Ja en zeg voor alle zekerheid maar aangetekend op.Dfrog schreef:Moet je dat opzeggen als dat langer dan een jaar heeft gelopen? Ik heb net naar BGC gebeld met de vraag of ik m'n discolijn moest opzeggen, maar dit zou helemaal automatisch gebeuren.chessboxing schreef:Kan ik nu mijn classic abbo opzeggen, ik ben van plan om tele2 te nemen?
Telefoontarieven Belgacom slaan op
dit kan perfect telefonisch hoor.Uzzi schreef:Ik heb mijn opzeg van mijn Discolijn gewoon telefonisch gedaan (0800/22.800). Enkele dagen later was de lijn al afgesloten.
ge gaat toch geen geld verspillen aan een aangetekend schrijven.
-
- Erelid
- Contacteer:
Gelijk wat je doet om een abo op te zeggen van ik weet niet wat, doe het toch maar aangetekend, er moet maar ergens een nonchalante medewerker bezig zij en je kan al in de miserie geraken, en altijd de algemene voorwaarden lezen zodat je zeker bent van wat je doet in het geval van discusie.Rafken schreef:dit kan perfect telefonisch hoor.Uzzi schreef:Ik heb mijn opzeg van mijn Discolijn gewoon telefonisch gedaan (0800/22.800). Enkele dagen later was de lijn al afgesloten.
De kleine kost van die zending weegt niet op tegen de kosten van een oneindige discusie aan de telefoon of wat dan ook.
Greetz
Weetgraag
"Carpe Diem"
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Die prijsverhoging, is dit een geldige reden om contact op te zeggen ?
Iets opzeggen altijd per aangetekend schrijven doen. Dan heb je bewijzen op papier. Want als het woord tegen woord word ben je altijd de klos ook bij Belgacom.Rafken schreef:dit kan perfect telefonisch hoor.Uzzi schreef:Ik heb mijn opzeg van mijn Discolijn gewoon telefonisch gedaan (0800/22.800). Enkele dagen later was de lijn al afgesloten.
Belgacom heeft eigenhandig het prijsverschil gereduceerd tot een paar eurokes. Dit om de concurentieslag te vervalsen want ze verliezent teveel aan de kleintjes. Dan haalt het de grote monopolistische middelen boven en trekt de prijs direct met 45% op. Zodat ze terug kunnen heersen en druk zetten op iedereen die hen beconcureert, dus valse concurentie en machtsmisbruik.Special_K schreef:Dat vind ik ook overdreven: lang niet iedereen is ontevreden over alternatieve isp's en als het sinds deze maand soms maar een paar eurokens minder meer is tegenover BGC tarief dan is dat zeker niet de schuld van deze isp'sMatthias_VL schreef:Ik vind al die kritiek op Belgacom overdreven en als ik zo de topics van Dommel, Scarlet,Tele2, Mobistar lees, men mag die miserie hebben voor die paar eurokes minder.
BIPT dringend ingrijpen aub
Overal in Europa zie je prijzen verlagen....behalve in België.
Dit kut land heeft geen regering voor de bevolking maar om hun eigen zakken te vullen.
Het enige dat goedkoop is in België ten opzichte van andere landen is:
1 Brandstof! Diesel hier € 1,25 pak Fr € 1,52
2 Huizen, gemiddeld 50% goedkoper
Verder niks, alles is duurder...tot wel 2x zo duur....
Brood: Belgie 1,90 Nederland: 0,49~0,99 afhankelijk goedkoop of luxe brood.
Oh ja, ook leuk, veel Belgen drinken flessen-water, drink toch gewoon van de kraan! Is nog betere kwaliteit ook
Dit kut land heeft geen regering voor de bevolking maar om hun eigen zakken te vullen.
Het enige dat goedkoop is in België ten opzichte van andere landen is:
1 Brandstof! Diesel hier € 1,25 pak Fr € 1,52
2 Huizen, gemiddeld 50% goedkoper
Verder niks, alles is duurder...tot wel 2x zo duur....
Brood: Belgie 1,90 Nederland: 0,49~0,99 afhankelijk goedkoop of luxe brood.
Oh ja, ook leuk, veel Belgen drinken flessen-water, drink toch gewoon van de kraan! Is nog betere kwaliteit ook
- brooklyn
- Elite Poster
Maak geen illusies, veel flessen water is kraantjeswater.
PC1: Intel Core 2 Duo E6600 - 2GB DDR2 SDRAM PC6400 - ASUS P5B Deluxe - GeForce 8800GTS 320MB DDR3 - Western Digital 35GB Raptor - 3.1TB HD space
PC2: AMD3600 - 1GB DDR - ASUS A8N Deluxe - ATI 3850 -
Dvico Tvix 6500A user
-
- Pro Member
basmsi frankrijk is wel goedkoper voor hun diesel in frankrijk
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 11 keer
Het is wel off topic maar zou eens graag weten waar u dit op baseerd.liger schreef:dat maken ze u wijs ja. dat ZOU zo moeten zijn maar is vaak omgekeerdBasMSI schreef:
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 85 keer
(offtopic)proxiboyke schreef:basmsi frankrijk is wel goedkoper voor hun diesel in frankrijk
Raar, ik ben sinds gisteren terug uit Frankrijk en ik heb daar getankt voor 1,36 per liter. (vlak daarna station met 1,29 tegengekomen)
Gisteren in België getankt aan 1,257 per liter.
Je kan altijd verhuizen naar een ander land .
(Het gras is altijd groener aan de overkant)
-
- Pro Member
voor wij is het duurder maar voor fransen niet, want zij betalen anders geen enkele taks.
