Dommel klanten kunnen elkaar niet bellen

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
HANs
Pro Member
Pro Member
Berichten: 350
Lid geworden op: 09 dec 2005, 12:28
Bedankt: 1 keer

Mijn pa en mijn broer hebben dommel homeconnect en VOIP blijkt te werken. Ze kunnen bellen en gebeld worden. Maar .... ze kunnen elkaar niet bellen omdat ze beiden homeconnect hebben. Zijn er nog die dit probleem hebben?
icekiller2k6
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 783
Lid geworden op: 08 mei 2008, 13:40
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 12 keer

veeeeeeeeeel te weinig info..

hoelang hebben ze al actief homeconnect, van welke vorige operatoren komen ze etc etc
HANs
Pro Member
Pro Member
Berichten: 350
Lid geworden op: 09 dec 2005, 12:28
Bedankt: 1 keer

de ene 1 maand en VOIP werkte vanaf het begin, de andere sinds 3 weken maar VOIP werkt sinds deze nacht.

beiden hebben ze geprobeerd maar lukt niet. Ze kunnen elkaar niet bereiken. Alle andere nummers kunnen ze wel bellen en ze kunnen ook door alle anderen bereikt worden.

Beiden komen van Belgacom.
stephane
Starter
Starter
Berichten: 10
Lid geworden op: 13 aug 2008, 10:36

hier gaat het bellen ook vanaf vandaag maar met het opgebeld worden heb ik een probleempje namelijk dat de telefoon ( twist 388 ) niet rinkelt
er komt gewoon op te staan nieuwe gebeurtenissen maar als ik dan opneem heb ik wel verbinding en aan het telefoon toestel ligt het niet want dit heb ik op een gewone lijn geprobeert en toen werkte het normaal
reyntjensw
Pro Member
Pro Member
Berichten: 419
Lid geworden op: 14 jan 2007, 21:07
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Heeft er iemand ervaring met de Twist 356 trio icm homeconnect?
Zuttasoxx
Pro Member
Pro Member
Berichten: 235
Lid geworden op: 18 dec 2005, 12:22

reyntjensw schreef:Heeft er iemand ervaring met de Twist 356 trio icm homeconnect?


zij hebben de tzist trio en gezoon basisstation erop aangesloten en alle 3 de telefoons rinkelen mee

het klinkt precies aan instellingen van de telefoon zelf. Het is een bizar probleem
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

nja kben ook nog op zoek naar een telefoonset met nummerweergave. Moet nier persé allemaal draadloos zijn, maar de enige telefoon atm die nummerweergave heeft, zou'k verkopen omdat die meer bedoelt is voor met skype te werken..
Iemand goede alternatieven, waar nummerweergave enzo goed is?
reyntjensw
Pro Member
Pro Member
Berichten: 419
Lid geworden op: 14 jan 2007, 21:07
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 1 keer

Off topic :Werk je toevallig met een qwerty?:p

on : mocht je hiervoor een oplossing vinden, laat het zeker weten!
Mochten jullie een nieuwe draadloze telefoon kopen, welke zou dat dan zijn?

edit : was net telaat
Wentie
Member
Member
Berichten: 99
Lid geworden op: 22 jul 2008, 21:40

frado schreef:nja kben ook nog op zoek naar een telefoonset met nummerweergave. Moet nier persé allemaal draadloos zijn, maar de enige telefoon atm die nummerweergave heeft, zou'k verkopen omdat die meer bedoelt is voor met skype te werken..
Iemand goede alternatieven, waar nummerweergave enzo goed is?



Wij hebben een "siemens gigaset sl56". Werkt perfect.
Gebruikersavatar
klooooon
Pro Member
Pro Member
Berichten: 337
Lid geworden op: 06 jan 2007, 17:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 18 keer

Wij gebruiken hier de Gigaset A165- kost bijna niets en doet wat het moet doen
Wentie schreef:
frado schreef:nja kben ook nog op zoek naar een telefoonset met nummerweergave. Moet nier persé allemaal draadloos zijn, maar de enige telefoon atm die nummerweergave heeft, zou'k verkopen omdat die meer bedoelt is voor met skype te werken..
Iemand goede alternatieven, waar nummerweergave enzo goed is?



