Retouren van Fritzbox

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
drernie
Member
Member

Nu ik van netconnect naar homeconnect ben overgestapt ligt de fritzbox stof te verzamelen. Nu heb ik er ooit 100 euro borg voor betaald. Volgens een medewerker van dommel kon ik deze retourneren waarna ik mijn borg zou terugkrijgen. Heeft iemand deze al teruggestuurd en het geld gekregen? Ik ben een beetje huiverig om dat ding aangetekend te versturen aangezien ze telefonisch niet te bereiken zijn en per email ook niet.
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Aangetekend versturen + brief bij waarin je een bepaalde termijn steld. Indien hier niet wordt op gereageerd, case openen bij ombudsdienst?
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
drernie
Member
Member

Weet iemand nog hoeveel de borg was voor de fritzbox bij een netconnect abonnement? Volgens mij was het 99 euro, maar weet het niet zeker. Moet de fritzbox verzonden worden naar het adres van de maatschappelijk zetel of naar kantoren? (ik vermoed het laatste)
jimghw
Member
Member
Bedankt: 12 keer

Bel ze gewoon (011 92 00 00), de laatste maand, heb je na max 8 minuten iemand aan de lijn, vandaag zelfs meteen...

Dan weet je het direct
broli
Premium Member
Premium Member
Bedankt: 3 keer

max? Maak aub geen valse uitspraken. Gisteren heb ik 15min aan de lijn moeten wachten tot ik ZELF ophing. Vandaag na bijna 17min binnen geraakt. Dus verre van "max 8 min".

Als je je fritzbox opstuurt vergeet er natuurlijk geen brief bij te steken met al je info.
bravo
Member
Member

Mijn record is toch ook nog altijd maar 10 minuten zenne. En als ik naar Telenet bel, zoals gisteren, hang ik 45 minuten aan de telefoon, maar hier hoor je blijkbaar niemand over klagen!
BBB
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer

bravo schreef:Mijn record is toch ook nog altijd maar 10 minuten zenne
Dan is het sinds vorige maand verbeterd.
Het snelste dat ik ben binnen geraakt vorige maand was langer dan 20min (en gemiddeld +/- 1 uur)
Als het nu nog maar +/- 10min is dan is dat goed nieuws.
...
q-tec
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
Bedankt: 101 keer

dat kan kloppen want vorige week zei een medewerker volgende week komt er nieuw personeel bij de helpdesk
dit is dus deze week...ze maken vordering
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer

ik ben de mijne vorige week gaan binnenbrengen in diepenbeek. ik heb een bewijs van afgifte en de 99€ waarborg zou op m'n rekening overgemaakt worden. nu maar afwachten...
drernie
Member
Member

Dommel is telefonisch niet te bereiken, gelukkig had ik vorige week na 2 weken eindelijk iemand aan de lijn na een minuut of 7 te hebben gewacht. Ik had ook een vraag over een onterecht betaalde proforma, maar daar kon ik een mailtje voor sturen en zou binnen enkele dagen antwoord krijgen. De ticket is nog steeds open.
darkzero
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
Bedankt: 33 keer

zeg mensen hou het aub on topic hè. in ieder topic wordt er tegenwoordig gezeverd over de helpdesk, hoe lang het duurt voor ze opnemen, ...
ik weet het, 't is frustrerend, maar dit altijd maar opnieuw lezen hier ook hoor. en het lost toch niks op... (spijtig genoeg...)
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”