De user probleemgevallen thread

Vragen of opmerking aan het adres van de Userbase kan je hier posten. Ook nieuws ivm Userbase wordt hier gepost.
NuKeM
Content Editor
Content Editor
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 156 keer
Contacteer:

Het is de laatste tijd wel al duidelijk dat er op userbase users zijn die elkaar (met of zonder goede reden) niet kunnen rieken om het zacht te zeggen.

Ik open deze thread om overige threads te sparen van 'vervuiling'.
Vind je dat iemand ergens zijn boekje te buiten gaat of het te bont maakt, reageer er dan niet op in de thread zelf, maar meld het hier en voorzie ons van voldoende 'bewijsmateriaal' en argumenten. Bij duidelijk storend gedrag zullen wij snel actie ondernemen en anders zullen wij deze klachten meenemen naar de nieuwe site hopelijk met karma systeem.

Laat duidelijk zijn dat wij (de crew en moderators) achter de schermen deze thread zullen volgen en actie zullen ondernemen als dat nodig is (dus soms ook niet!).

Om te voorkomen dat dit een galthread wordt waar met modder gesmeten wordt, zal deze thread streng gemodereerd worden (wij willen argumentatie en bewijsmateriaal zien, de aangeklaagde user mag zich natuurlijk ook verdedigen, maar dan netjes!).

Zo, post het dus hier en hou de andere topics proper!
Dfrog
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
Bedankt: 22 keer

Ik heb me meermaals al gestoord aan: BasMSI. Vooral het taalgebruik en respect voor andermans mening is vaak ondermaats.
Onzin, de andere banken doen dat ook, maar dan mag je geld betalen voor de verrichting.
Niet zeiken over iets dat overal zo is, maar wel bij Argenta GRATIS!
Is behoorlijk goedkoop vergeleken met anderen, maar je moet wel erg onnozel zijn om dat te willen gebruiken.
Al jaren...geen kleine letters, niets van dat gelul.
Link
FlashBlue
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 1055 keer
Bedankt: 317 keer

idem, basmsi ...

http://www.userbase.be/forum/viewtopic. ... 17&start=0 zegt genoeg...

Overigens was ik van de indruk dat hij weg was intussen ?
hollebollegijs
Elite Poster
Elite Poster

ik heb vooral problemen met Zambo omdat hij niks bijbrengt en steeds hetzelfde zegt. hij breekt BGC af zonder grondige redenen. over andere onderwerpen heeft hij nooit iets te zeggen.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
silencer
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
Bedankt: 100 keer

mss een apparte subdirecotory maken Breek hier uw/een andere isp af. :lol:

Sommige topics lees ik gewoon niet omdat je daar die commentaren kunt verwachten.

Taalgebruik: het blijft een forum he.
Sub Zero
Administrator
Administrator
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 121 keer
Contacteer:

FlashBlue schreef:Overigens was ik van de indruk dat hij weg was intussen ?
Hij heeft een ban van een week gekregen. De ban is opgeheven, maar de vogel heeft zich niet opnieuw vertoond ;)
Afbeelding
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Sub Zero schreef:De ban is opgeheven, maar de vogel heeft zich niet opnieuw vertoond ;)
Jowel ...
liger
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

zambo
ikd enk zowat iedereen weet waarom
deej
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

Ik ga akkoord met de 2 reeds genoemden: BasMSI & Zambo. Die mogen voor mij permanent verwijderd worden. Ik dacht eventjes dat het met Zambo aan het beteren was maar z'n laatste posts hebben weer het tegendeel bewezen.

En Bas, wel ja die is zo overtuigd van z'n eigen grote gelijk dat je er geen discussie mee kan voeren want hij verdraait toch alles om gelijk te hebben.
Caey
Pro Member
Pro Member

Ik heb een paar posts van zambo hierboven bekenen, en hoewel ze misschien niet zeer informatief zijn, zie ik toch niet meteen het probleem.

