant lopen te klagen.
Ik had in de tijd van de kruisvaarders moeten leven. Jonkvrouwen, komt hier, dat ik jullie allen kus. Met degen en zwaard in de hand
Enfin, alle gekheid op een stokje. Zo een poll is idd een goed idee. Geeft meteen een (meer) objectieve kijk op Dommel. Ik zal alvast (u raadt het wel ) pro stemmen. Anderen dan weer negatief.
P.S. Ik vind jouw avatar, wel redelijk kruisvaarder-achtig. Is dat geen helm die je daarop draagt. Mag ik hem hebben
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 11 keer
Een paar????Gent32m schreef:Dit lijkt me wat overroepen. Het is niet omdat een paar mensen hier soms klagen, dat iedereen nu ontevreden is over Dommel.nonkie schreef:Je moet nu eens eerlijk zijn. Lees de topics van dommel, hoeveel klanten zijn nog tevreden over deze isp. Ik denk dat je ze op één hand kan tellen. Als ik in begin hier op userbase terecht kwam had je nauwelijks ontevreden klanten.
Wie zei daar van die roze bril? Wel ik denk dat het een roze bril met zwarte glazen is dat je op hebt.
Er komen elke dag nieuwe leden hun beklag doen.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
- Bedankt: 317 keer
Ik denk dat we hier het onderscheid aan het zien zijn tussen mensen die gewend zijn om met klanten om te gaan (edpnet, andere isps's), en die proberen de problemen op te lossen voor de klanten, en service bieden.
En langs de andere kant heb je dan dommel, die ontevreden klanten bedreigen als ze online klagen, en klanten gewoon afsluiten als ze naar de ombudsdienst stappen omdat dommel hun helpdesk *waardeloos* is, hun producten (telefonie, voip) totaal ondermaats en half werkend zijn.
De vraag die je je dan als klant moet stellen, is of "limietloos" internet je het echt waard is om bij een arrogante provider terecht te komen die zijn klanten totaal als afval behandeld, en op dat vlak erger te werk gaat dan belgacom en telenet.
(En we zullen zelfs maar niet beginnen over dommel hun toekomst en jaarrekeningen )
En langs de andere kant heb je dan dommel, die ontevreden klanten bedreigen als ze online klagen, en klanten gewoon afsluiten als ze naar de ombudsdienst stappen omdat dommel hun helpdesk *waardeloos* is, hun producten (telefonie, voip) totaal ondermaats en half werkend zijn.
De vraag die je je dan als klant moet stellen, is of "limietloos" internet je het echt waard is om bij een arrogante provider terecht te komen die zijn klanten totaal als afval behandeld, en op dat vlak erger te werk gaat dan belgacom en telenet.
(En we zullen zelfs maar niet beginnen over dommel hun toekomst en jaarrekeningen )
- Sasuke
- Elite Poster
- Contacteer:
Offtopic: Het is eigenlijk een hoofdband met een metalen beschermstrip aan de voorkant. Tegenwoordig draag ik die niet meer aangezien ik mij afgescheurd heb van m'n geboortestadGent32m schreef: P.S. Ik vind jouw avatar, wel redelijk kruisvaarder-achtig. Is dat geen helm die je daarop draagt. Mag ik hem hebben
Ontopic: damn, heb niet echt iets ontopic meer te zeggen. Denk dat er ook niet te veel meer over te vertellen valt.
een echte poll zou ik wel goed vinden maar dan gewoon stemmen en niet dat iedereen terug zijn eigen reactie of versie kan geven gewoon bent u tevreden over dommel zijn diensten.