Daar is het princiepe wie veel rijd betaald veel wie niet veel rijd betaald minder.
Hier in belgie ben je al enkele honderden euros kwijt vooraleer je op de weg mag komen.
Maar infeite is dat off toppic
Natuurlijk een spijtige zak dat de prijzen terug omhoog gaan, maarja niemand is verplicht bij belgacom te gaan.
Daar is het princiepe wie veel rijd betaald veel wie niet veel rijd betaald minder.
Hier in belgie ben je al enkele honderden euros kwijt vooraleer je op de weg mag komen.
Maar infeite is dat off toppic
Natuurlijk een spijtige zak dat de prijzen terug omhoog gaan, maarja niemand is verplicht bij belgacom te gaan.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 10 keer
Hugh, 2.2 mbit lijn heb ik bij dommel, voip erop s**** met betamax(klonen) ect (dus ga me niet riskeren om packs homeconnect/tele2/scarlet te nemen op dat brak lijntje zenne)keuze= classic(happy) +simyo nu voor piekuren+alternatieve adsl provider)proxiboyke schreef: Natuurlijk een spijtige zak dat de prijzen terug omhoog gaan, maarja niemand is verplicht bij belgacom te gaan.
Dat zover voor adsl= dus verplicht BGC, idd kan naar telenet terug waar het nog iets duurder uitkomt
Als ge ver van een centrale woont is is tel/inet peperduur (imgeval 34.94+18.5+4.15(slimme diensten)=57.59€ zonder de piekuren telefoneren is nu (na de prijsstijging) de goedkoopste formule
In telenetgeval is dat 73.77€ (turbogeval)
De enige hoop dat ik heb is dat ze bij dommel hun speedconnect ook via een tel pack ala homeconnect gaan aanbieden aan een redelijke prijs
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 20 keer
- Bedankt: 10 keer
freephone 24 = 5€ + ken je beller= 3.77€;.
Bij BGC+alternatieve provider dommel lig ik ong aan dus 57.59 + 10-15€(piekuren)...allé laat ons zeggen tegen de 70 € ...
ff kijken wat ze aanbieden bij dommel met hun speedconnect in september en is het nix ga ik GVD terug naar telenet terug moeten om oa ook van die die kutspeed af te geraken en nog niet meer te betalen via vdsl2 voila
Bij BGC+alternatieve provider dommel lig ik ong aan dus 57.59 + 10-15€(piekuren)...allé laat ons zeggen tegen de 70 € ...
ff kijken wat ze aanbieden bij dommel met hun speedconnect in september en is het nix ga ik GVD terug naar telenet terug moeten om oa ook van die die kutspeed af te geraken en nog niet meer te betalen via vdsl2 voila
Ik eigenlijk ook. Onder andere Testaankoop hamert erop dat ons leidingwater vaak gezonder is dan flessenwater (waar vaak teveel fluor en nitraten in zitten).nonkie schreef:Het is wel off topic maar zou eens graag weten waar u dit op baseerd.liger schreef:dat maken ze u wijs ja. dat ZOU zo moeten zijn maar is vaak omgekeerdBasMSI schreef:
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
De enige reden om flessen water te drinken is vanwege de smaak.Drewvt schreef:Ik eigenlijk ook. Onder andere Testaankoop hamert erop dat ons leidingwater vaak gezonder is dan flessenwater (waar vaak teveel fluor en nitraten in zitten).nonkie schreef:Het is wel off topic maar zou eens graag weten waar u dit op baseerd.liger schreef:dat maken ze u wijs ja. dat ZOU zo moeten zijn maar is vaak omgekeerdBasMSI schreef:
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
mijn kraantjeswater smaakt evengoed, als het al niet beter issilencer schreef: De enige reden om flessen water te drinken is vanwege de smaak.
- Dfrog
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 22 keer
De zus van m'n lief is met een Brita komen aandraven. Ik moest er eerst niets van hebben (" geldklopperij"). Maar god d*mned, gefilterd kraantjeswater is echt wel een stuk lekkerder.Lord Utopia schreef:mijn kraantjeswater smaakt evengoed, als het al niet beter issilencer schreef: De enige reden om flessen water te drinken is vanwege de smaak.
http://www.brita.net/be/index.html?&L=4
Begin er niet mee, voor je het weet ben je verkocht
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Mnee, niet brita. Wij hebben gewoon ontkalker staan.
iddLord Utopia schreef:Mnee, niet brita. Wij hebben gewoon ontkalker staan.
Maar ik denk dat nu de consument zijn gewoontes wat meer is gaan aanpassen aan de prijszetting sommige dingen nu nog wel zullen veranderen.
Restaurants zijn in ieder geval al begonnen met goedkoper eten aan te bieden. Supermarkten gelijk delhaize beginnen ook concurrentie van zaken als aldi en colruyt te voelen.
Enkel bier zal nooit meer goedkoper worden , binnenkort betalen we evenveel voor een duvel gelijk voor een pint.
- Dfrog
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 55 keer
- Bedankt: 22 keer
Vandaar dat hier geen Jupiler (!nBev) maar Maes wordt gedronken. Maar we zijn aan het afwijkenCaey schreef: Enkel bier zal nooit meer goedkoper worden , binnenkort betalen we evenveel voor een duvel gelijk voor een pint.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 1 keer
- Contacteer:
Een beetje kalk kan nooit kwaad .Lord Utopia schreef:Mnee, niet brita. Wij hebben gewoon ontkalker staan.
Maar het gaat hier wel over de prijsverhoging van BGC.