Je kan de rollen ook omkeren, hoe komt het dat posts met een verdacht lage informatieinhoud altijd zoveel commentaar krijgen. Dit begint op een vergadering te gelijken waar op den duur enkel onbenulligheden (zeep in het toilet) besproken worden omdat dit nu net het enige is dat niet te moeilijk is om over mee te praten.

Ik zie dan ook dat er twee mogelijkheden zijn wanneer je een 'zambo-post' tegenkomt.
Je kan je laten afleiden door de post en onmiddellijk commentaar geven op de onzin.
Je kan je niet laten afleiden en misschien zelfs extra moeite doen om iets nuttigs bij te dragen.

Ik wil de persoon in kwestie (zambo) zeker niet een vrijgeleiden geven, maar een groot deel van de persoonlijke kwesties hier zijn vooral aan onszelf te wijten. Daarom noemt men het ook persoonlijke kwesties.
nogChoco
Premium Member
Premium Member

Zambo heeft z'n gedrag toch al wat aangepast, vind ik: hij heeft een tijdje in vrijwel iedere topic de Belgacom-molen in gang gezet, waar het meestal geen gepast antwoord was. Dat is nu toch aanzienlijk minder naar mijn gevoel.

Niet ieder topic behoeft een algemeen overzicht van waar de internetmarkt fout loopt, maar af en toe mag het toch eens gezegd worden (laat ons zeggen: 1 keer per Belgacom-maand :P ) - alleen is Zambo misschien niet meer de persoon om het aan te halen, gezien de reacties die hij nu uitlokt door zijn vroegere kritiek-flooding.
deej
Elite Poster
Elite Poster

Zambo is er weer mee bezig, zie maar eens naar de Dommel netwerk plat thread.
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Persoonlijk begin ik me toch ook wel te storen aan Zambo's gedrag. Het is *nog* erger dan sommige Dommel kruisridders en ook soms volledig naast de kwestie.

Ik stel voor, indien nog niet gebeurd, dat we Zambo een spreekwoordelijke tik op de vingers geven dat hij zijn Anti-Belgacom kruistocht in zijn huiselijke sfeer uitvoert, en dat het geen plaats heeft op het forum (wanneer het niet moet). Een ban vind ik persoonlijk wat te ver gaan voor een user die toch meer bijdraagt dan enkel anti-BGC posts.

Mvg,
Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
deej
Elite Poster
Elite Poster

Sasuke schreef:Een ban vind ik persoonlijk wat te ver gaan voor een user die toch meer bijdraagt dan enkel anti-BGC posts.
Toon mij zo eens een paar nuttige bijdragen van hem...
liger
Elite Poster
Elite Poster

deej schreef:
Sasuke schreef:Een ban vind ik persoonlijk wat te ver gaan voor een user die toch meer bijdraagt dan enkel anti-BGC posts.
Toon mij zo eens een paar nuttige bijdragen van hem...
hij post nieuws als het het gaat over hoe slecht belgacom is :roll:
Pi R²
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Wa mij betreft, zambo gedraagt hem niet als een kleuter die 1-woordjespostjes plaatst. Het kan misschien controversieel zijn wat hem zegt, hij speelt niet echt op de man wat betreft de overige users in de topics, het zijn alles bijeen misschien 3 berichten per dag dat hem post, ergens toont die mens wel een frustratie, niet perfect opgebouwd in de gedachtengang, maar toch altijd met enige uitleg. Dat den telefoon of internet bij momenten hapert, is voor 90% van de bevolking een reden om te klagen! Hoe da komt, dat kan die 90% geen reet schelen, als het maar opgelapt wordt. Ge moet u der zo allemaal niet aan storen en zijne gang laten gaan. Als ik dan echt wel ergens door wordt gestoort, is het door reacties die hollebollegijs soms spuien, of L-army (niet kwaad bedoeld), maar volgens mij bekijken die dikwijls de klanten met oogkleppen. Iedereen die commentaar heeft op een ISP, is een negatief persoon bla bla bla, maar uiteindelijk betalen ze wel en indien iets niet opgelost wordt, hebben ze zelfs recht van klagen. Soms durven ze dat te snel als zever afdoen. Voor den BGC steekt 20 euro per maand meer of minder niet, maar de kleine man met z'n weinige geld is dat wel een brood per 2 dagen. En voor mij moet ge die ook niet bannen uiteraard, maar bekijk het eens langs 2 kanten éh.

