nieuwe provider
Halo, ik leef in belgie.
Maar ik ben het beu om 31 euro per maand te betalen voor 4GB.
Ik ben telenet beu.
Ik zoek een nieuwe fair use policy provider die via de kabel aansluit, omdat ik geen telefoonlijn heb ( heb ik trouwens niet nodig, gsm vind ik veel handiger ).
Dus een fair use policy provider die via kabel aansluit, daarmee bedoel ik geen Telenet!
Kan iemand me helpen?
dankuwel.
Maar ik ben het beu om 31 euro per maand te betalen voor 4GB.
Ik ben telenet beu.
Ik zoek een nieuwe fair use policy provider die via de kabel aansluit, omdat ik geen telefoonlijn heb ( heb ik trouwens niet nodig, gsm vind ik veel handiger ).
Dus een fair use policy provider die via kabel aansluit, daarmee bedoel ik geen Telenet!
Kan iemand me helpen?
dankuwel.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
kvrees dat dit niet bestaat !
- Ken
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 94 keer
Inderdaad, enigste dat je kan doen is bij Telenet blijven en meer betalen of toch kijken voor ADSL/ADSL2+ via de koper.
Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
-
- Pro Member
maar kabel is het meest stabiel !!!
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
ADSL is dat ook !!!proxiboyke schreef:maar kabel is het meest stabiel !!!
-
- Pro Member
mijn oren !!!!!
heel veel laagtes en hoogtes
-
- Erelid
- Contacteer:
Allebei met voor en nadelen,
mijn adsl lijn is al jaren stabiel, dat ligt dan ook aan een correcte bekabeling enz..
En ik denk dat dit bij Telenet ook zo is.
Alles goed aangesloten, kabels ok, geen omzeilingen van wat dan ook
en dan kan je een stabiele verbiding hebben.
Greetz
Weetgraag
mijn adsl lijn is al jaren stabiel, dat ligt dan ook aan een correcte bekabeling enz..
En ik denk dat dit bij Telenet ook zo is.
Alles goed aangesloten, kabels ok, geen omzeilingen van wat dan ook
en dan kan je een stabiele verbiding hebben.
Greetz
Weetgraag
"Carpe Diem"
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
- Bedankt: 15 keer
Wat wilt ge dat kabel stabieler is.. ge kunt hem maar 5 uur ten volle gebruiken ook per maand.
Wat hebt ge liever, een stabiele kabel waar ge dus maar 5 uur mee kunt downloaden of een ADSL lijn die iets minder stabiel is (jaja, ge moet nu ook niet overdrijven proxiboyke, zo slecht zijn die lijnen ook niet) waar ge ten volle kunt van genieten?
En trouwens, de topicstarter heeft momenteel een abo Comfortnet, dus hij zal de volle stabiliteit niet nodig hebben aangezien hij nu maar 4 GB verzet.
Wat hebt ge liever, een stabiele kabel waar ge dus maar 5 uur mee kunt downloaden of een ADSL lijn die iets minder stabiel is (jaja, ge moet nu ook niet overdrijven proxiboyke, zo slecht zijn die lijnen ook niet) waar ge ten volle kunt van genieten?
En trouwens, de topicstarter heeft momenteel een abo Comfortnet, dus hij zal de volle stabiliteit niet nodig hebben aangezien hij nu maar 4 GB verzet.
To download or not to download, that's the question.
-
- Erelid
Bij u kan ik dat geloven, gij hebt Scarlet genomen ondanks de vele waarschuwingen.proxiboyke schreef:mijn oren !!!!!
-
- Pro Member
tja een beetje verder in de straat hebben ze dommel genomen sedert 1/7 en tis daar nie veel beter.
een vriend van mij zijn zoon is aleen gaan wonen heeft full adsl woont hier een paar straten verder nog dichter bij de centrale en heeft ook veel slechte vebindingen.
een vriend van mij zijn zoon is aleen gaan wonen heeft full adsl woont hier een paar straten verder nog dichter bij de centrale en heeft ook veel slechte vebindingen.
-
- Premium Member
full adsl is ook het scarlet netwerk: maw hetzelfde....
-
- Erelid
en wat Dommel is niet veel beter? Wat is er dan mis daar?proxiboyke schreef:tja een beetje verder in de straat hebben ze dommel genomen sedert 1/7 en tis daar nie veel beter.
