sinds enige tijd gebruik ik outlook ook voor mijn hotmail. Alle afzenders die ik blokkeer blijft hij echter binnenhalen in een mapje "grote hoeveelheden mail". Via de webmail staan ze daar in de map "ongewenste post". Iemand een idee of je hieraan iets kan doen?
JAN
hotmail account gebruiken via Outlook Express
-
- Administrator
- Contacteer:
-
- Premium Member
- Twitter: xtrshop
- Uitgedeelde bedankjes: 66 keer
- Bedankt: 47 keer
- Contacteer:
Ja Sensei , maar het meeste dat daar terecht komt is rotzooi van Sara, Susie, Admin en Support (altijd deze voornamen als afzender) met telkens een "password" en gore prenten (niet dat ik daar niet tegen kan maar ik ontvang liever enkel wat ik wil ontvangen).
jan
en klikken op "remove van onze lijst", dat onderaan elk bericht staat, daar geloof ik niet echt in.
jan
en klikken op "remove van onze lijst", dat onderaan elk bericht staat, daar geloof ik niet echt in.
jan28 schreef: klikken op "remove van onze lijst", dat onderaan elk bericht staat, daar geloof ik niet echt in.
Moet je best nooit op klikken, bij deze krijgen de afzenders dan een bevestiging dat je e-mail adres wel degelijk bestaat.
Als je dergelijke berichten binnenkrijgt is er maar één goeie oplossing, subbitto presto naar verwijderde items plaatsen
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
'k Weet niet welk e-mail prog je gebruikt, in OutlookXP kan je deze onmiddellijk invullen bij ongewenste.
Nadien kun je daar op indelen klikken, zodat bij volgend bericht van die afzender het automatisch naar de map verwijderde items wordt verplaatst
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Erratum:idd meon bovenaan de topic staat outlook-express, de gouden regel blijft dergelijke berichten > niet op antwoorden.
Laatst gewijzigd door Blue-Sky 14 aug 2003, 15:17, in totaal 1 gewijzigd.
![Afbeelding](http://upload.userbase.be/upload/bar_userbasemoderator.png)
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Blue-Sky schreef:'k Weet niet welk e-mail prog je gebruikt, in OutlookXP kan je deze onmiddellijk invullen bij ongewenste.
Outlook Express, zoals de titel van de topic zegt.
Maar ik ben niet zeker dat de wizard regels ook geldt op hotmail-accounts...
-
- Premium Member
- Contacteer:
meon schreef: Maar ik ben niet zeker dat de wizard regels ook geldt op hotmail-accounts...
inderdaad, dat is niet voor hotmail.
- Pi R²
- Elite Poster
- Contacteer:
Euh, daar moet je niet voor bij outlook express zijn, maar bij www.hotmail.com. Je kan daarop inloggen zoals vroeger, en daar bij de opties staat wel ergens wat er gedaan moet worden met ongewenste post en waarheen blokkeringen moeten gaan. Kijk maar even rond en je vindt het.
edit: probeer dit eens :
- log in op hotmail.com
- opties > filter ongewenste post > Ongewenste e-mail direct verwijderen
edit: probeer dit eens :
- log in op hotmail.com
- opties > filter ongewenste post > Ongewenste e-mail direct verwijderen
Lang Leve Mijn Eigen! Het geheim voor een lang leven: niet stoppen met ademen
-
- Premium Member
- Contacteer:
ja, dat klopt allemal wel maar zoals ik in mijn eerste vraag bedoelde: oook geweigerde mails worden binnengeladen. In hotmail staan die in de map geweigerde items in outlook in "grote hoeveelheden mail" en ik wou deze helemaal niet meer ontvangen, vooral omdat de kinderen ook al eens in de buurt zijn.
hoe kan je hotmail op je outlook krijgen als je outlook al hebt (ik bedoel bij een andere pc van mij heb ik da kunnen doen omdat ze da toen in het begin vroegen, maar nu kan ik ni meer int begin snap je?)
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Outlook: Extra > E-mailaccounts > Een nieuwe e-mailaccount toevoegen
Outlook Express: Extra > E-mailaccounts > Toevoegen > E-mail
En daar vind je de rest wel vermoed ik.
Outlook Express: Extra > E-mailaccounts > Toevoegen > E-mail
En daar vind je de rest wel vermoed ik.
Als je in outlook Express op de map van de account zelf clickt (dus niet op inbox, sent items ed maar op de bovenliggende map) kan je kiezen welke mappen je allemaal wilt afhalen.
Staat die 'grote hoeveelheden' (waarschijnlijk vertaling voor Bulk neem ik aan) map hier tussen?
Gewoon ff checkbox uitvinken en Outlook Express zal die map negeren bij de synchronisatie.
EDIT: Ter verduidelijking, je zal er nooit voor kunnen zorgen dat de 'grote hoeveelheden' map niet meer zichtbaar is in Outlook express vermits die enkel de mappen mirrored die op de (hotmail) server staan. Als je dus maw op die map clickt per ongeluk gaat hij nog altijd kijken op de server of er iets in zit. Meer dan synchronisatie afzetten zal je dus niet kunnen doen
Staat die 'grote hoeveelheden' (waarschijnlijk vertaling voor Bulk neem ik aan) map hier tussen?
Gewoon ff checkbox uitvinken en Outlook Express zal die map negeren bij de synchronisatie.
EDIT: Ter verduidelijking, je zal er nooit voor kunnen zorgen dat de 'grote hoeveelheden' map niet meer zichtbaar is in Outlook express vermits die enkel de mappen mirrored die op de (hotmail) server staan. Als je dus maw op die map clickt per ongeluk gaat hij nog altijd kijken op de server of er iets in zit. Meer dan synchronisatie afzetten zal je dus niet kunnen doen
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]