Temp account en raar gedrag van homelink

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
JefS
Starter
Starter

Dit is wat ik doe : (heb ik al 5 keer gedaan ofzo)

1)Ik verwijder homelink
2)Ik herinstaleer homelink
3) ik gebruik de update cd die ik bij mijn activatie brief gekregen heb
4)dan selecteer ik nederlands
5)dan selecteer ik "ik ben reeds telefonisch geregistreerd en wens mijn modem in gebruik te stellen
6)ik vul mijn activatie code in
7)Ik reset mijn modem en dan komt er op modem aan het decteren even geduld aub
8) Ik zie de modem resetten
9) dan gaat het homelink wizard naar het volgend scherm waar op staat in de 30 minuten zal de modem nog updates downlaoden enzo
10) dan druk ik op voltooien en na een tijdje krijg ik het scherm waar ik mijn email moet invullen en mijn wachtwoord
11) ik kijk naar mijn modem gegeven en er staat een temp gebruikersnaam en niets bij voip
12) ik probeer dan eens mijn gegevens in te vullen in homelink dus mijn email en mijn paswoord en dan als ik op volgende druk krijg ik het scherm waar ik terug mijn taal moet kiezen en alles begint weer vanaf 4)

Help :/ ik ben ten einde raad
anders ga ik morgen nog eens bellen naar dommel
alles is al gebeurt van adsl signaal en telefoon foutmelding is ook niet te zien

Ik kan nieuwsgroepen ook niet gebruiken want daar krijg ik konstant errors (alles is juist ingesteld)

wanneer ik belde naar de helpdesk zeiden ze dat alles in orde is van wat zij moeten doen en da ik het op deze manier in orde moest krijgen
JefS
Starter
Starter

Ik heb ook al de dats proberen te verwijderen
frado
Elite Poster
Elite Poster
Bedankt: 4 keer

eerst optie 3, en als je moet inloggen begint het opnieuw, en dan moet je optie 2 nemen.
JefS
Starter
Starter

ja nu kan ik wel inloggen maar dit heeft mijn probleem nog steeds niet opgelost :/
nog steeds een temp gebruikersnaam en geen voip
Tommyboy3
Plus Member
Plus Member

Hier geraak ik ook maar niet binnen op de nieuwsgroepen.
rte968
Member
Member

Tommyboy3 schreef:Hier geraak ik ook maar niet binnen op de nieuwsgroepen.
Zo een zoekfunctie op het forum kan toch handig zijn hé.... :roll:

Ik zal een hint geven... :wink:

De default instelling van de firewall in je Siemens router blokt nl. de access naar de nieuwsgroepen.

Meerdere topics hierover in dit forum.
frado
Elite Poster
Elite Poster

JefS schreef:ja nu kan ik wel inloggen maar dit heeft mijn probleem nog steeds niet opgelost :/
nog steeds een temp gebruikersnaam en geen voip
welcome to the club. Bij mij is dit al 2 weken zo. De vaste account is hetzelfde als die van nieuwsgroepen( zonder .be), dus dat kan je zelf doen. Op voip is het echter nog steeds wachten, want er is een of ander probleem bij dommel. Sommigen zeggen dat het begin volgende week ging opgelost zijn.
Zuttasoxx
Pro Member
Pro Member

ik ben eens curieus.. Hoe ziet een temp account eruit?

+ bij mij ging de nieuwsservers wel met die standaardinstellingen
frado
Elite Poster
Elite Poster

dsltemp1@schedom bv. En die nieuwsservers gaan ook, je moet enkel de instelling in firewall verzetten. Is al zoveel keer gevraagd geweest...
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”