Wij hebben een "siemens gigaset sl56". Werkt perfect.
antpeks
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 29
Lid geworden op: 28 jan 2008, 02:15

ik heb hier een topcom Butler 1600 DUO staan een in de living en een in de slaapkamer en dat werkt hier perfectbeide phones kan ik bellen en gebeld worden.

naar een dommel klant heb ik nog niet gebeld aangezien ik niet echt weet wie van me kennissen dommel hebben , maar gsm en vaste lijnen werken perfect ook faxen gaat super.
Gebruikersavatar
klooooon
Pro Member
Pro Member
Berichten: 337
Lid geworden op: 06 jan 2007, 17:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 18 keer

ik bevestig bellen van dommel naar dommel gaat niet !
ik krijg het volgende te horen het abonnee dat u wil bereiken is al in gesprek...
hoe stoem is da zeg
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

klooooon schreef:ik bevestig bellen van dommel naar dommel gaat niet !
ik krijg het volgende te horen het abonnee dat u wil bereiken is al in gesprek...
hoe stoem is da zeg
Zo stoem dat ge dat meteen moet melden aan de Dommel helpdesk.

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
chessboxing
Plus Member
Plus Member
Berichten: 112
Lid geworden op: 02 aug 2008, 12:04
Locatie: Oostende

Ja ik heb hetzelfde probleem. "7777" eens bellen
FullHD
Pro Member
Pro Member
Berichten: 326
Lid geworden op: 27 mei 2008, 12:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 15 keer

Ik heb dat een paar dagen geleden al gedaan en ze zeiden mij dat ze hiervan op de hoogte zijn. Ze zijn bezig met de nodige aanpassingen in hun software om het probleem op te lossen.
chessboxing
Plus Member
Plus Member
Berichten: 112
Lid geworden op: 02 aug 2008, 12:04
Locatie: Oostende

Heb juist gebeld. Ze zetten mij in een lijst met mensen die hetzelfde probleem hebben. Dus mensen BELLEN hiervoor.

Ik vroeg ondertussen ook wanneer ik de opdrijving mag verwachten van onze snelheid. Hij zei in deze maand. "zeker"vroeg ik. Kon mij niet garanderen.
FullHD
Pro Member
Pro Member
Berichten: 326
Lid geworden op: 27 mei 2008, 12:04
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 15 keer

chessboxing schreef:Ik vroeg ondertussen ook wanneer ik de opdrijving mag verwachten van onze snelheid. Hij zei in deze maand. "zeker"vroeg ik. Kon mij niet garanderen.

Tegen mij zeiden ze nog 2 à 3 weken (zone 03). Heb niet doorgevraagd of het wel zéker was...
Yargo
Pro Member
Pro Member
Berichten: 239
Lid geworden op: 16 apr 2008, 20:05
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 1 keer

chessboxing schreef:Heb juist gebeld. Ze zetten mij in een lijst met mensen die hetzelfde probleem hebben. Dus mensen BELLEN hiervoor.

Ik vroeg ondertussen ook wanneer ik de opdrijving mag verwachten van onze snelheid. Hij zei in deze maand. "zeker"vroeg ik. Kon mij niet garanderen.


Dat is een van hun standaard antwoorden :).
frado
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 934
Lid geworden op: 10 aug 2006, 19:39
Bedankt: 4 keer

chessboxing schreef:Heb juist gebeld. Ze zetten mij in een lijst met mensen die hetzelfde probleem hebben. Dus mensen BELLEN hiervoor.

