ik heb een mailadres gevonden op mijn pc van mijn man ik zou graag weten waar ik die kan vinden het is kova[james-bond-nummer]@mail.be groetjes koetje kan je het antwoord naar mijn mail adres sturen aub het is [koetje's e-mailadres]
[mod="meon"]Eventjes de e-mailadressen gecensureerd . Verder nog even opmerken dat oplossingen in het algemeen niet worden doorgemaild. Als je je registreert kan je aanduiden dat je per mail verwittigd wordt indien er een antwoord is gekomen op een vraag.[/mod]
mail zoeken
noooooooit emailadressen publiek posten op dergelijke manier. Mods editten please.
koetje schreef:ik heb een mailadres gevonden op mijn pc van mijn man ik zou graag weten waar ik die kan vinden het is <> groetjes koetje kan je het antwoord naar mijn mail adres sturen aub het is <>
Foei,Foei
"On y soit qui maly pense"
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Je wil dus een mail zoeken die verzonden is naar een bepaald adres ?
Gewoon een find doen op je mail folders... en het adres ingeven bij de bestemmeling. Dit werkt alvast bij Outlook en Outlook Express.
Kans is natuurlijk dat de mail reeds gedelete is.
Gewoon een find doen op je mail folders... en het adres ingeven bij de bestemmeling. Dit werkt alvast bij Outlook en Outlook Express.
Kans is natuurlijk dat de mail reeds gedelete is.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Ik vind je vraag een beetje grappig, in die zin dat ik er iets lees als "Johan, hoe is je voornaam?". Ik heb de indruk dat je zelf een antwoord geeft op je vraag (lees maar eens na).
Maar ik vermoed dat je bedoelt "ik heb een e-mail ontvangen van mij man ..."
In dat geval kan je ook sorteren op de kolom met de afzenders (gewoon op de kolomkop klikken) en zo tussen je e-mails zoeken, die nu netjes op afzender gesorteerd staan.
Maar ik vermoed dat je bedoelt "ik heb een e-mail ontvangen van mij man ..."
In dat geval kan je ook sorteren op de kolom met de afzenders (gewoon op de kolomkop klikken) en zo tussen je e-mails zoeken, die nu netjes op afzender gesorteerd staan.
- Styno
- Elite Poster
Of bedoel je 'ik heb op de pc van mijn man een email gevonden met address <> en wil nu weten van wie die is?'
Styno
Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc