disconnecties

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Gesloten
lul
Starter
Starter

Haai,

Heb al een paar maanden dommel als isp (netconnect). In het begin na de omschakeling, vrij weinig disconnecties, af en toe eens een half uur of zo, het was doenbaar. Onze vorige isp was trouwens skynet, waar we nooit problemen met gehad hebben.

Nu de laatste tijd, werkt het internet meer niet, als wel, dat kan makkelijk 12 uur niet werken, dan 2 uur een verbinding, dan weer niets. Of een paar dagen dat het goed werkt, dan een paar dagen weer niet.

Als het werkt, dan is het wel stabiel, maximum snelheid, line attenuation 9/9 ect.

De disconnecties liggen aan het feit dat er geen dns-signaal beschikbaar is. Ip adress en beide DNS Servers komen op 0.0.0.0 te staan, lampke op de modemrouter brandt niet meer.

Heb router al gereset, dat kabelke vervangen, dat splitterke vervangen,...

Hun support is ook *****, al een paar van die tickets ingediend, moet je zeker doen als je een paar kilobytes in de vergeetput wilt stompen. Bellen, vandaag 3 keer geprobeerd,.... moet je zeker doen als je wat euro's in de vergeetput...euhm iemand anders zijn portemonnee wilt steken.

Nu, wie moet ik vermoorden?

Trouwens, iemand met dezelfde problemen, regio 014?

Groeten (denk ik)
Insom
Pro Member
Pro Member

Hoi XXX (Zou iemand van de mods misschien XXX zijn nick willen veranderen? Ik wil niemand met XXX aanspreken eigenlijk...) :eek:

Ik zit in regio 014 en 03 en de problemen die je hebt zijn me onbekend.
Misschien eens je router nakijken?
nonkie
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 11 keer

Ik vind ook dat zo een nick niet kan. Laten we het teminste beschaafd houden aub.
Afbeelding
gr4vity
Erelid
Erelid
Bedankt: 2 keer
Contacteer:

Topic word gesloten, wie zich niet kan gedragen is hier niet welkom.
Afbeelding Afbeelding Afbeelding
Gesloten

Terug naar “Dommel”