Ik vroeg ondertussen ook wanneer ik de opdrijving mag verwachten van onze snelheid. Hij zei in deze maand. "zeker"vroeg ik. Kon mij niet garanderen.

kreeg het exacte antwoord ivm snelheidsverhoging.
Maar ehm , die echo is blijkbaar nog nie opgelost ? :s
HANs
Pro Member
Pro Member
Berichten: 350
Lid geworden op: 09 dec 2005, 12:28
Bedankt: 1 keer

Is dit nu reeds opgelost of niet?
Gebruikersavatar
klooooon
Pro Member
Pro Member
Berichten: 337
Lid geworden op: 06 jan 2007, 17:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 18 keer

HANs schreef:Is dit nu reeds opgelost of niet?


NEEN !
Geuf
Starter
Starter
Berichten: 18
Lid geworden op: 22 apr 2006, 17:41

HANs schreef:Is dit nu reeds opgelost of niet?

Neen, nog steeds niet opgelost. Ik heb dat probleem al vanaf de eerste dag, en ben er al maanden voor aan 't bellen.(om de 2 weken 7777 bellen, en sinds deze week via mail). Om gek van te worden, elke keer als ik bel zegt men dat het net toevallig die dag opgelost ging zijn. Op de mail heb ik vanmorgen weer het antwoord gekregen dat het in orde is. Niet is echter minder waar. Ik prevel in m'n slaap al "De abonnee die u oproept is momenteel in gesprek, probeer het later opnieuw..." Ik ben een geduldig mens, maar na enkele maanden begint het toch op m'n zenuwen te werken dat men me telkens meld dat het opgelost is, terwijl het niet is. Op de helpdesk zei men me vorige vrijdag dat het deze keer echt waar was, en dat er een switch wordt geinstaleerd in Brussel. Allemaal mooi en aardig, maar naar mede-lotgenoten kan ik nog steeds de gsm gebruiken. Ik denk dat ik op ebay ga uitkijken naar een mooie grote megafoon, om naar m'n telefooncontacten te roepen, want bellen...ik geloof er niet meer in...
macamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
Bedankt: 29 keer

klooooon schreef:
HANs schreef:Is dit nu reeds opgelost of niet?


NEEN !


Heb vandaag even gebeld, en de prognose is nu volgende week, maar ze zijn er blijkbaar echt mee bezig.

Het vertrouwen is bij mij wel gegroeid nu die telefoonproblemen zijn opgelost en de 2.0 homelink er is.

Dus ik denk dat die laatste dingen binnenkort ook wel opgelost zijn.

Zullen veel mensen hier op userbase dus een andere hobby moeten zoeken dan constant dommel lastigvallen.. ehh bellen.
kaise1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1166
Lid geworden op: 18 jan 2006, 11:03
Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
Bedankt: 10 keer

macamba schreef:
klooooon schreef:
HANs schreef:Is dit nu reeds opgelost of niet?


NEEN !




Zullen veel mensen hier op userbase dus een andere hobby moeten zoeken dan constant dommel lastigvallen.. ehh bellen.


LOL, ge gaat er nog een beetje mee lachen ook met die mensen waar er nog een probleem is..maanden problemen met bereikbaarheid via hun telefonie en ge vindt dat normaal gij, natuurlijk dat ze de helpdesk belllen en gefrustreerd worden als nix marcheert , dommelfreak???
Gebruikersavatar
malinwa001
Pro Member
Pro Member
Berichten: 410
Lid geworden op: 03 feb 2007, 09:28
Twitter: malinawa001
Uitgedeelde bedankjes: 75 keer
Bedankt: 12 keer

ik klaag zolang ik niet naar dommelaars kan bellen.
Is trouwens een reden van aanschaf geweest. Vele vrienden van me hebben dit ook genomen voor éénzelfde reden.

Als het volgende week lukt open ik een 12MBits topic want dat is de volgende must have! :twisted:
Geuf
Starter
Starter
Berichten: 18
Lid geworden op: 22 apr 2006, 17:41

macamba schreef:
klooooon schreef:
HANs schreef:Is dit nu reeds opgelost of niet?


NEEN !


Heb vandaag even gebeld, en de prognose is nu volgende week, maar ze zijn er blijkbaar echt mee bezig.