- ja ik zou het zeker aanraden
- ja maar ik zou het anderen niet aanraden
- twijfel ik wacht af
- nee ik zou het zeker afraden
- nee ik kijk voor een alternatief
- ja ik zou het zeker aanraden
- ja maar ik zou het anderen niet aanraden
- twijfel ik wacht af
- nee ik zou het zeker afraden
- nee ik kijk voor een alternatief
- Dfrog
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 22 keer
Droopy wees blij. Je krijgt een vrijgeleide van Dommel. Het verwondert mij dat je geen gat in de lucht springt. Een bedrijf waar niet mee te praten valt, is u niet waard als klant. Stoor u niet aan de formulering, het gaat over de inhoud.
als het zover komt ga ik waarschijnlijk naar DXadsl maar die gaan via scarlet dus ik hoop dat alles daar goed gaat, 'k ga eens moeten zoeken.
Waarom ik geen gat in de lucht spring? Omdat ze zo verdomd arrogant zijn. Ze formuleren het nog alsof ze me een dienst doen. "aangezien de klant ontevreden is .." komaan zeg ik wil gewoon een antwoord op mijn vragen en blijkbaar kunnen ze dit niet geven dus smijten ze me buiten. Ik krijg een vrijgeleide naar meer kosten. Ik heb verhuiskosten betaald enkele maanden geleden en nu ga ik terug activatiekosten moeten betalen. Ik blijf erbij dat het product goed is zolang het werkt maar communicatie en administratie is ronduit slecht. Ik wil gewoon dat ze hun klanten als klanten behandelen en niet als domme koeien die ze enkel uitmelken en wanneer ze lawaai maken slachten.
Waarom ik geen gat in de lucht spring? Omdat ze zo verdomd arrogant zijn. Ze formuleren het nog alsof ze me een dienst doen. "aangezien de klant ontevreden is .." komaan zeg ik wil gewoon een antwoord op mijn vragen en blijkbaar kunnen ze dit niet geven dus smijten ze me buiten. Ik krijg een vrijgeleide naar meer kosten. Ik heb verhuiskosten betaald enkele maanden geleden en nu ga ik terug activatiekosten moeten betalen. Ik blijf erbij dat het product goed is zolang het werkt maar communicatie en administratie is ronduit slecht. Ik wil gewoon dat ze hun klanten als klanten behandelen en niet als domme koeien die ze enkel uitmelken en wanneer ze lawaai maken slachten.
- deej
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
- Bedankt: 4 keer
Het is niet omdat je tevreden bent van Dommel dat je het daarom aanraadt hé . Ik ben persoonlijk heel tevreden van mijn verbinding (14 mbit down, 1,3 mbit up, 34€ per maand, geen limiet) maar ik kan leven met de mindere technische support.
Echter ik raad Dommel niet aan aan gebruikers die gewoon Internet willen dat werkt en met een telefoontje alles snel willen opgelost zien. Die mensen raad ik nog steeds EDPNet aan want aan hun service kan de rest van de sector nog altijd een puntje zuigen. Van dxAdsl hoor ik ook goede dingen maar daar heb ik geen ervaring mee.
En dus blijven er niet veel mensen over aan wie ik Dommel kan aanraden aangezien de power users het al kennen en aan de leken ik het niet durf aanraden momenteel.
Echter ik raad Dommel niet aan aan gebruikers die gewoon Internet willen dat werkt en met een telefoontje alles snel willen opgelost zien. Die mensen raad ik nog steeds EDPNet aan want aan hun service kan de rest van de sector nog altijd een puntje zuigen. Van dxAdsl hoor ik ook goede dingen maar daar heb ik geen ervaring mee.
En dus blijven er niet veel mensen over aan wie ik Dommel kan aanraden aangezien de power users het al kennen en aan de leken ik het niet durf aanraden momenteel.
Gent32m schreef:De enige manier om dit te weten te komen, is een poll of enquete organiseren. En dan nog, ook dat kan vervalst worden. Internet blijkt uiteindelijk toch maar een schijnwereld...
Een schijnwereld is in mijn ogen toch niet objectief.Gent32m schreef:Zo een poll is idd een goed idee. Geeft meteen een (meer) objectieve kijk op Dommel. Ik zal alvast (u raadt het wel ) pro stemmen. Anderen dan weer negatief.