Als ge zambo bant, dan moogt ge mij ook bannen vind ik persoonlijk. Hetzelfde voor BasMSI...

Persoonlijk vind ik erik den delphiman uit landen in den tijd veel irritanter, die kakte gewoon op iedereen en die zat zelfs ooit in de crew. Waar zit die trouwens tegenwoordig?

Neje, nie te snel me bans enzo smijten omdat ge een negatief ingesteld persoon zijt. Das iemand zijn goed recht.

Ik zou dus ook oproepen om gewoon iets verdraagzamer te zijn langs alle kanten en enkel kleuters die botsgewijs elke dag 100 posts zetten als lastig te aanzien.
Lang Leve Mijn Eigen! Het geheim voor een lang leven: niet stoppen met ademen
CueBoy
Elite Poster
Elite Poster

Pi R² schreef:Persoonlijk vind ik erik den delphiman uit landen in den tijd veel irritanter, die kakte gewoon op iedereen en die zat zelfs ooit in de crew. Waar zit die trouwens tegenwoordig?
Allemaal waar wat je zegt, maar dat maakt hem voor mij geen "probleemgeval".
Af en toe komt hij nog wel eens langs, en hij is nog altijd even "strafbewoord" :lol:
If you can't beat them, confuse them.
deej
Elite Poster
Elite Poster

Sasuke schreef:Persoonlijk begin ik me toch ook wel te storen aan Zambo's gedrag. Het is *nog* erger dan sommige Dommel kruisridders en ook soms volledig naast de kwestie.

Ik stel voor, indien nog niet gebeurd, dat we Zambo een spreekwoordelijke tik op de vingers geven dat hij zijn Anti-Belgacom kruistocht in zijn huiselijke sfeer uitvoert, en dat het geen plaats heeft op het forum (wanneer het niet moet). Een ban vind ik persoonlijk wat te ver gaan voor een user die toch meer bijdraagt dan enkel anti-BGC posts.

Mvg,
Sasuke
Weer zo'n "nuttige" bijdrage
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Bij deze stem ik als moderator mee om de gebruiker "Zambo" te bannen van het forum. De persoon heeft genoeg waarschuwingen gekregen en kan het echt niet laten om ons forum te vervuilen met zijn ongevraagde Belgacom vuilspuiterij.

Heb hem zelf in verschillende threads verwittigd, deze laatste was er dus 1tje teveel: http://www.userbase.be/forum/viewtopic.php?t=20693

Grtz,
Sasuke !

PS: Bij deze ook ineens een MOD request in het juiste forum !
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: amedee
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 5 keer
Contacteer:

Bij deze verzoek ik om ceurrrix (of pakliterke, zoals zijn alias tegenwoordig is) terug toegang te verlenen tot UserBase.

Het niveau van zijn postings (op het Tik-forum) begint uit een diep dal op te klimmen. Ik stel voor dat hij gedurende een proefperiode, pakweg een week, opgevolgd wordt.

Ik geloof in kansen geven. Deze persoon geeft regelmatig terechte opmerkingen, alleen helaas soms wat moeilijk uitgelegd. Zo iemand kan een waardevolle bijdrage zijn, als je hem maar voldoende structuur geeft.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
meon
Administrator
Administrator
Contacteer:

localhost, ceurrrix heeft hier al lang geen ban meer (is maar weekje geweest dacht ik)
THDBASED
Pro Member
Pro Member
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 32 keer

localhost schreef:Bij deze verzoek ik om ceurrrix (of pakliterke, zoals zijn alias tegenwoordig is) terug toegang te verlenen tot UserBase.

Het niveau van zijn postings (op het Tik-forum) begint uit een diep dal op te klimmen. Ik stel voor dat hij gedurende een proefperiode, pakweg een week, opgevolgd wordt.