Het vertrouwen is bij mij wel gegroeid nu die telefoonproblemen zijn opgelost en de 2.0 homelink er is.

Dus ik denk dat die laatste dingen binnenkort ook wel opgelost zijn.

Zullen veel mensen hier op userbase dus een andere hobby moeten zoeken dan constant dommel lastigvallen.. ehh bellen.

Kijk, als men mij daar zou zeggen dat het voor volgende week, voor mijn part volgende maand zou zijn, dan zou ik daar genoegen mee nemen. Wat me vooral stoort is dat men mij telkens zegt dat het NU opgelost gaat zijn, terwijl dat niet het geval is. Hebben ze dan het lef niet om de waarheid te zeggen? Ik zou liever niet zo aan 't lijntje gehouden worden. Als men mij zegt dat het de eerste maanden niet opgelost zou zijn, dan hoef ik ook niet telkens Froozen moeten aanhoren om te melden dat het probleem nog niet is opgelost. Ik kan m'n tijd wel nuttiger verdoen dan te m'n telefoon als op hol geslagen mp3-speler te gebruiken.
Geuf
Starter
Starter
Berichten: 18
Lid geworden op: 22 apr 2006, 17:41

macamba schreef:
klooooon schreef:
HANs schreef:Is dit nu reeds opgelost of niet?


NEEN !


Heb vandaag even gebeld, en de prognose is nu volgende week, maar ze zijn er blijkbaar echt mee bezig.

Het vertrouwen is bij mij wel gegroeid nu die telefoonproblemen zijn opgelost en de 2.0 homelink er is.

Dus ik denk dat die laatste dingen binnenkort ook wel opgelost zijn.

Zullen veel mensen hier op userbase dus een andere hobby moeten zoeken dan constant dommel lastigvallen.. ehh bellen.

Jij hebt dus vandaag gebeld, en bij jou zeggen ze volgende week...
Ik heb vanmorgen om 09.00 uur een antwoord op een ticketje gekregen dat het VANDAAG is opgelost (was natuurlijk om te lachen...).
Dat is dus waar ik niet goed tegen kan. Al die verschillende antwoorden op dezelfde vraag...
Vind je het raar dat ik "Eerst zien, dan pas geloven" een nogal toepasselijke spreuk vind.
Verder vroeg ik om op z'n minst 1 maand niet te moeten betalen. Is nog niet zo'n gek idee hé. Wat krijg je dan als antwoord: Dat dat niet kan omdat de prijzen scherp zijn. Om bijna de helft van de diensten (url, snelheid en telefonie) niet te leveren zo'n antwoord geven vind ik een beetje erover. Dit in combinatie met het feit dat ik nog steeds niet kan bellen naar mede-homeconnecters alhoewel ze nog maar eens melden dat het probleem is opgelost, deed me wel effe een raar gezicht trekken.
Verder is bellen en mailen geen hobby van mij. Om de 2 weken eens laten weten dat een probleem dat volgens hun eigen helpdesk al is opgelost nog steeds een probleem is, kan je moeilijk stalken noemen hé.
En om niet beschuldigd te worden van alleen maar te klagen: Wat de internet-aansluiting betreft, die is ok. Met de beloofde snelheidsverhoging die er niet is kan ik nog best leven. Sneller is leuk, maar niet echt irritant dat het nog niet zover is. Een stabiele verbinding heb ik, en daar ben ik best tevreden mee.
Gebruikersavatar
klooooon
Pro Member
Pro Member
Berichten: 337
Lid geworden op: 06 jan 2007, 17:40
Uitgedeelde bedankjes: 12 keer
Bedankt: 18 keer

Hier hun zoveelste leugen
Sent: Thursday 9 October 2008 9:00
Subject: Reply Support Ticket [SCHEDOM-...........-SCHEDOM]


Geachte,

Onze excuses voor het ongemak.
Op dit moment zouden de problemen met de telefonie verholpen moeten zijn.

Jammer genoeg is het, met onze scherpe prijzen, niet mogelijk om een
compensatie te voorzien in dit soort gevallen.