Trouwens eerst waren er hier overwegend positief gezinde mensen over dommel als dan nu blijkt uit zo'n poll dat de meerderheid negatief is over dommel dan is het toch wel duidelijk dat dommel hier iets aan moet doen.
...
-
- Plus Member
[quote="nonkie"]Een paar???? :eek:
Wie zei daar van die roze bril? Wel ik denk dat het een roze bril met zwarte glazen is dat je op hebt.
Er komen elke dag nieuwe leden hun beklag doen.[/quote]
Nonkie besef ne keer dat dit forum geen weerspiegeling is van alle Dommel-klanten net zo een krantenforum geen weerspiegeling is van de maatschappij. Zelfs als je hier een poll zou over opzetten heeft die nog geen enkele betekenis omdat je daarvoor alle Dommelklanten zou moeten laten stemmen.
Jij vond Dommel niet goed en je bent er nu vanaf wat jij blijkbaar ook weer niet goed vindt. Ofwel blijf je zeveren zoals Ceurrix en zijn vriendje Margaass, ofwel gedraag je je als een volwassene en doe je hen een proces aan omdat je je onheus behandeld voelt ofwel pluis je het één en andere uit en stap je naar een ISP die aan jouw wensen en grillen voldoet. Zooo simpel is dat nu zie.
Er komen elke dag nieuwe leden hun beklag doen.[/quote]
Nonkie besef ne keer dat dit forum geen weerspiegeling is van alle Dommel-klanten net zo een krantenforum geen weerspiegeling is van de maatschappij. Zelfs als je hier een poll zou over opzetten heeft die nog geen enkele betekenis omdat je daarvoor alle Dommelklanten zou moeten laten stemmen.
Jij vond Dommel niet goed en je bent er nu vanaf wat jij blijkbaar ook weer niet goed vindt. Ofwel blijf je zeveren zoals Ceurrix en zijn vriendje Margaass, ofwel gedraag je je als een volwassene en doe je hen een proces aan omdat je je onheus behandeld voelt ofwel pluis je het één en andere uit en stap je naar een ISP die aan jouw wensen en grillen voldoet. Zooo simpel is dat nu zie.
- Gent32m
- Elite Poster
Lol, daar heb je me beetBBB schreef:Een schijnwereld is in mijn ogen toch niet objectief.
De poll geeft een objectief resultaat weer. Wat eigenlijk niet juist is, want het zijn subjecten die stemmen. Dus eigenlijk is het meer een subjectieve weergave (mening van de forummer), via een object middel (de poll).
Enige probleem hiermee nog is, dat het resultaat relatief is. Ten eerste omdat niet alle dommel / niet-dommel gebruikers zullen stemmen. Ten tweede omdat internet een schijnwereld is. Ik kan onmogelijk verifiëren wie jij bent (of niet bent)
Het resultaat van deze poll is dus een relatieve subjectieve waarheid
Startmees dat is wel heel kort door de bocht hoor. Ik heb altijd gezegd dat ik tevreden was over het product maar niet over de communicatie en helpdesk. Dus mijn wens was niet om het contract bij dommel stop te zetten mijn wens was een antwoord op mijn vraag en graag een duidelijk antwoord niet zomaar "het kan niet". Dus wensen en grillen vind ik heel negatief klinken. Is het teveel gevraagd om een antwoord te krijgen op een vraag via een ticket in april opgemaakt? Is het teveel gevraagd om de klanten duidelijk en eerlijk te informeren? Als ze me zeggen de verhuis is correct uitgevoerd terwijl ze me ervoor gezegd hebben "sorry 't is druk dus uw aanvraag hebben we laten liggen, onze dommiciliëring werkte niet voor een week dus uw betaling is door ons niet aangeboden, onze administratie werkt niet correct dus uw betaling is wel uitgevoerd op dag x maar pas een week later te zien in ons systeem". Vraag ik teveel als ze me beloftes doen dat ik wil dat ze zich eraan houden? Of hoort dit er nu eenmaal bij?
