Hoi iedereen,
Weet er iemand hoe ik aan mijn activatiecode van mijn homeconnect geraak als deze blijkbaar niet per post toekomt (weet niet waarom).
Heb al naar Dommel gebeld en ze zeiden dat ze dezelfde dag nog een mailtje zouden sturen (maar dat was gisteren). Nog steeds geen mail.
Vandaag 35 minuten naar wachtmuziek geluisterd maar nog steeds niemand aan de lijn gehad.
Dommel,
Jullie product is mooi maar ajb lever eens wat support.
Greetz
Stumpy
Homeconnect activatie op 12/8 maar nog geen activatiecode
- darkzero
- Elite Poster
- Berichten: 848
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
- Locatie: Borgloon
- Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
- Bedankt: 33 keer
heb ook zoiets voorgehad: homeconnect aangevraagd in m'n nieuwe huis begin juli (was tevore nog geen internet, alleen raw copper). na 4 weken niks van hen gehoord te hebben (had contract getekend en persoonlijk bij hen in de bus gedaan), ben ik nog es langsgegaan. blijkbaar was m'n brief 2 weken geleden vertrokken maar dus verloren gegaan in de post. heb toen daar een copie van m'n brief meegekregen.
Ja dat zal wel. Ik heb nog nooit problemen gehad met de post alleen bij dommel verschijnen die problemen. Btw vandaag is juist 2 weken geleden sinds ik de contract had verstuurd. Nog steeds geen woord van drommel. En ben nog thans netconnecter.darkzero schreef:heb ook zoiets voorgehad: homeconnect aangevraagd in m'n nieuwe huis begin juli (was tevore nog geen internet, alleen raw copper). na 4 weken niks van hen gehoord te hebben (had contract getekend en persoonlijk bij hen in de bus gedaan), ben ik nog es langsgegaan. blijkbaar was m'n brief 2 weken geleden vertrokken maar dus verloren gegaan in de post. heb toen daar een copie van m'n brief meegekregen.
- testertje
- Elite Poster
- Berichten: 820
- Lid geworden op: 17 jan 2008, 18:55
- Locatie: Antwerpen
- Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
- Bedankt: 68 keer
Hier 't zelfde: 'k wacht al sinds begin juli - ook nog geen antwoord (+ getelefoneerd) en begindatum factuur is vanaf volgende week.broli schreef: Ja dat zal wel. Ik heb nog nooit problemen gehad met de post alleen bij dommel verschijnen die problemen. Btw vandaag is juist 2 weken geleden sinds ik de contract had verstuurd. Nog steeds geen woord van drommel. En ben nog thans netconnecter.
kortom er is nog werk aan de winkel.
Broli, kdenk inderdaad dat dommel ook nie het standaardnetwerk van De Post gebruikt vandaar die problemen.
Dit is toch om te janken ...
Kdenk dak volgende week eens ga langsgaan.
Deipenbeek zeker, Darkzero? Of waar ben je precies langsgeweest?
Merci iedereen voor jullie reactie. Zo voel ik me niet zo alleen in de miserie.
Greetz
Stumpy
Broli, kdenk inderdaad dat dommel ook nie het standaardnetwerk van De Post gebruikt vandaar die problemen.
Dit is toch om te janken ...
Kdenk dak volgende week eens ga langsgaan.
Deipenbeek zeker, Darkzero? Of waar ben je precies langsgeweest?
Merci iedereen voor jullie reactie. Zo voel ik me niet zo alleen in de miserie.
Greetz
Stumpy
- darkzero
- Elite Poster
- Berichten: 848
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
- Locatie: Borgloon
- Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
- Bedankt: 33 keer
yep diepenbeek, schuin tegenover de aldi. soms moet je wel lang bellen voor ze de moeite doen om tot aan de deur te komen. gewoon niet opgeven.Stumpy81 schreef:Kdenk dak volgende week eens ga langsgaan.
Deipenbeek zeker, Darkzero? Of waar ben je precies langsgeweest?
