Na een half uur zoeken en topics doorbladeren heb ik het antwoord op mijn vraag nog niet gevonden, daarom post ik het hier ... excuses als deze vraag reeds is gesteld.
Vanaf wanneer wordt Dommel Cityconnect beschikbaar in Gent ?
(ik las ergens dat dit vanaf 1 juli zou zijn maar de beschikbaarheids-check levert enkel netconnect en homeconnect op)
Op ons kot zouden wij van de vakantieperiode gebruik willen maken om over te stappen van Telenet op Dommel, maar daarvoor moet ik wel een bevestiging krijgen dat het beschikbaar is, en Dommel is zowel telefonisch als via mail doofstom... (wat ik eigenlijk een heel slecht begin vind)
Bedankt voor uw antwoord!
Dommel Cityconnect in Gent
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 170 keer
- Bedankt: 62 keer
- Contacteer:
En als ze reageren zullen ze maar 1 ding zeggen (net zoals ze op dommel crm en news zeggen)
Het zal beschikbaar zijn voor 31/12/2008
Hun eerste bericht was , na 01/07/2008 , dat hebben ze dus aangepast voor alles naar : Het zal beschikbaar zijn voor 31/12/2008
Het zal beschikbaar zijn voor 31/12/2008
Hun eerste bericht was , na 01/07/2008 , dat hebben ze dus aangepast voor alles naar : Het zal beschikbaar zijn voor 31/12/2008
The eternal and true pessimist ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
- Elite Poster
- Contacteer:
komende van een toch redelijk dommel fanboy :q-tec schreef:als je nu homeconnected neemt van dommel zal je zodra cityconnected beschikbaar is overgezet worden
Eerst zien , dan geloven
Na veel 070 uurtjes en telefoontjes gespendeerd te hebben zeker
En ik vraag me de kost ervanaf , dit moet BCG intern omswitchen van hun DSLAM naar die van dommel , tzal ni verniet zen , verre van ...
The eternal and true pessimist ![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 22 keer
- Bedankt: 150 keer
Ik woon in de buurt van het st pieters station, en momenteel nog op normale adsl-snelheid.
Er staat ook overal dat er vanaf 1juli overgeschakeld gaat worden en dat het wel eventjes kan duren. Het hangt deels af van BGC, en die zijn niet van de rapste he...
Zal wel laten weten als'k sneller surf![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Er staat ook overal dat er vanaf 1juli overgeschakeld gaat worden en dat het wel eventjes kan duren. Het hangt deels af van BGC, en die zijn niet van de rapste he...
Zal wel laten weten als'k sneller surf
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
ik woon ook in gent, maar een dagje meer wachten maakt niet uit, zolang het geen jaar wordt ![Razz :p](./images/smilies/icon_razz.gif)
ik heb nu 490kB/s gemiddeld sinds zaterdag gok ik, ale dan heb ik het gemerkt:p
maar dat ze hun 'deadline' niet halen ga ik hun niet kwalijk nemen.
al vond ik wel dat ze een klein tekstje erover in de newssectie van je cp mochten zetten.
maar idd eerst was het na 1/7 en nu ist het die 'tzal wel inorde zijn voor 31/12/2008.
ik blijf er alleszins niet voor thuis de 31e december ^^
![Razz :p](./images/smilies/icon_razz.gif)
ik heb nu 490kB/s gemiddeld sinds zaterdag gok ik, ale dan heb ik het gemerkt:p
maar dat ze hun 'deadline' niet halen ga ik hun niet kwalijk nemen.
al vond ik wel dat ze een klein tekstje erover in de newssectie van je cp mochten zetten.
maar idd eerst was het na 1/7 en nu ist het die 'tzal wel inorde zijn voor 31/12/2008.
ik blijf er alleszins niet voor thuis de 31e december ^^
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 71 keer
- Bedankt: 101 keer
bwa dommel moet je altijd met een korrel zout nemen maarja hun aanbiedingen zijn 1000* beter dan telent&belgacom....a3ke schreef:komende van een toch redelijk dommel fanboy :q-tec schreef:als je nu homeconnected neemt van dommel zal je zodra cityconnected beschikbaar is overgezet worden
Eerst zien , dan geloven
Na veel 070 uurtjes en telefoontjes gespendeerd te hebben zeker
En ik vraag me de kost ervanaf , dit moet BCG intern omswitchen van hun DSLAM naar die van dommel , tzal ni verniet zen , verre van ...
en daarvoor moet je wel wat over hebben paar dagen geen interent-telefoon..... geduld geen probleem als ik maar vrij internet heb waar ik kan doe wat ik wil afgezien van tele2 met unlimited maar das even betrouwbaar denk ik en het is nog gewoon adsl...
-
- Starter
![Afbeelding](http://img380.imageshack.us/img380/5475/ttttl1.jpg)
meon schreef:Yabu is reseller van Dommel, dusja
Laatst gewijzigd door Jimmy Pop Ali 17 jul 2008, 23:08, in totaal 3 gewijzigd.