Het spijt ons ten zeerste dat u dit moest ondervinden, maar we doen ons
uiterste best om gelijkaardige situaties naar de toekomst toe te
vermijden.

Met dank voor uw begrip!

Probeer maar eens aan u collega's uit te leggen waarom ze je niet bereiken.
Dan krijg je reacties van "" wat ??? dat duurd al bijna 2 maand of wat verander eens van provider ofzo

En geef toe ik kan ze geen ongelijk meer geven
blidi
Pro Member
Pro Member
Berichten: 380
Lid geworden op: 14 okt 2004, 17:52
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 29 keer

Misschien wordt het na al die problemen eens tijd om de koppen bij elkaar te steken en gezamelijk een advokaat onder de arm te nemen.
Ik ben zelf netconnect dommelklant en heb dit forum de laatste maanden vrij nauwkeurig gevolgd. (was van plan om ook over te stappen naar homeconnect, maar heb me bedacht. Ben zelfs aan het uitkijken naar een andere internetprovider)
Ongelofelijk. Graham Bell draait zich om in zijn graf.
Gebruikersavatar
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 949
Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
Locatie: Mol -Rauw
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Iets meer dan drie maand en nog altijd geen enkele belgacom klant of mobistar die mij kan bereiken!! Dus niks in orde hè!
cumme
Plus Member
Plus Member
Berichten: 106
Lid geworden op: 26 sep 2007, 19:49
Locatie: Wezembeek-Oppem

De abonnee die u oproept is momenteel in gesprek, probeer het later nogmaals.
AMD X6 [email protected] Ghz & Corsair H50 - ASUS M489GTD PRO/USB3 - Coolermaster 690 II Advanced & CM RealPower 620W - ATI 5850 OC - 4 Gb Ram - 64 Gb SSD + 5 Tb HD - W7 x86 - Samsung SyncMaster 226BW - Telenet FiberNet50
macamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
Bedankt: 29 keer

Sniffie schreef:Iets meer dan drie maand en nog altijd geen enkele belgacom klant of mobistar die mij kan bereiken!! Dus niks in orde hè!


Dat doet me dan toch denken aan dat Zdnet artikel waarin Bart Dom zelf toelichtte dat er een probleem zat in die routeringstabellen?
Gebruikersavatar
xenne
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5332
Lid geworden op: 15 jan 2006, 14:54
Uitgedeelde bedankjes: 685 keer
Bedankt: 141 keer

macamba schreef:
Sniffie schreef:Iets meer dan drie maand en nog altijd geen enkele belgacom klant of mobistar die mij kan bereiken!! Dus niks in orde hè!


Dat doet me dan toch denken aan dat Zdnet artikel waarin Bart Dom zelf toelichtte dat er een probleem zat in die routeringstabellen?
ja, dat zal inderdaad aan de routeringstabellen liggen. maar begrijp niet dat het na 3 maanden nog steeds niet uitgeklaard is
Internet : Belgacom Comfort (30/3) VDSL2 sync 50/6 ROP distance: 364m
TV : Belgacom TV Comfort
Telefonie : WeePee (VoIP) (vast nummer geporteerd), justvoip & internetcalls
GSM : Mobile Vikings & Generation Connect
macamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
Bedankt: 29 keer

xenne schreef:
macamba schreef:
Sniffie schreef:Iets meer dan drie maand en nog altijd geen enkele belgacom klant of mobistar die mij kan bereiken!! Dus niks in orde hè!


Dat doet me dan toch denken aan dat Zdnet artikel waarin Bart Dom zelf toelichtte dat er een probleem zat in die routeringstabellen?
ja, dat zal inderdaad aan de routeringstabellen liggen. maar begrijp niet dat het na 3 maanden nog steeds niet uitgeklaard is


Misschien helpt het dan toch om eens te bellen naar de klantendienst van de andere provider waar juist het probleem zich bij voordoet. Zij moeten toch ook iets kunnen doen lijkt mij.
Geuf
Starter
Starter
Berichten: 18
Lid geworden op: 22 apr 2006, 17:41

macamba schreef:
xenne schreef:
macamba schreef:
Sniffie schreef:Iets meer dan drie maand en nog altijd geen enkele belgacom klant of mobistar die mij kan bereiken!! Dus niks in orde hè!