Ik span helemaal geen proces aan mijn dossier is nog altijd lopende bij de ombudsdienst dus waarom zou ik naar de rechter moeten stappen. Maar ik wil wel aan anderen laten weten hoe dommel reageert.
Als dommel iets zou doen aan hun communicatie en aan hun helpdesk dan zou het de beste provider kunnen zijn die er is.
Ik span helemaal geen proces aan mijn dossier is nog altijd lopende bij de ombudsdienst dus waarom zou ik naar de rechter moeten stappen. Maar ik wil wel aan anderen laten weten hoe dommel reageert.
Als dommel iets zou doen aan hun communicatie en aan hun helpdesk dan zou het de beste provider kunnen zijn die er is.
-
- Starter Plus
- Bedankt: 3 keer
Ik begrijp droopy volledig. Je staat als klant met je rug tegen de muur. Zelf heb ik ook al een aanvaring gehad die via de ombudsdienst werd behandeld.
(verlagen van profiel , wat vroeger bij bgc perfecte snelheid was zonder onderbrekingen) Deze dienst is onpartijdig en probeert een oplossing te vinden voor een geschil.Wanneer dit niet lukt kan je opstappen, een rechtszaak beginnen of buitengegooid worden.Daar het derde geval bij droopy gebeurde kan hij niets anders doen dan gelaten ondergaan en een meerkost betalen bij een andere provider waar ook wel iets kan mislopen. Dommel heeft een soort macht door de 100gb download die ze bieden en de uitstekend werkende newsserver. Want, waarom zitten hier 90% van de dommelaars? precies om die grote download en de prachtige server. Waar vind je gelijk een alternatief???????
juist ja, nergens. Een payserver heb je wel voor een paar euro maar de 100gb download geeft geen enkele andere provider.Ik hoop maar dat dommel niet ten onder gaat aan zijn eigen succes zoals destijds tele2 met zijn telefonie...Als morgen bgc zijn belachelijke lage download zou laten verdwijnen werden er weer héél véél trouwe bgc'ers. Want hun klantenservice is optimaal en verdient een pluim. Waarom ze zich zelf in de vinger snijden door die lage download....begrijpe wie begrijpe kan. Maar droopy, je bent er niet mee geholpen. Het enige dat je kan doen is eventueel een rechtsbijstand voor burgerzaken afsluiten bij je verzekering en dan kan je procederen tot het bittere einde.
Ik weet het ook wel zeker...als morgen BGC zijn limieten afschaft ga ik direct weer met hen in zee, ondanks de kleine meerprijs, maar wel zonder zorgen.
(verlagen van profiel , wat vroeger bij bgc perfecte snelheid was zonder onderbrekingen) Deze dienst is onpartijdig en probeert een oplossing te vinden voor een geschil.Wanneer dit niet lukt kan je opstappen, een rechtszaak beginnen of buitengegooid worden.Daar het derde geval bij droopy gebeurde kan hij niets anders doen dan gelaten ondergaan en een meerkost betalen bij een andere provider waar ook wel iets kan mislopen. Dommel heeft een soort macht door de 100gb download die ze bieden en de uitstekend werkende newsserver. Want, waarom zitten hier 90% van de dommelaars? precies om die grote download en de prachtige server. Waar vind je gelijk een alternatief???????
juist ja, nergens. Een payserver heb je wel voor een paar euro maar de 100gb download geeft geen enkele andere provider.Ik hoop maar dat dommel niet ten onder gaat aan zijn eigen succes zoals destijds tele2 met zijn telefonie...Als morgen bgc zijn belachelijke lage download zou laten verdwijnen werden er weer héél véél trouwe bgc'ers. Want hun klantenservice is optimaal en verdient een pluim. Waarom ze zich zelf in de vinger snijden door die lage download....begrijpe wie begrijpe kan. Maar droopy, je bent er niet mee geholpen. Het enige dat je kan doen is eventueel een rechtsbijstand voor burgerzaken afsluiten bij je verzekering en dan kan je procederen tot het bittere einde.
