Hallo,
Ik gebruik Belgacom ADSL Go al zo'n 4 jaar en downloade steeds met een snelheid van meer dan 400 KB/sec. Vandaag heb ik eens getest en merk dat ik niet hoger dan 380 KB/sec kom. Is hier een verklaring voor? Iemand enig idee?
Alvast bedankt
Belgacom ADSL Go trager ???
Troost je, mijn max. downstream voor Belgacom ADSL Go is op 1 jaar gezakt van 4,6 Mbps naar 3,0 Mbps
jan37 schreef:Hallo,
Ik gebruik Belgacom ADSL Go al zo'n 4 jaar en downloade steeds met een snelheid van meer dan 400 KB/sec. Vandaag heb ik eens getest en merk dat ik niet hoger dan 380 KB/sec kom. Is hier een verklaring voor? Iemand enig idee?
Alvast bedankt
-
- Starter
als je gewoon surft,emailt is dat toch nogaltijd voldoende,internet providers garanderen ook nooit da ge die snelheid gaat halen van 4.6Mbps heTroost je, mijn max. downstream voor Belgacom ADSL Go is op 1 jaar gezakt van 4,6 Mbps naar 3,0 Mbps Cry
-
- Elite Poster
ocharme, het is 1 dagje minder en ze komen al klagen.
ik heb da soms ook, maar de dag nadien is het weer volle bak.
dus dit is feite een overbodige topic.
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.
- Patje
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 179 keer
- Bedankt: 79 keer
Op de ene site bij de andere kan het iets sneller of minder zijn, niets om je zorgen over te maken met die 380 kBjan37 schreef:Hallo,
Alvast bedankt
Intel® i3-10100 Quad-Core @3,60 GHZ. Ram: 16 GB DDR4. SSD NVMe 500 GB || Windows 11 Home X64 || GSM Samsung A13 @Proximus FlexPack
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
*B-Box3V+ Speedtest https://www.speedtest.net/nl/result/12841719727
-
- Pro Member
- Bedankt: 9 keer
En toch reageer je op een volgens jou overbodige topic?hollebollegijs schreef:ocharme, het is 1 dagje minder en ze komen al klagen.
Niet terzake in dit draadje, maar heb jij weet van problemen met DNS in Elsene?
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 6 keer
- Contacteer:
Dit haal ik met de adsl go hier, terwijl het voor de vdsl2 meestal rond de 3800 lag.
Your DOWNLOAD Speed:
4422 kbps or 553 KB/sec
Your UPLOAD Speed:
389 kbps or 49 KB/sec
Maar wat dit voor snelheid is begrijp ik niet goed.
Your DOWNLOAD Speed:
4422 kbps or 553 KB/sec
Your UPLOAD Speed:
389 kbps or 49 KB/sec
ff ter info, het betekent niet omdat je op VDSL2 profiel zit dat je internet VDSL is hé...Vieten schreef:Dit haal ik met de adsl go hier, terwijl het voor de vdsl2 meestal rond de 3800 lag.
Your DOWNLOAD Speed:
4422 kbps or 553 KB/sec
Your UPLOAD Speed:
389 kbps or 49 KB/sec
4,6 Mpbs is theoretisch en 380 KB is eigenlijk niet mis, ik zit met dezelfde snelheden bij Dommel.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 6 keer
- Contacteer:
Klopt niet, toen ik nog op adsl zat was de snelheid gecapt op 4Mb/s, dat gaf toen een speedtest-waarde van ongeveer 3.8Mb/s.Bates schreef:ff ter info, het betekent niet omdat je op VDSL2 profiel zit dat je internet VDSL is hé...Vieten schreef:Dit haal ik met de adsl go hier, terwijl het voor de vdsl2 meestal rond de 3800 lag.
Your DOWNLOAD Speed:
4422 kbps or 553 KB/sec
Your UPLOAD Speed:
389 kbps or 49 KB/sec
4,6 Mpbs is theoretisch en 380 KB is eigenlijk niet mis, ik zit met dezelfde snelheden bij Dommel.
Met vdsl2 is dat blijkbaar anders.
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Wat ik niet begrijp, die niet-commerciële geste naar de klanten toe (hogere uploadsnelheid), waarom kunnen ze dat iedereen niet geven? Waarom zitten sommige gebruikers (die op VDSL2) nog te sukkelen op 340kbps terwijl anderen die ook op VDSL2 zitten al 600 kbps kunnen halen?
1 dagje minder??? Heb jij een glazen bol ofzo? In vergelijking met 1 jaar geleden surf ik maar liefst 35% trager! Vroeger steeds synchro gehad aan 4,6 mbps, dan plots 3,8, dan naar 3,3 en toevallig sinds begin juli gezakt naar 3 mbps. En Belgacom moet niet afkomen met mooie praatjes dat het aan mijn binnenbekabeling, splitters, modem of whatever ligt.hollebollegijs schreef:ocharme, het is 1 dagje minder en ze komen al klagen.
off topicnightwish schreef:1 dagje minder??? Heb jij een glazen bol ofzo? In vergelijking met 1 jaar geleden surf ik maar liefst 35% trager! Vroeger steeds synchro gehad aan 4,6 mbps, dan plots 3,8, dan naar 3,3 en toevallig sinds begin juli gezakt naar 3 mbps. En Belgacom moet niet afkomen met mooie praatjes dat het aan mijn binnenbekabeling, splitters, modem of whatever ligt.hollebollegijs schreef:ocharme, het is 1 dagje minder en ze komen al klagen.
Hi hi, snelheid naar beneden -35% en prijs bijna evenredig naar boven +45% (disco). leuke marketing stunt van Belgacom. Ik dacht dat de snelheid van Belgacom in juli zou gestegen zijn tot (maar) max 12Mbits (dit is toch wat diezelfde marketing afdeling ons wil doen geloven via banners en andere mededelingen).
en nu terug on topic
Waarom worden klanten de dag van vandaag niet meer serieus genomen? Ze zijn verantwoordelijk voor het loon van de Belgacom werknemers.hollebollegijs schreef:ocharme, het is 1 dagje minder en ze komen al klagen.
-
- Elite Poster
moderators, doe eens iets aan die zambo. meerdere posters hebben er hier al om gevraagd.Bates schreef:hoe meer jij post hoe hilarischer.. verantwoordelijk voor het loon, ahahahaha
Het zijn mijn laatste weken bij Belgacom. Ik ga een andere lucht opsnuiven. Byebye Telecomworld.