Goeie manual voor al wie nieuw is op linux-gebied:
http://users.skynet.be/bluedigit/cursus/
Enjoy reading it!
Hij is in het Nederlands en 142 pagina's lang.
Hulde aan de auteur!
Nob
Linux cursus
-
- Administrator
- Contacteer:
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Zéér handige post voor beginners in Linux! Kan altijd van pas komen! Nice work Nob.
I love it when a plan comes together!
- Massachusetts
- Plus Member
Hartelijk bedankt, Nob. Als ik tijd heb, denk ik dat dat eens ga doorlezen, maar de vakantie is bijna gedaan. Ik vrees dat ik het even moet laten liggen.
Make a wish, make a move, make up your mind, you can choose.
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Ik heb de openOffice-versie naar een word-doc geconverteerd, die is namelijk zo'n 60 pagina's langer.
Maar dan groeit dat ding naar een leuke file van 80 MB.
Die heb ik ge bzip2't en online gezet, je kan die voorlopig nog vinden op [url verwijderd] tot dat ik em daar weer weghaal
Ik vind het overigens een duidelijke cursus die de gulden middenweg heeft gevonden tussen absolute n00b en de gevorderde gebruiker...
//Edit:MS Office Word 2002 crashed bij het openen van deze versie, ik zal het nog eens op een andere manier proberen ... in KWord ging hij nochtans open...
Maar dan groeit dat ding naar een leuke file van 80 MB.
Die heb ik ge bzip2't en online gezet, je kan die voorlopig nog vinden op [url verwijderd] tot dat ik em daar weer weghaal
Ik vind het overigens een duidelijke cursus die de gulden middenweg heeft gevonden tussen absolute n00b en de gevorderde gebruiker...
//Edit:MS Office Word 2002 crashed bij het openen van deze versie, ik zal het nog eens op een andere manier proberen ... in KWord ging hij nochtans open...