Op de Scarlet status page:
Code: Selecteer alles
Momenteel kan u storingen bij het surfen ondervinden. Wij stellen alles in het werk om uw internetverbinding zo snel mogelijk te herstellen. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak.
Code: Selecteer alles
Momenteel kan u storingen bij het surfen ondervinden. Wij stellen alles in het werk om uw internetverbinding zo snel mogelijk te herstellen. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak.
Code: Selecteer alles
maandag 11 augustus 2008, 00:00
Er is een storing op een ATM knooppunt in Vilvoorde. Hierdoor is het mogelijk dat u momenteel niet kan verbinden. Wij willen u vragen om uw modem/router van tijd tot tijd te herstarten.
Onze excuses voor het ongemak.
Dat is natuurlijk het gemakkelijke antwoord. Net zoals alle problemen van Dommel de fout zijn van Belgacom. Zo is een reseller opeens nergens meer verantwoordelijk voor.Praetorian schreef:dat ligt aan scarlet van wie het netwerk is, en niet aan edpnet...
Dat kan en mag mij als klant helemaal niets uit maken aan wie het ligt. Er wordt betaald voor internet en dit moet dus ook worden geleverd.Praetorian schreef:dat ligt aan scarlet van wie het netwerk is, en niet aan edpnet...
Wie zegt dat het betreffende ATM netwerk van Scarlet is? De fout kan evengoed bij Belgacom liggen.Praetorian schreef:dat ligt aan scarlet van wie het netwerk is, en niet aan edpnet...