Dommel webhosting ligt er weer uit ...
-
- Elite Poster
- Berichten: 3868
- Lid geworden op: 20 maa 2004, 20:10
- Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
- Bedankt: 48 keer
Nog iemand met die problemen ?
-
- Elite Poster
- Berichten: 4340
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Nadat mijn site er een tijdje geleden voor de 4e keer op korte tijd uitgelegen had kreeg ik dit als antwoord:cloink schreef:Nog altijd?
Hebben ze daar een uptime-garantie?
Geachte,
Hartelijk dank voor uw email !
Wij hebben uw site probleemloos kunnen benaderen en
konden geen outages reproduceren.
Compensaties kunnen we met onze concurentiele
prijzen helaas niet voorzien.
Indien u hierbij nog verdere vragen heeft,
raden we u aan deze telefonisch aan onze helpdesk te richten.
Zij helpen u hier graag mee verder.
U kan hen bereiken op het nummer 070 224 305 tijdens kantooruren.
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
Neen, als je daarover begint, word je afgescheept met een antwoord a la 'Voor die prijs kan je geen uptime garanties verwachten'.cloink schreef:Nog altijd?
Hebben ze daar een uptime-garantie?
Trouwens de reden waarom ik mijn hosting verhuisd heb naar Priorweb, waar ik zeer tevreden van ben. Bij mij komt er niks meer binnen van Dommel, zolang alles goed werkt is er niks aan de hand, maar als er iets scheelt vallen ze uit de lucht en proberen ze je op een arrogante manier af te schepen.
Het lijkt wel of het motto van Dommel is 'Betaal elke maand je rekening en laat ons voor de rest met rust'
Edit: on4bam was mij net voor In die mail is het wel duidelijk dat ze iedereen proberen pushen om naar hun duur 070 nummer te bellen.
- meon
- Administrator
- Berichten: 16609
- Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
- Twitter: meon
- Locatie: Bree
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Ik vind dat als ik bijna 200 euro betaal per jaar voor 800 MB (een pakket dat nu niet meer bestaat: unix gold hosting -- pro edition) wel degelijk recht heb op uptimegarantie en compensatie. Concurrentiële prijs? Nop.
Helaas, als ge hun daarover aanspreekt vragen ze uw gederfde inkomsten te bewijzen. Ja hallo....
Helaas, als ge hun daarover aanspreekt vragen ze uw gederfde inkomsten te bewijzen. Ja hallo....
Pff.. de afgelopen maanden op hun windows hosting een downtime van 55%(! gehad -> sinds februari.. daarvoor nooit problemen op 5 jaar tijd)
problemen oplossen (lees: server reboot) liet vaak 2 tot 3 dagen op zich wachten ( of een volledig verlengd weekend van 5 dagen)
De unix hosting is stabieler maar durft ook wel eens happeren (of het control panel is bijvoorbeeld een volledig weekend niet beschikbaar (ehmilia). Heel fijn als je een dringende aanpassing wil maken.
Ik ben nu op vervaldag mijn 40tal hostings aan het verhuizen naar Nucleus. Tot nu toe zeer tevreden. Hun control panel is wel veel beperkter maar alles werkt simpewel en dat is voor mij belangrijker dan toeters en bellen. De helpdesk neemt zijn telefoon op, mails worden binnen het uur beantwoord, etc.
Ik heb het echt gehad met dommel. En dan zwijg ik nog maar over hun helpdesk.
problemen oplossen (lees: server reboot) liet vaak 2 tot 3 dagen op zich wachten ( of een volledig verlengd weekend van 5 dagen)
De unix hosting is stabieler maar durft ook wel eens happeren (of het control panel is bijvoorbeeld een volledig weekend niet beschikbaar (ehmilia). Heel fijn als je een dringende aanpassing wil maken.