Ik weet het ook wel zeker...als morgen BGC zijn limieten afschaft ga ik direct weer met hen in zee, ondanks de kleine meerprijs, maar wel zonder zorgen.
-
- Starter Plus
- Bedankt: 3 keer
roze bril, zwarte bril, geen bril of wc bril....Er is geen oplossing voor droopy...
eventueel test aankoop contacteren?
eventueel test aankoop contacteren?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 6 keer
droopy zie dit niet als een prsoonlijke aanval op jou maar eigelijk moeten ze dit wat meer toepassen.Er zijn mensen die ook echt problemen hebben die (soms) moeilijk opgelost geraken maar je hebt ook mensen die niks liever doen dan blijven zoeken naar problemen(oa margaaas).
Sommige mensen brengen onnodig veel schade toe aan een bedrijf dat het contract ontbinden nog de enige oplossing is.
Sommige mensen brengen onnodig veel schade toe aan een bedrijf dat het contract ontbinden nog de enige oplossing is.
Ik heb technisch nog geen enkel probleem met Dommel voorgehad. Ik ben gewoon tevreden dat ik 100 GB heb en lijnsnelheid is prima in orde.
Ik moet wel eerlijk zijn dat hun facturatie af en toe problemen geeft. Ik heb ondertussen al mijn 3de overdue warning gekregen terwijl de domiciliëring in orde is. Ze hebben dit al iedere keer een paar dagen later opgelost, maar ik vind het wel niet fijn. Het antwoord op hun tickets duurt gewoon te lang.
Ik moet wel eerlijk zijn dat hun facturatie af en toe problemen geeft. Ik heb ondertussen al mijn 3de overdue warning gekregen terwijl de domiciliëring in orde is. Ze hebben dit al iedere keer een paar dagen later opgelost, maar ik vind het wel niet fijn. Het antwoord op hun tickets duurt gewoon te lang.
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
euh niet persoonlijk? eigenlijk zeg je dat ik zoveel schade aan het bedrijf toebreng dat ze gelijk hebben met mijn contract op te zeggen. Als ze zouden antwoorden op mijn vraag en die van de ombudsdienst zou het probleem ook opgelost zijn of vind je dit onlogisch? Ik blijf niet zoeken naar problemen ik had een probleem wat ze nu opgelost hebben maar blijkbaar willen ze geen communicatie en verkiezen ze deze manier.ketter schreef:droopy zie dit niet als een prsoonlijke aanval op jou maar eigelijk moeten ze dit wat meer toepassen.Er zijn mensen die ook echt problemen hebben die (soms) moeilijk opgelost geraken maar je hebt ook mensen die niks liever doen dan blijven zoeken naar problemen(oa margaaas).
-
- Plus Member
Droopy, jij bent wel straf om mensen hun woorden te verdraaien zodat het lijkt dat jij het grote slachtoffer bent. Uiteindelijk horen we hier alleen maar jouw verhaal. We hebben hier ooit nog eens zo'n pipo's gehad :twisted:
-
- Plus Member
lees even traag en duidelijk wat ketter schrijft, that's all.
- Sasuke
- Elite Poster
- Contacteer:
Woow, we zijn weer goed bezig. Staartmees, Ketter, denk dat een zaak als dit NOOOIT de schuld van de klant kan zijn. De TS is effectief het slachtoffer, we weten enkel niet wat er nog tussening gebeurd is.
Het is ook helemaal niet nodig om politiek te worden, droopy zijn situatie is niet het eerste of enige geval in zijn soort. Het is echter wel de eerste keer dat ik dommel dit zie doen, lijkt mij van hun kant eerder "the easy way out".
Mvg,
Sasuke
Het is ook helemaal niet nodig om politiek te worden, droopy zijn situatie is niet het eerste of enige geval in zijn soort. Het is echter wel de eerste keer dat ik dommel dit zie doen, lijkt mij van hun kant eerder "the easy way out".
Mvg,
Sasuke