Aangezien wij in september verhuizen naar Harelbeke, ben ik ook aan het kijken voor een eventueel alternatief op het dure Telenet.
Nu kom ik zoals de meeste andere bij Dommel terecht.
Maar aangezien ik TurboNet heb gehad van Telenet vrees ik voor een enorme verlies aan snelheid.
In Harelbeke is geen adsl2+ mogelijk en ik zit 2,5km van de centrale dus verlies 30-40 % op de huidige snelheid.
Bij homeconnect is dit dus 7-8Mb/s van de theoretische 12Mb/s.
Is het dan nog de moeite om voor dommel te gaan?
Hoe lang duurt de activatie als je zo'n startpakket koopt?
Homeconnect (verhuis)
-
- Starter Plus
- Berichten: 31
- Lid geworden op: 12 aug 2008, 00:32
- Locatie: Wetteren
ik ben sinds kort bij dommel en heb 1 en een halve week op activatie gewacht. mijn snelheid zit op de 12Mbps.
maar aan de andere kant is een collega al 1maand aan het wachten op de documenten. ik zou aanraden het contract per fax te doen, heeft mij ook geholpen tegenover mijn collega die het per mail deed.
grtz
kenneth
maar aan de andere kant is een collega al 1maand aan het wachten op de documenten. ik zou aanraden het contract per fax te doen, heeft mij ook geholpen tegenover mijn collega die het per mail deed.
grtz
kenneth
-
- Starter Plus
- Berichten: 31
- Lid geworden op: 12 aug 2008, 00:32
- Locatie: Wetteren
ik dacht dat het probleem wel te weiten zou zijn aan het feit dat het per mail gestuurd is aangezien ik nogal heb ondervonden dat er weinig reactie komt op gestuurde mails zoals die naar de helpdesk.
maar feit is, het is gewoon moeilijk daar binnen te geraken of het nu telefonisch is of per mail.
grtz
maar feit is, het is gewoon moeilijk daar binnen te geraken of het nu telefonisch is of per mail.
grtz
ntwoorden. zeker als 450/500 mails over hetzelfde gaat.
Ze kunnen dat natuurlijk oplossen door een algemeen nieuwsbericht te posten. Maar daar denken ze blijkbaar niet echt aan.
Bellen is nog altijd het beste als het dringend is
Ze kunnen dat natuurlijk oplossen door een algemeen nieuwsbericht te posten. Maar daar denken ze blijkbaar niet echt aan.
Bellen is nog altijd het beste als het dringend is
ja je zal moeten wachten tot de bugs eruit zijn gehaald voor het de moeite is denk ikdripke schreef:Is het de moeite voor homeconnect te nemen. Ik lees hier veel negatieve reacties op VOIP.
En ik ben wel tevreden over telenet, enkel het datalimiet steekt met dwars!
-
- Pro Member
- Berichten: 381
- Lid geworden op: 12 dec 2007, 22:09
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 32 keer
Normaal gezien heb je niet veel problemen als je van een andere provider komt. Wanneer je al een Dommel product hebt en je wil overschakelen is een ander verhaal.dripke schreef:Is het de moeite voor homeconnect te nemen. Ik lees hier veel negatieve reacties op VOIP.
En ik ben wel tevreden over telenet, enkel het datalimiet steekt met dwars!