Ik geloof in kansen geven. Deze persoon geeft regelmatig terechte opmerkingen, alleen helaas soms wat moeilijk uitgelegd. Zo iemand kan een waardevolle bijdrage zijn, als je hem maar voldoende structuur geeft.
Dear lord why?
pakliterke schreef:De kat klabt de klollen van de tlap ( r=l :oops: r-spl(r)aakgebrekje) :wink:

Hoe lange(r)l ,hoe Dommel
Wat is het nut hiervan dan? Hoger niveau?
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

@meon: ik denk dat hij dat zelf niet weet.

@THDBASED: is dat iets recent? In ieder geval, ik vraag wel om hem strikt op te volgen. Op het Tik-forum delete ik gewoon zijn onzinpostings, zonder veel poespas. Zonder enige melding ook. Wat overblijft, is redelijk van niveau.
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
THDBASED
Pro Member
Pro Member
Bedankt: 32 keer

localhost schreef:@THDBASED: is dat iets recent? In ieder geval, ik vraag wel om hem strikt op te volgen. Op het Tik-forum delete ik gewoon zijn onzinpostings, zonder veel poespas. Zonder enige melding ook. Wat overblijft, is redelijk van niveau.
13 September 2008

Wat hij post is inderdaad beter dan vroeger en als hij die onzin en ook het kopiëren van userbase posts zou stoppen/minimaliseren is er niets meer op aan te merken.
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Het is dank zij zijn kopiëren dat ik op de hoogte gebracht ben van het concrete Dommel-actieplan. Met uiteindelijk de opstart van een usergroup tot gevolg.
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 11 keer

Ik sluit me aan bij localhost.
Ceurrix/Margaas/Pakliterke is niet van de slechtste hoor!
Hij neemt alles op met een glimlach. Hij scheld niet.
En hij heeft al waardevolle nieuwsfeiten aan het licht kunnen brengen.
Zoals dit. Niemand was er misschien achter gekomen of misschien te laat. En er zijn nog van die topics of posts die hij start waar we nog niet eens bij stilstaan.
Ik weet en heb me vroeger ook geërgerd aan de overbodige links en plaatjes maar hij is wel bij de pinken. En zeker niet van de slechtste.
Maar als hij niet meer geband is zoals jullie zeggen dan is het aan hem om te beslissen of hij nog terug komt.

Hij heeft zelfs mijn factuur van scarlet op het tikforum bestudeerd en me uitgelegd hoe ik dat moest bekijken. En die van scarlet kennen er iets van om hun facturen onbegrijpelijk op te stellen hoor.
Als hij kan helpen dan doet hij dit met alle plezier.
Afbeelding
Draco888
Elite Poster
Elite Poster

nonkie schreef:Ik sluit me aan bij localhost.
Ceurrix/Margaas/Pakliterke is niet van de slechtste hoor!
Hij neemt alles op met een glimlach. Hij scheld niet.
En hij heeft al waardevolle nieuwsfeiten aan het licht kunnen brengen.
Zoals dit.
Dat voorbeeld is voor mij gewoon het zoveelste voorbeeld dat Ceurrix staat tot Dommel als Zambo staat tot BGC. Ze zeggen af en toe nuttige en/of relevante zaken, maar steeds weer in dezelfde provider-bashing manier.

Zowel Zambo als Ceurrix zijn hier welkom naar mijn gevoel, zolang ze hun constante gezaag aub tot het minimum herleiden. We weten zo langzamerhand allemaal wel hoe tegenover BGC/Dommel staan. Verder was Ceurrix naar mijn gevoel veel vervelender omwille van zijn ellenlange post, met in 90% van de gevallen nog maar eens hetzelfde verhaal (gebruik dan op zijn minst een verwijzing naar de eerste post waar je alles langdradig uitlegt he...).
gr4vity
Erelid
Erelid
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Ceurrix is terug welkom hoor, maar hij moet zelf weten of hij terug komt. Daar kunnen we hem niet mee helpen. Zijn ban is al lang verlopen.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Peterken
Premium Member
Premium Member

