Idem hier, ADSL Plus abo maar geen snelheids verhoging zonder BGC TV omdat ik een vdsl achtegrond heb en adsl2+ nog niet beschikbaar zou zijn.stijn007 schreef:kabouter schreef:Ben heel nieuwsgierig wanneer we thuis de 12 mbps te zien gaan krijgen , wij hebben eigenlijk thuis helemaal geen behoefte aan digitale tv maar iedereen zit soms wel achter zijne pc en dan is 4mbps van adsl plus beetje traag.
Als ik bel naar belgacom support zegt de vriedenlijke mevrouw jullie zitten op vdsl2 centrale dus jullie krijgen de 12mbps als jullie belgacom tv kopen. Altijd afschuwelijk als die idioten van belgacom management je kwaad maken maar dat die vriendelijke mevrouw er niets kan aan doen.
Langs het lokale winkeltje van belgacom geweest die mij vertellen van augustus voor iedereen de snelheid verhoging met een papier op de toonbank ADSL plus 12mbps!
Ben benieuwd want bij belgacom weet je echt NOOIT wat ze je eigenlijk gaan geven.
PS jaarcontract adsl-plus , ondertussen allemaal thuis internet verslaafd en men vader wil niets meer weten van andere providers na easynet affaire ,waar was de tijd waar er gesmeekt werd om internet aan te schaven
Kan je eens precies vertellen wat die van het winkeltje heeft gezegd? Ik hoop dat die gelijk heeft maar dan werd er wel stevig gelogen door BGC...
Ik zit in hetzelfde geval: enkel sneller als BGC TV. Gaan ze vanaf augustus iederéén met een plus abonnement overschakelen of iedereen met een plus abbo waar adsl2+ beschikbaar is? Ik ben nog 1 van de weinigen waar geen adsl2+ beschikbaar is. Er is wel vdsl(2) maar daar sluiten ze je niet op als't voor internet alleen is
Enig idee waar men kan controleren of adsl2+ beschikbaar is op een bepaald adres?