ik heb het volgende probleem:
Recent een huis gekocht, elektriciteit laten renoveren en ook netwerk laten plaatsen. Alleen is de electricien 1 kabelgoot vergeten en ik ook

In de hoek van de woonkamer komt ADSL binnen, daar heeft Belgacom een kastje gezet met 2 RJ11 en 1 5-polige socket. Als ik dat openschroef zie ik dat de blauwe draden van een Cat5e kabel verder getrokken zijn. Die gaat door een buis (standaard geribbelde buis met die kabel) naar de bergruimte waar mijn router, switch en mediaserver staan. Eigenlijk wil ik nog een netwerkkabel terug naar die hoek in de woonkamer want daar staat mijn TV en XBox.
Dus hoe krijg ik nog een kabel door die buis?
Ik heb al eens geprobeerd, maar dat lukt maar tot 1 meter ver.
Zijn daar betere manieren voor? vet, talk of zo?
Het is wel echt krap voor 2 kabels...
Of anders, vermits die ADSL enkel het blauwe paar gebruikt: kan ik de rest van die Cat5e kabel gebruiken om een netwerk stekker aan te sluiten? XBox is slechts 100Mb/s, dus normaal kom ik toch toe met 2 paren: oranje en groen, nietwaar?
Dus zowel ADSL (blauwe paar) en Ethernet (oranje+groene paar) over 1 Cat5e kabel, gaat dat?
En zo ja, nog een praktisch probleempje, zijn er zo vrouwelijke RJ45 connectors? Want ik heb weinig zin om waar een gat in de muur te kappen voor een socket.