Caey schreef:... hoe komt het dat posts met een verdacht lage informatieinhoud altijd zoveel commentaar krijgen. Dit begint op een vergadering te gelijken waar op den duur enkel onbenulligheden (zeep in het toilet) besproken worden omdat dit nu net het enige is dat niet te moeilijk is om over mee te praten. ....
Ben het daar mee eens en je gooit volgens mij daardoor brandstof op die zinloze IK-wil-het-laatste-woord vuurtjes. Ik denk dat het beter zou zijn om daar minder op te reageren.
Juist mijn 0,02€.
"He who asks a question is a fool for five minutes; he who does not ask a question remains a fool forever"
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

L-army schreef:Ceurrix is terug welkom hoor, maar hij moet zelf weten of hij terug komt. Daar kunnen we hem niet mee helpen. Zijn ban is al lang verlopen.
Blijkbaar niet?
http://www.tik.be/forum/viewtopic.php?p ... 3b#p130083
ps,: Ik wou dit berichtje op UB zetten nadat ik vernomen had (uit ik weet niet,betrouwbare bronnen ? ? ),dat ceurrrix ontband was maar botste op
Sorry maar je wachtwoord kan niet opgehaald worden omdat je account uitgeschakeld is. Neem contact op met de forum beheerder voor meer informatie

't zal er wel via de een of andere zijne link terechtkomen
meon
Administrator
Administrator
Contacteer:

Hm, gek, was inderdaad uitgeschakeld. Allé, normaal gebeurt dat enkel als ge uw emailadres wijzigt...

Enfin, bij deze dus terug ingeschakeld (en voor dit soort situaties hebben we een emailadres; forum apenstaart userbase bolleke be)
Nikon
Plus Member
Plus Member

Het is enkele maanden geleden dat hier nog over werd gesproken in dit topic maar ik vind het tijd echt wel om enkele gebruikers te herevalueren.

Ceurrix
Zambo

Iedereen die regelmatig de Dommel threads volgt weet ongetwijfeld dat er enkelen het niet kunnen laten om zoveel mogelijk hun mening bekend te maken. Allemaal goed en wel, maar een forum dient in mijn ogen niet om een kruistocht te beginnen, niet tegen dommel, belgacom of eender welke andere provider. Ook is het hier aan niemand om iemand te overtuigen een provider niet te nemen. Je kan iemand wijzen op de problemen die bestaan, maar om een provider af te raden op basis van het aantal problemen die hier op het forum worden besproken, waarvan niemand weet in welke proportie ze staan tegenover het aantal klanten een provider heeft, is not done.

Daarom ben ik voor een strengere moderatie van off-topic posts. Ik weet dat dit niet het GoT forum is maar de admins zijn daar in mijn ogen wel streng genoeg. Off-topic posts worden zonder meer overschreven met een waarschuwing.

P.S. noem mij maar een dommel fanboy, maar in realiteit heb ik gewoon de pest aan mensen die denken dat hun mening de enige juiste is en die de noodzaak voelen deze aan iedereen op te dringen.
ceurrrix
Premium Member
Premium Member

Nikon schreef:Het is enkele maanden geleden dat hier nog over werd gesproken in dit topic maar ik vind het tijd echt wel om enkele gebruikers te herevalueren.

Ceurrix
Zambo

Iedereen die regelmatig de Dommel threads volgt weet ongetwijfeld dat er enkelen het niet kunnen laten om zoveel mogelijk hun mening bekend te maken. Allemaal goed en wel, maar een forum dient in mijn ogen niet om een kruistocht te beginnen, niet tegen dommel, belgacom of eender welke andere provider. Ook is het hier aan niemand om iemand te overtuigen een provider niet te nemen. Je kan iemand wijzen op de problemen die bestaan, maar om een provider af te raden op basis van het aantal problemen die hier op het forum worden besproken, waarvan niemand weet in welke proportie ze staan tegenover het aantal klanten een provider heeft, is not done.