HAHAHAHAH. Dit is het enige vandaag dat me luidop liet lachen. Ze laten je precies overal wachten.darkzero schreef:yep diepenbeek, schuin tegenover de aldi. soms moet je wel lang bellen voor ze de moeite doen om tot aan de deur te komen. gewoon niet opgeven.Stumpy81 schreef:Kdenk dak volgende week eens ga langsgaan.
Deipenbeek zeker, Darkzero? Of waar ben je precies langsgeweest?
-
- Erelid
- Berichten: 7819
- Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Dat is omdat Diepenbeek geen winkel is...broli schreef: HAHAHAHAH. Dit is het enige vandaag dat me luidop liet lachen. Ze laten je precies overal wachten.
- darkzero
- Elite Poster
- Berichten: 848
- Lid geworden op: 08 feb 2006, 17:10
- Locatie: Borgloon
- Uitgedeelde bedankjes: 45 keer
- Bedankt: 33 keer
idd dat wist ik ook wel maar ik zat een maand zonder internet én telefoon hier. met gsm bellen naar hen doe ik niet meer want ik weet uit ervaring dat de kosten dan kunnen oplopen. en aangezien ik een kleine kilometer verderop woon op dezelfde steenweg is het handiger voor mij om daar effe te passeren hè.
-
- Elite Poster
- Berichten: 1584
- Lid geworden op: 13 dec 2002, 11:44
- Locatie: Lokeren
- Uitgedeelde bedankjes: 10 keer
- Bedankt: 127 keer
- Contacteer:
De post had mijn brief ook maar even op voorraad gehouden, en dan maar gelijk bezorgd met de 2e exemplaar.broli schreef:Ja dat zal wel. Ik heb nog nooit problemen gehad met de post alleen bij dommel verschijnen die problemen. Btw vandaag is juist 2 weken geleden sinds ik de contract had verstuurd. Nog steeds geen woord van drommel. En ben nog thans netconnecter.darkzero schreef:heb ook zoiets voorgehad: homeconnect aangevraagd in m'n nieuwe huis begin juli (was tevore nog geen internet, alleen raw copper). na 4 weken niks van hen gehoord te hebben (had contract getekend en persoonlijk bij hen in de bus gedaan), ben ik nog es langsgegaan. blijkbaar was m'n brief 2 weken geleden vertrokken maar dus verloren gegaan in de post. heb toen daar een copie van m'n brief meegekregen.
Stumpy81 schreef:Hoi iedereen,
Weet er iemand hoe ik aan mijn activatiecode van mijn homeconnect geraak als deze blijkbaar niet per post toekomt (weet niet waarom).
Heb al naar Dommel gebeld en ze zeiden dat ze dezelfde dag nog een mailtje zouden sturen (maar dat was gisteren). Nog steeds geen mail.
Vandaag 35 minuten naar wachtmuziek geluisterd maar nog steeds niemand aan de lijn gehad.
Dommel,
Jullie product is mooi maar ajb lever eens wat support.
Greetz
Stumpy
Activatie op 12/8??? We zijn vandaag nog maar 11/8!
Ik heb een 14 dagen gewacht op mijn brief met activatiecode en datum. Maar zie is toegekomen zonder problemen!
Zeer tevreden Homeconect gebruiker
Activatiedatum = NIET de startdatum van mijn factuur.Stumpy81 schreef:hoi calimero,
activatiedatum = startdatum van je factuur he, dus wou ik graag van int begin mijn codes hebben.
Dus ... ben ik langs Dommel geweest en prima verdergeholpen geweest.
Ze doen wel echt hun best.
Greetz
Stumpy
Je hebt een eerste activatiedatum waarbij je je dommelconnectie aanvraagt via een andere internetconnectie.
Daarna krijg je je codes en moet je de eigenlijke dommelactivatie met je modem doen.
Bij mij was mijn eigenlijke activatiedatum 3/07/08. Mijn facturen begonnen op 09/07/08. En de eerste maand is gratis. Dus de eerste factuur die ik moet betalen is van 09/08/08 tot 08/09/08.