Dommel korting probleem.

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
on4bam
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
Bedankt: 331 keer

Hi,

3 jaar geleden nam ik hosting + domeinnaam bij Dommel. 2 jaar terug na dat Easynet zijn klanten "verkocht" aan BC ben ik naar Dommel gegaan voor ADSL.
Als men een tweede product afneemt bij Dommel heb je recht op 5% korting. De laatste 2 jaar werd de facturering correct uitgevoerd.
ADSL wordt per maand betaald en hosting per jaar.

Na de problemen met hosting (zie verschillende threads hier). heb ik nadat mijn tickets niet werden beantwoord en ook de problemen niet opgelost werden mijn hosting opgezegd tegen de eerstvolgende vervaldag. Mijn hosting heb ik ook verhuisd niettegenstaande deze betaald was tot deze week ( 2 maanden liet ik maar "verloren" gaan).
Sindsdien kreeg ik van dommel mijn korting niet meer. Ik heb hiervoor de eerste keer een ticket geopend eind juni. Dit werd niet beantwoord en een beetje later werd ook bij de volgende factuur geen korting toegeend. Weer ticket aangemaakt en weer geen reaktie. Met de vakantie in het vooruitzicht maar gebeld (toen nog 070) 2* gebeld tot het systeem mij disconnecteerde... geen antwoord.
Na de vakantie gebeld (011 nummer) en na een half uur iemand aan de lijn; 3 keer uitgelegd wat het probleem was en 3 keer ging de helpdesker het vragen bij facturatie. Na de 3 keer heeft hij een mail naar sales geschreven en tijdens de uitleg die volgde werd het gesprek gewoon afgebroken.
Weer even een mail geschreven met de uitleg over hetgesprek en om iets te laten weten.

Vandaag om 7u10 antwoord:
Er zijn geen kortingen van toepassing.

De facturen zoals u ze nu ontvangt zijn correct zoals ze zijn.
Geen verdere uitleg.

Toch een vreemde werkwijze
Ter info: behalve mijn Netconnect heeft ook mijn hosting tot vervaldag in het CRM panel gestaan. Dommel kan dus niet beweren dat er geen meerdere producten in mijn abbo zaten.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
Insom
Pro Member
Pro Member

Dus als je 2 producten afneemt krijg je 5% korting.

Je hebt initiëel de 2 producten en annuleert één ervan...

Dan heb je toch geen recht meer op die 5% of mis ik iets?

Is die domeinnaam nog actief en wordt dat aanzien als een 2e product?
Anders is dit wel een gouden tip voor iedereen met netconnect.
on4bam
Elite Poster
Elite Poster

Mijn 2e product was betaald tot 13/8 en de korting werd 2 maanden tevoren stopgezet. Ik heb opgezegd op de volgende vervaldag.

Als je lid bent van een sportclub en je krijgt daardoor korting in een sportwinkel dan krijg je je korting zo lang je lid bent (betaald) van die club. Het is niet omdat je niet meer naar de training gaat dat je korting in de sportwinkel niet meer geldig is.

BTW, de telefoons naar de helpdesk hebben mij al meer gekost dan de korting, het gaat dus niet om Dommel een paar Euro lichter te maken. Het gaat hier om het principe.
Bye, Maurice
Jan_B
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
Bedankt: 13 keer

Insom schreef:of mis ik iets?
Ik had begrepen dat de TS de laatste 2 maanden wel betaald had voor 2 producten, maar toch de korting niet kreeg (hetgeen inderdaad niet correct lijkt).

Edit: on4bam was me een paar seconden te snel af :-D
on4bam
Elite Poster
Elite Poster

Sideline: Het alternatief was om nog 2 maanden op een brakke hostingserver te blijven zitten want Dommel vertikt het Hamley te fixen. Ik heb op enkele weken een 5-tal outages gehad (geen mail was nog het ergste). Hun oplossing: neem een ander hostingproduct (bij hun).. yeah sure.
Bye, Maurice
droopy
Pro Member
Pro Member

ik heb de indruk dat ze bij de hulplijn de opdracht gekregen hebben om alle vragen ivm compensaties en tegemoetkomingen wegens fouten te weigeren. Ze antwoorden altijd met een mail zodat je er niet kan op reageren, ze sluiten je tickets als opgelost terwijl je nog met dezelfde vraag zit en je helemaal geen antwoord hebt. Pas op ik bedoel niet een positief antwoord maar zelfs geen uitleg waarom je geen recht hebt.
on4bam
Elite Poster
Elite Poster

Idd. Ondertussen heeft deze werkwijze hun een hostingklant gekost. Daar boven op kost het hun ADSL klanten (ik heb reeds verschillende mensen Dommel aangeraden in het verleden) en kost het hun in de nabije toekomst een ADSL klant (Ik kijk uit naar een alternatief).
Als dit een strategie is dan kan dit nooit goed aflopen.

Jaren terug heb ik een ex-collega Dommel aangeraden voor zijn hosting. Toen kreeg je dezelfde dag antwoord op je vragen (ook in het weekend hoefde je niet lang te wachten), de telefoon werd direct opgenomen en werd je snel en correct geholpen. Op netconnect is niets aan te merken maar de hosting en administratie is een ramp geworden.
Dat de eigenaars dit niet inzien of er niets aan (willen) doen is jammer.
Bye, Maurice
droopy
Pro Member
Pro Member

+1

als dxadsl ook 12mbit zal aanbieden dan denk ik dat ik ook weg ben. Een newsserver vind ik dan wel ergens anders.
on4bam
Elite Poster
Elite Poster

DXADSL heeft een 20Mbit ADSL2+ aanbod en het is hier beschikbaar :-)De prijs is minder dan Netconnect dus met newsserver er bij is er weinig verschil.
Bye, Maurice
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”