Dat doet me dan toch denken aan dat Zdnet artikel waarin Bart Dom zelf toelichtte dat er een probleem zat in die routeringstabellen?
ja, dat zal inderdaad aan de routeringstabellen liggen. maar begrijp niet dat het na 3 maanden nog steeds niet uitgeklaard is


Misschien helpt het dan toch om eens te bellen naar de klantendienst van de andere provider waar juist het probleem zich bij voordoet. Zij moeten toch ook iets kunnen doen lijkt mij.

Als Dommel-klant naar de helpdesk bellen van een andere provider... Ik denk dat ik niet de enige ga zijn die dit toch wel een beetje een heel raar idee ga vinden. Ik gun de mannen van die helpdesk ook hun pretje, maar je moet ze niet van hun stoel laten vallen van 't lachen hé... :-o
macamba
Pro Member
Pro Member
Berichten: 316
Lid geworden op: 26 jul 2008, 08:50
Uitgedeelde bedankjes: 143 keer
Bedankt: 29 keer

@ Geuf - Nee maar het is toch heel normaal dat de personen die u niet kunnen bereiken via hun GSM, of u zelf via uw GSM niet naar huis kan bellen, dat je dan je dan even naar je GSM provider belt om te zeggen van "Ik kan telefoonnummer xxx-xxx niet bereiken, en via een Belgacom / Base bijvooorbeeld wel, zouden jullie dit eens willen doorgeven".

Zoals ik al schreef ik heb het ook voorgehad, en het is geen raar idee om zoiets direct aan de partij te melden waarmee het bellen niet lukt.

Kijk als we het aan dommel gaan doorgeven zal het wellicht op een lijst komen en dan worden doorgegeven aan Mobistar etc door Dommel. Maar ik denk dat je dan sneller bent om het gewoon zelf door te geven aan je GSM provider...
Geuf
Starter
Starter
Berichten: 18
Lid geworden op: 22 apr 2006, 17:41

macamba schreef:@ Geuf - Nee maar het is toch heel normaal dat de personen die u niet kunnen bereiken via hun GSM, of u zelf via uw GSM niet naar huis kan bellen, dat je dan je dan even naar je GSM provider belt om te zeggen van "Ik kan telefoonnummer xxx-xxx niet bereiken, en via een Belgacom / Base bijvooorbeeld wel, zouden jullie dit eens willen doorgeven".

Zoals ik al schreef ik heb het ook voorgehad, en het is geen raar idee om zoiets direct aan de partij te melden waarmee het bellen niet lukt.

Kijk als we het aan dommel gaan doorgeven zal het wellicht op een lijst komen en dan worden doorgegeven aan Mobistar etc door Dommel. Maar ik denk dat je dan sneller bent om het gewoon zelf door te geven aan je GSM provider...

Dan zouden de mensen die proberen te bellen dit moeten doorgeven aan hun provider, dat ze bepaalde Dommel nummers niet kunnen bereiken. Daar kan ik akkoord mee gaan, maar niet andersom. Ik ga in ieder geval niet naar een andere provider bellen om daar de problemen door te geven. Ik neem alleen contact op met m'n eigen provider.
Gebruikersavatar
SniFManS
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 949
Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
Locatie: Mol -Rauw
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Geuf schreef:
macamba schreef:@ Geuf - Nee maar het is toch heel normaal dat de personen die u niet kunnen bereiken via hun GSM, of u zelf via uw GSM niet naar huis kan bellen, dat je dan je dan even naar je GSM provider belt om te zeggen van "Ik kan telefoonnummer xxx-xxx niet bereiken, en via een Belgacom / Base bijvooorbeeld wel, zouden jullie dit eens willen doorgeven".