- Braindamage
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 17 keer
- Bedankt: 14 keer
Ik heb met Edpnet ook een goeie stabiele verbinding, zit gelukkig thuis om 760m van centrale
Qua snelheid weet ik niet of ik constant het maximum haal, maar ik merk in ieder geval nooit vertragingen en als ik al eens een snelheidstest doe dan is de snelheid in orde.
Maarja qua stabiliteit zal het niet aan de kabel of adsl liggen, misschien wel meer aan de provider en hoeveel bandbreedte die ter beschikking hebben in jou zone
Qua snelheid weet ik niet of ik constant het maximum haal, maar ik merk in ieder geval nooit vertragingen en als ik al eens een snelheidstest doe dan is de snelheid in orde.
Maarja qua stabiliteit zal het niet aan de kabel of adsl liggen, misschien wel meer aan de provider en hoeveel bandbreedte die ter beschikking hebben in jou zone
- Fustigateur
- Pro Member
Vroeger bij Skynet en Mobistar vaker last gehad van onstabiliteit, maar tegenwoordig op het scarlet netwerk niet meer. Ben heel tevreden. Toen mijn partner een aansluiting nodig had, heb ik haar meteen ook op het scarlet netwerk gezet. Ook daar idem dito. Geen problemen en prima service. Bij mij komen Belgacom en Mobistar er niet en nooit meer in. Wat iemand anders doet of vindt, zijn mijn zaken niet. Ik maakt voor mezelf uit wat voor mij het beste is.
-
- Erelid
- Contacteer:
Als je eens slechte ervaringen met iets hebt/gehad hebt is dit normaal,Fustigateur schreef:Vroeger bij Skynet en Mobistar vaker last gehad van onstabiliteit, maar tegenwoordig op het scarlet netwerk niet meer. Ben heel tevreden. Toen mijn partner een aansluiting nodig had, heb ik haar meteen ook op het scarlet netwerk gezet. Ook daar idem dito. Geen problemen en prima service. Bij mij komen Belgacom en Mobistar er niet en nooit meer in. Wat iemand anders doet of vindt, zijn mijn zaken niet. Ik maakt voor mezelf uit wat voor mij het beste is.
ik heb altijd BGC gehad en ben daar heel tevreden over, kan natuurlijk over iets anders niet meepraten en op geruchten ga ik niet af. Ik zie wel in mijn omgeving Telenet klanten die tevreden zijn en van andere providers Scarlet en dergelijke die ook tevreden zijn. Iedereen moet op zichzelf uitmaken waar of met wat hij tevreden is en om de haverklap overstappen is ook wel niet de juiste weg denk ik, het gras is altijd groener aan de overkant zeggen ze maar als de miserie begint waar eindigt ze en als puntje bij paaltje komt was je misschien beter gebleven waar je was (geen BGC uitspraak hè)
Greetz
Weetgraag
"Carpe Diem"
- PowerSoft
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 1 keer
ADSL is wat mij betreft zeer stabiel. Vanaf dag 1 dat adsl beschikbaar was heb ik Planet Internet genomen. Later is dat overgenomen door Scarlet en heb ik een heel lange tijd Scarlet gehad. Toen heb ik twee jaar telenet gehad (voor de hogere snelheid, limieten waren toch overal gelijkaardig) en sinds dat Telenet niet meer meegroeit met de markt ben ik nu terug op ADSL via Dommel.
Ik denk niet dat ik nog snel zal terugkeren naar Telenet.
Ik denk niet dat ik nog snel zal terugkeren naar Telenet.
- Fustigateur
- Pro Member
Klopt, de tijd dat je telenet nam voor de snelheid gaat voor veel mensen al lang niet meer op. Ook via adsl kan het snel en stabiel. En ... goekoper.
-
- Pro Member
jah als je in een straat woont zoals ik waar veel belgacom tv is wel dan is het huilen met de pet op.
tijdens de dag haal ik ook moeiteloos 5500 van de beloofde 6000
eenmaal het 19 u is zak ik zoals vanavond naar 27 a 414
na 23u geen enkel probleem meer.
stabiel noem ik anders.
stabiel noem ik anders.
-
- Erelid
For gods sake, dat is omdat jij Scarlet hebt *sigh*
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 11 keer
Is het niet zo dat adsl, vdsl steeds vertrekt van centrale naar een woning. Je zit toch niet samen op één kabel?proxiboyke schreef:jah als je in een straat woont zoals ik waar veel belgacom tv is wel dan is het huilen met de pet op.
stabiel noem ik anders.