Daarom ben ik voor een strengere moderatie van off-topic posts. Ik weet dat dit niet het GoT forum is maar de admins zijn daar in mijn ogen wel streng genoeg. Off-topic posts worden zonder meer overschreven met een waarschuwing.

P.S. noem mij maar een dommel fanboy, maar in realiteit heb ik gewoon de pest aan mensen die denken dat hun mening de enige juiste is en die de noodzaak voelen deze aan iedereen op te dringen.
Da's een goed gedacht ! !
Pak een stoel,zet u voor de spiegel en zeg die laatste zin op tot ge uw waarheid zelf gelooft

Mij mag men evalueren,maar of men U en Dommels manier van klantenbehandeling mag evalueren,
is een vraag waarop ik zelfs geen zinnig antwoord verwacht
BBB schreef:
Nikon schreef: Prachtig topic! Ongefundeerd staaltje dommel bashing. Lekker toch
Nikon schreef:Een forum is voor mensen met een probleem, niet om te komen klagen, als wij uw probleem niet kunnen oplossen moet ge het hier niet posten.
Gij hebt een probleem met dommel waar wij niks aan kunnen doen, dus hoort het hier niet thuis.
En dan kom jij hier zomaar dommel ongefundeerd wit maken, zeggen dat alles goed is en dat je nooit problemen hebt gehad terwijl wij hier nog geen bewijzen hebben van gezien.
Ik heb bewijs laten zien dat ik een maand teveel betaald heb.
Trouwens heb jij een probleem of een oplossing op mijn probleem van de teveel betaalde factuur?
Het is hier geen plaats om dommel te komen wit maken, ga ergens anders preken. (of preken mag, klagen niet?)
En ik heb een probleem waar JIJ niet met kan helpen, maar als er nog genoeg zijn die dit probleem hebben dan kunnen we allemaal samen iets doen. En waar beter mensen zoeken die hetzelfde kunnen voorhebben als mij?
Als er niemand anders is, en ik ben de enige die dit probleem heeft dan zal ik niet verder blijven klagen tegen de klaagmuur hier.
Maar ik denk niet dat ik de enige ben (of zal blijven).
Maar ja, er is natuurlijk niets plezanter dan lachen met mensen die problemen hebben en ze leugenaars noemen.
BBB schreef:
Nikon schreef: Moest u verhaal nog waar zijn, is het dan niet overduidelijk een misverstand? Ge denkt toch zelf niet da ze opzettelijk hun klanten slecht gezind gaan maken. Omdat hun facturen niet duidelijk genoeg zijn en ze te weinig uitleg geven begint ge ze hier maar af te schilderen als oplichters. In een geval zoals dit schrijft ge nen aangetekende brief of stapt ge zelfs desnoods hun kantoor binne, maar om ze hier af te komen schilderen als oplichters omdat u gevalletje een beetje fout behandeld werd vin ik der wa over gaan
Moest het waar zijn? het is ook waar, ik heb er 4x voor naar de helpdesk gebeld, de eerste keer zeiden ze dat het een fout was en dat ik een week later moest terugbellen omdat ze niet zeker wisten hoe ze het gingen oplossen.
Ik bel 1 week later terug en het is ineens een opzeggingsvergoeding. 4 Dagen later bel ik nog is omdat ik niet akkoord ben en ik begon over het contract en toen was het ineens "ik haal geen artikel aan uit het contract, het is geen opzegvergoeding maar een omschakelingskost"
Dus jij vind ze heel goed en niet meer dan normaal dat na 4x bellen, 1 mail sturen en een ticket openen dat ik dan verplicht wordt van een aangetekende brief te sturen?
Wat is een oplichter in uw ogen dan? Ik heb dat woord er nooit bijgehaald, maar dan moet jij uw definitie daar maar is van geven.
"U dient die factuur te betalen" dat is hun reactie.
Om maar enkele voorbeeldjes te citeren ,
een link naar de andere vredelievende uitspraken zal ik niet plaatsen,je vindt ze wel als ze u intresseren.

