Fehervari (Alfacam) haalt uit naar politiek en Bert Anciaux
- Block
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 130 keer
- Bedankt: 76 keer
Knap camerawerk op de openingschow van OS vandaag!
Dan heb je eens een bedrijf om trots op te zijn, en dan mag Bert Anciaux zich moeien. Schoenmaker blijf bij je leest: Kate ryan promoten begot!
Dan heb je eens een bedrijf om trots op te zijn, en dan mag Bert Anciaux zich moeien. Schoenmaker blijf bij je leest: Kate ryan promoten begot!
select replace * from userbase.be where topic ('got hostile', 'got friendly and polite');
-
- Premium Member
nu, alfacam zal er niet te veel aan hebben, want zowel telenet als belgacom weigeren alfacam's zenders in het bestand op te nemen....Dan sta je daar met je zenders zoals voetbal van 2de klasse...Maar daar hoor je alfacam niet over praten: kwestie van de eigen ruiten nog minder in te gooien.. Stront gooien op een politicus kan natuurlijk altijd wel: die heb je niet nodig.
Kortom: hele zaak is laag. Neemt wel niet weg dat Anciaux niet de meest competente man is.
Kortom: hele zaak is laag. Neemt wel niet weg dat Anciaux niet de meest competente man is.
- brooklyn
- Elite Poster
mooi, i love it, zulke mannen hebben we nodig in Belgie.
![Afbeelding](http://img185.imageshack.us/img185/1986/5713up1.png)
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
-
- Pro Member
Niemand, dat is nog het ergsteverb schreef:Ik stoor mij allang aan die Anciaux, die vent kan werkelijk niks en kraamt alleen maar onzin uit. Wie stemt daar toch voor???
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Vriendjespolitiek is dan ook één van de belangrijkste hulpmiddelen om hogerop te geraken in België. Kijk naar Leterme. De enigsten die echt hard gewerkt hebben zijn Verhofstadt en Dewael in dit land. Alle voorhangers en nieuwelingen zijn dikke kwakzalvers.LaundroMat schreef:Niemand, dat is nog het ergsteverb schreef:Ik stoor mij allang aan die Anciaux, die vent kan werkelijk niks en kraamt alleen maar onzin uit. Wie stemt daar toch voor???
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Sinds wanneer is toegeven aan de Walen een synoniem voor hard werken ?Ken schreef:De enigsten die echt hard gewerkt hebben zijn Verhofstadt en Dewael in dit land.
Kijk wat niet toegevens ons tot nu toe al opgeleverd heeft. Gelukkig brengen Georgië en rusland wat politiek nieuws nu ze hier in vakantie zijnr2504 schreef:Sinds wanneer is toegeven aan de Walen een synoniem voor hard werken ?Ken schreef:De enigsten die echt hard gewerkt hebben zijn Verhofstadt en Dewael in dit land.
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
iMac OSx 10.5.4 (Bootcamp XP SP3)
Telenet FunkyShake (ComfornetXL).
Telenet FunkyShake (ComfornetXL).
- Fustigateur
- Pro Member
En toch blijft Bertje via allerhande kwakzalverij al jaren minister.LaundroMat schreef:Niemand, dat is nog het ergsteverb schreef:Ik stoor mij allang aan die Anciaux, die vent kan werkelijk niks en kraamt alleen maar onzin uit. Wie stemt daar toch voor???
![Tongue :P](./images/smilies/icon_razz.gif)