- Fustigateur
- Pro Member
proxiboyke schreef:jah als je in een straat woont zoals ik waar veel belgacom tv is wel dan is het huilen met de pet op.
stabiel noem ik anders.
Probeer eens scarlet of één van zijn resellers.
-
- Elite Poster
hij zit bij scarletFustigateur schreef:proxiboyke schreef:jah als je in een straat woont zoals ik waar veel belgacom tv is wel dan is het huilen met de pet op.
stabiel noem ik anders.
Probeer eens scarlet of één van zijn resellers.
- Fustigateur
- Pro Member
Dat mag toch geen probleem opleveren? Enkel de koperdraad is dezelfde. (Ervan uitgaande dat hij effectief op een dslam van scarlet zit).
- Goztow
- userbase crew
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Dat is het net: hij zit bij Scarlet. De capaciteitsproblemen van Scarlet zijn toch voldoende bekend!
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
ik vind dit bshit, ik ben meer tevreden over mijn adsl had daarvoor telenet.proxiboyke schreef:maar kabel is het meest stabiel !!!
Enigste is hun downloadsnelheid en daar komt binnenkort verandering in.
Dommel is the way!
-
- Pro Member
ok het is scarlet volgens jullie, hoe verklaren jullie dan dat een beetje verder iemand met dommel hetzelfde probleem heeft.
- Fustigateur
- Pro Member
En wat heeft de snelheidsvermindering van Scarlet met Belgacom tv te maken? Niets als je het mij vraagt.Goztow schreef:Dat is het net: hij zit bij Scarlet. De capaciteitsproblemen van Scarlet zijn toch voldoende bekend!
Het is enkel een probleem dat Scarlet een capaciteitsprobleem heeft. Maar dat heeft Skynet en Telenet in diverse regio's ook.
Kunnen natuurlijk ook bijzonder slechte telefoonlijnen zijn. Dan is alles wat gaat over die koperdraad slecht.
-
- Erelid
Nee, Skynet en Telenet hebben geen capactiteitsproblemen, zeker Skynet nietFustigateur schreef: En wat heeft de snelheidsvermindering van Scarlet met Belgacom tv te maken? Niets als je het mij vraagt.
Het is enkel een probleem dat Scarlet een capaciteitsprobleem heeft. Maar dat heeft Skynet en Telenet in diverse regio's ook.
Kunnen natuurlijk ook bijzonder slechte telefoonlijnen zijn. Dan is alles wat gaat over die koperdraad slecht.
-
- Elite Poster
Heb al tijdje niks over snelheidsproblemen gelezen bij telenet. Maar er waren toch meerdere mensen die hun volle snelheid niet konden halenLord Utopia schreef:Nee, Skynet en Telenet hebben geen capactiteitsproblemen, zeker Skynet nietFustigateur schreef: En wat heeft de snelheidsvermindering van Scarlet met Belgacom tv te maken? Niets als je het mij vraagt.
-
- Deel van't meubilair
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
En welke verandering gaat daar dan wel in komen ? De VDSL2 profielen welke BGC in het achterhoofd heeft liggen beduidelijk lager (download, en nog erger de upload) dan zelfs TN z'n basis abonnement (ExpressNet).Braincel schreef:ik vind dit bshit, ik ben meer tevreden over mijn adsl had daarvoor telenet.
Enigste is hun downloadsnelheid en daar komt binnenkort verandering in.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 21 keer
- Bedankt: 32 keer
Dommel spreekt voor zijn Speedconnect (VDSL2 oplossing) over dezelfde snelheden als de ADSL2+ oplossing van BGC : 12Mbit/s download en 512kbit/s upload.
Veel meer zullen we in de nabije toekomst niet moeten verwachten denk ik.
Veel meer zullen we in de nabije toekomst niet moeten verwachten denk ik.
- localhost
- Elite Poster
- Twitter: amedee
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 5 keer
- Contacteer:
Valt het op dat de topicstarter niet meer reageert?
Vrijheid van meningsuiting op het internet is de vrijheid om op je eigen blog zoveel onzin te verkopen als je zelf wil.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.
Er bestaat geen verplichting om naar de vrije meningsuiting van een ander te luisteren.