Hoe zat da na weer met die putten die gegraven werden voor een ander ? ?
ze vulden die putten met sh*t en sprongen er zelf in of zoiets ? ?
:funny:

ps,: hoeveel % van de HC abonnees hebben er ondertussen of uiteindelijk hun in de prijs inbegrepen eerste gratis maand al gekregen ,1% ? 5% ?
want ze moesten daar toch voor proberen te bellen,he,of proberen via een ticketje aan een antwoord te geraken,

om die maand te laten verzetten naar men weet nog niet juist waar

en dan zwijgen we nog over hen ,
die een tijdje 2 abonnementen tegelijkertijd moesten betalen,
zij die maanden betaalden,ticketjes maakten en probeerden via de telefoon aan een antwoord te komen
en nog geen abonnement hebben,dat ze zouden kunnen opzeggen,
en dat zijn dan nog maar lachertjes waar we het over hebben
Laatst gewijzigd door ceurrrix 23 nov 2008, 07:49, in totaal 1 gewijzigd.
Een beeld,vertelt meer dan 1000 woorden en wie wind zaait,kan storm oogsten!
Museum of Talking Boards + Word Lingo = :think:
Goendi
Elite Poster
Elite Poster
Twitter: goendi
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Waarbij direct aangetoond werd waarom ceurrix genomineerd werd.
ceurrrix
Premium Member
Premium Member

Goendi schreef:Waarbij direct aangetoond werd waarom ceurrix genomineerd werd.
:thumbs: En ceurrrix niet. :cry:
Laatst gewijzigd door ceurrrix 23 nov 2008, 15:27, in totaal 1 gewijzigd.
liger
Elite Poster
Elite Poster

tis echt irritant als mensen HEEL hun verhaal OVERAL in de topics van de "slechte" ISP herhalen.

Het IS belangrijk dat je waarschuwt voor mogelijke problemen (ik doe dit ook met edpnet, dommel en dxadsl) maar je moet toch niet zo veel zagen hoe slecht u leven niet is sinds dat je hebt het besteld

Zelfde met sommige fanboys.
localhost
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Ik zou zeggen, pas artikel 6.3 en/of 6.4 van de UB statuten toe, maar ik denk dat die artikels enkel van toepassing zijn op effectieve leden, niet op toegetreden leden. Of lees ik dat verkeerd?
ceurrrix
Premium Member
Premium Member

liger schreef:tis echt irritant als mensen HEEL hun verhaal OVERAL in de topics van de "slechte" ISP herhalen.

Het IS belangrijk dat je waarschuwt voor mogelijke problemen (ik doe dit ook met edpnet, dommel en dxadsl) maar je moet toch niet zo veel zagen hoe slecht u leven niet is sinds dat je hebt het besteld

Een lang voorspelde oplossing van localhost ? ?,:
macamba schreef:Hey wat relaxed, nu de v2.0 van userbase er is kun je in je gebruikerspaneel usernames opgeven van wie je de posts niet meer wilt zien!

Ik heb het getest met Ceurrix en het werkt! Geen enkele post van hem is nog zichtbaar.

NICE! :beerchug:
Werkt 100 % :thumbs:
liger
Elite Poster
Elite Poster

Bedoel je daarmee dat je toegeeft dat je het met opzet doet en gaat dat blijven doen?
ceurrrix
Premium Member
Premium Member

liger schreef:Bedoel je daarmee dat je toegeeft dat je het met opzet doet en gaat dat blijven doen?
Ik bedoel dat ik in ieder geval blijf protesteren ,
tegen het onrecht dat sommige isp's hun klanten aandoen
en dat door sommige mensen getollereerd en zelfs goedgepraat word.

En als ik het doe,doe ik het met verstand en gebruik ik een voorbehoedsmiddel of een condoom,
maar we dwalen een beetje ver af als u over andere zaken begint,vind je niet ?
Plaats reactie

Terug naar “Userbase: Aankondigingen, vragen en suggesties”