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Dat wil eigenlijk nul nada zeggen over cityconnect ejJimmy Pop Ali schreef:...[/img]
In het sterkste beste geval de uitrol van ADSL2+ via BCG DSLAM's vanaf 1 augustus 2008
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
- Bedankt: 386 keer
Nee, tegen eind juli, zoals afgesproken stond.silencer schreef:In oktober of november zal het beschikbaar zijn.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
We zullen zien wie gelijkt heeftLord Utopia schreef:Nee, tegen eind juli, zoals afgesproken stond.silencer schreef:In oktober of november zal het beschikbaar zijn.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
-
- Erelid
Agreed ^^silencer schreef:We zullen zien wie gelijkt heeftLord Utopia schreef:Nee, tegen eind juli, zoals afgesproken stond.silencer schreef:In oktober of november zal het beschikbaar zijn.
-
- Starter
je kan adsl2+ al bestellen bij YABU - dat zal werken vanaf 1 augustus in Gent.silencer schreef:We zullen zien wie gelijkt heeftLord Utopia schreef:Nee, tegen eind juli, zoals afgesproken stond.silencer schreef:In oktober of november zal het beschikbaar zijn.
Bij Dommel zal dat hetzelfde zijn vermoed ik.
- Robbe
- El Robre
- Twitter: infocaris
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Contacteer:
@ Jimmy pop ali : heb uw afbeelding zijn code aangepast zodat ge het wel te zien krijgt.
In de wetenschap dat je moet weten dat het een reseller van Dommel is uiteraard.
Maar de meeste weten dat ondertussen wel vermoed'k.
Code: Selecteer alles
wat ge had ingegeven : [img]http://img380.imageshack.us/my.php?image=ttttl1.jpg[/img]
Wat het had moeten zijn : [IMG]http://img380.imageshack.us/img380/5475/ttttl1.jpg[/IMG]
Ik vermoed dat dat inderdaad de bedoeling is.a3ke schreef:Dat wil eigenlijk nul nada zeggen over cityconnect ejJimmy Pop Ali schreef:...[/img]
In het sterkste beste geval de uitrol van ADSL2+ via BCG DSLAM's vanaf 1 augustus 2008
In de wetenschap dat je moet weten dat het een reseller van Dommel is uiteraard.
Maar de meeste weten dat ondertussen wel vermoed'k.
Code: Selecteer alles
filmpjes toevoegen met : [vimeo]code[/vimeo] en [youtube]code[/youtube]
Is aangepast bij yabuADSL - gisteren was het nog available 1st of august, nu verschijnt deze tekst:
ADSL2+ is expected to be available before the end of 2008. You can allready request a pre-order!
We expect to start delivering the ADSL2+ connections in your region around August 2008.
ADSL2+ is expected to be available before the end of 2008. You can allready request a pre-order!
We expect to start delivering the ADSL2+ connections in your region around August 2008.
Zo te zien was eind julie dus niet het gevalLord Utopia schreef:Agreed ^^silencer schreef:We zullen zien wie gelijkt heeftLord Utopia schreef:Nee, tegen eind juli, zoals afgesproken stond.silencer schreef:In oktober of november zal het beschikbaar zijn.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
- Bedankt: 18 keer
Weet iemand van de Gentse Dommelaars wat de status is?thamar schreef:Ik woon in de buurt van het st pieters station, en momenteel nog op normale adsl-snelheid.
Is Cityconnect in Gent beschikbaar?
- PowerSoft
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 1 keer
Cityconnect is nog niet beschikbaar en adsl2+ via belgacom ook nog niet.warpozio schreef:Weet iemand van de Gentse Dommelaars wat de status is?thamar schreef:Ik woon in de buurt van het st pieters station, en momenteel nog op normale adsl-snelheid.
Is Cityconnect in Gent beschikbaar?
Moest dit wel zo zijn, dan had dit wellicht al kunnen lezen op de de dommel website. Geduld is een schone deugd zou ik zo zeggen
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
-
- Erelid
CityConnect via Belgacom gaat ook nooit beschikbaar zijn via Belgacom.PowerSoft schreef: Cityconnect is nog niet beschikbaar en adsl2+ via belgacom ook nog niet.
Moest dit wel zo zijn, dan had dit wellicht al kunnen lezen op de de dommel website. Geduld is een schone deugd zou ik zo zeggen
De simpele reden omdat CityConnect exclusief via Dommel's eigen apparatuur gaat
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
- PowerSoft
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 1 keer
...Lord Utopia schreef:CityConnect via Belgacom gaat ook nooit beschikbaar zijn via Belgacom.PowerSoft schreef: Cityconnect is nog niet beschikbaar en adsl2+ via belgacom ook nog niet.
De simpele reden omdat CityConnect exclusief via Dommel's eigen apparatuur gaat
ik zeg cityconnect is nog niet beschikbaar EN adsl2+ via belgacom ook nog niet.. ik weet niet waar ik zeg dat cityconnect via belgacom zou gaan?
anyways, never mind
-
- Erelid
...PowerSoft schreef: ...
ik zeg cityconnect is nog niet beschikbaar EN adsl2+ via belgacom ook nog niet.. ik weet niet waar ik zeg dat cityconnect via belgacom zou gaan?
anyways, never mind
mijn excuses, ik las te snel
vergeef me ;'(