Wel ben me zelf dood aan het zoeken naar iets wat ik persoonlijk vervelend vind. Namelijk als ik een mail of een brief wil typen in word of outlook dan krijg ik tussen mijn zinnen een spatie ( enter spatie )
Als je die wil weg doen dan lukt dat niet meer. Nu was mijn vraag hoe je dit kan uitschakelen. Hopelijk verstaan jullie wat ik wil zeggen want voor mij is dit van zelf sprekend .
Maar probeer word even te openen en type even een korte zin en enter om een regel te zakken . Je zal zien dat je eigenlijk twee regels zakt en je dan een regel spatie hebt tussen de twee zinnen .
Als je van uit een andere mogelijkheid tekst kopieerd en deze in word plakt dan heb je die spatie's niet. Dus van daar dat ik een vermoeden heb dat je die kan afzetten deze optie .
Word en outlook 2007 probleem !
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Enter = nieuwe paragraaf (alinea)
Shift + enter = nieuwe regel
Afhankelijk van je instellingen heb je extra witruimte tussen je alinea's, en dat is die "extra spatie" die jij ziet.
Shift + enter = nieuwe regel
Afhankelijk van je instellingen heb je extra witruimte tussen je alinea's, en dat is die "extra spatie" die jij ziet.
- SniFManS
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Das een oplossing maar ik zou denken dat je dit kan uitschakelen. Moet toch kunnen voor zo een duur pakketnonkie schreef:Office 2007 neem ik aan.
Wat je kan doen is schift+enter. Of je het kan uitschakelen weet ik niet.

Iemand een gedacht ?