Zoals ik al schreef ik heb het ook voorgehad, en het is geen raar idee om zoiets direct aan de partij te melden waarmee het bellen niet lukt.

Kijk als we het aan dommel gaan doorgeven zal het wellicht op een lijst komen en dan worden doorgegeven aan Mobistar etc door Dommel. Maar ik denk dat je dan sneller bent om het gewoon zelf door te geven aan je GSM provider...

Dan zouden de mensen die proberen te bellen dit moeten doorgeven aan hun provider, dat ze bepaalde Dommel nummers niet kunnen bereiken. Daar kan ik akkoord mee gaan, maar niet andersom. Ik ga in ieder geval niet naar een andere provider bellen om daar de problemen door te geven. Ik neem alleen contact op met m'n eigen provider.


groot gelijk , dommel moet zorgen dat dit in orde komt en geen derde of eigen klanten .
Geuf
Starter
Starter
Berichten: 18
Lid geworden op: 22 apr 2006, 17:41

macamba schreef:
klooooon schreef:
HANs schreef:Is dit nu reeds opgelost of niet?


NEEN !


Heb vandaag even gebeld, en de prognose is nu volgende week, maar ze zijn er blijkbaar echt mee bezig.

Het vertrouwen is bij mij wel gegroeid nu die telefoonproblemen zijn opgelost en de 2.0 homelink er is.

Dus ik denk dat die laatste dingen binnenkort ook wel opgelost zijn.

Zullen veel mensen hier op userbase dus een andere hobby moeten zoeken dan constant dommel lastigvallen.. ehh bellen.

Als je wil mag jij er je hobby van maken om naar de helpdesk te bellen, want je week is nu al lang voorbij, en het probleem is nog steeds niet opgelost.
Ik heb m'n vorige telefoontje opgenomen op m'n mp3 speler, en ga dadelijk nog eens bellen en laat dan gewoon m'n mp3 speler horen. Zelfs de antwoorden die ik ga krijgen gaan identiek zijn. Wedden dat het "vanavond" opgelost zal zijn...
Zoals voorspeld moeten we nog niet een andere hobby gaan zoeken, maar ik vrees dat jij wel een nieuw zakje "vertrouwen" zal moeten openen...

mvg
Geuf
Starter
Starter
Berichten: 18
Lid geworden op: 22 apr 2006, 17:41

Geuf schreef:
macamba schreef:
klooooon schreef:
HANs schreef:Is dit nu reeds opgelost of niet?


NEEN !


Heb vandaag even gebeld, en de prognose is nu volgende week, maar ze zijn er blijkbaar echt mee bezig.

Het vertrouwen is bij mij wel gegroeid nu die telefoonproblemen zijn opgelost en de 2.0 homelink er is.

Dus ik denk dat die laatste dingen binnenkort ook wel opgelost zijn.

Zullen veel mensen hier op userbase dus een andere hobby moeten zoeken dan constant dommel lastigvallen.. ehh bellen.

Als je wil mag jij er je hobby van maken om naar de helpdesk te bellen, want je week is nu al lang voorbij, en het probleem is nog steeds niet opgelost.
Ik heb m'n vorige telefoontje opgenomen op m'n mp3 speler, en ga dadelijk nog eens bellen en laat dan gewoon m'n mp3 speler horen. Zelfs de antwoorden die ik ga krijgen gaan identiek zijn. Wedden dat het "vanavond" opgelost zal zijn...
Zoals voorspeld moeten we nog niet een andere hobby gaan zoeken, maar ik vrees dat jij wel een nieuw zakje "vertrouwen" zal moeten openen...

mvg

Ter info: Nog steeds kunnen homeconnecters elkaar niet bellen...
Niet gebeld deze week naar helpdesk, heeft toch geen zin. Ze weten het ondertussen, en ik kan ook Froozen (hoe toepasselijk toch) ook niet meer horen. Begin ook te vrezen dat anders de luidsprekertjes van m'n telefoon al versleten gaan zijn vooraleer ik m'n eerste telefoontje kan plegen...
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”