Ik ben nu op vervaldag mijn 40tal hostings aan het verhuizen naar Nucleus. Tot nu toe zeer tevreden. Hun control panel is wel veel beperkter maar alles werkt simpewel en dat is voor mij belangrijker dan toeters en bellen. De helpdesk neemt zijn telefoon op, mails worden binnen het uur beantwoord, etc.
Ik heb het echt gehad met dommel. En dan zwijg ik nog maar over hun helpdesk.
-
- Starter
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 06 aug 2008, 22:52
Op één van de support tickets de ik had geopend na een heleboel problemen: downtimes, versies van php die al eeuwen niet meer zijn bijgewerkt en vol met veiligheidsgaten zitten, een betaalde quota-verhoging die maar niet doorgevoerd werd (en ondertussen maar mails krijgen dat we over de limiet zaten)... kreeg ik volgend antwoord van de support afdeling:
We hebben vervolgens gewacht tot het contract afliep en overgestapt naar Hostbasket waar we wel goede support krijgen. Het probleem is nu wel dat we geen authorisatiecode krijgen van Dommel om het domein ook werkelijk over te dragen naar Hostbasket. Iemand ideeën?
Deze mail ontving ik op 27 februari 2008!Geachte,
Het spijt ons u te moeten melden dat al onze hostingproducten vanaf volgende
week end of life zullen geplaatst worden.
Dwz dat er geen verdere aanpassingen en upgrades zullen gebeuren aan het
hosting-gamma. Er zullen ook geen nieuwe accounts meer besteld kunnen
worden.
Voor php5 wijzen wij u dan ook graag door naar onze ex-concurrenten.
met vriendelijke groeten,
meilleures salutations,
best regards,
dommel.com servicecenter
a schedom nv/sa service
We hebben vervolgens gewacht tot het contract afliep en overgestapt naar Hostbasket waar we wel goede support krijgen. Het probleem is nu wel dat we geen authorisatiecode krijgen van Dommel om het domein ook werkelijk over te dragen naar Hostbasket. Iemand ideeën?
-
- Starter
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 06 aug 2008, 22:52
Ik heb deze 'grote vakantie' al ettelijke uren gebeld. Ik ken ondertussen dat muziekje al uit m'n hoofd en geraak niet binnen. Voor de vakantie is dat wel gelukt en dan kreeg ik steeds de melding van een mail te sturen. Die mails heb ik ondertussen al met hopen gestuurd en ook mijn ticket blijft onbeantwoord.
-
- Elite Poster
- Berichten: 2291
- Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
ernaartoe rijdenfredmatrack schreef:Ik heb deze 'grote vakantie' al ettelijke uren gebeld. Ik ken ondertussen dat muziekje al uit m'n hoofd en geraak niet binnen. Voor de vakantie is dat wel gelukt en dan kreeg ik steeds de melding van een mail te sturen. Die mails heb ik ondertussen al met hopen gestuurd en ook mijn ticket blijft onbeantwoord.
in gebreke stellen
-
- Elite Poster
- Berichten: 4340
- Lid geworden op: 05 mei 2006, 16:05
- Uitgedeelde bedankjes: 249 keer
- Bedankt: 331 keer
Zelf doen bij joker.com, de registrar die Dommel gebruikt. Ik heb hetzelfde gehad, problemen met hosting, geen antwoord op tickets niet telefonisch binnengeraken en dan maar zelf de AUTH code aangevraagd (staat waarschijnlijk nog ergens in een topic). Alles werkt daar automatisch dus zeer snel en correct.We hebben vervolgens gewacht tot het contract afliep en overgestapt naar Hostbasket waar we wel goede support krijgen. Het probleem is nu wel dat we geen authorisatiecode krijgen van Dommel om het domein ook werkelijk over te dragen naar Hostbasket. Iemand ideeën?
Bye, Maurice
https://on4bam.com
https://on4bam.com
-
- Starter
- Berichten: 3
- Lid geworden op: 06 aug 2008, 22:52
Schitterend! Heel erg bedankt voor de tip.