Activatie

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
metaldeth
Plus Member
Plus Member
Berichten: 138
Lid geworden op: 19 jul 2008, 18:25
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

We zijn hier overgeschakeld naar dommel homeconnect en normaal is alles in orde. Er heeft al iemand gebeld om te zeggen dat alles in orde was, dus ja. Maar ondanks het feit dat ik mijn contract vorige week al opgezonden heb, heb ik nog steeds geen brief gekregen met de activeringscode. Nu kan ik wel al inloggen als klant op de site van dommel, kan ik daar ergens mijn gebruikersnaam en paswoord vinden om mijn verbinding te activeren en dus te kunnen gebuiken?

Mijn id en pakket+nummer vind ik terug op hun site.


Of is de activeringscode en gebruikersnaam dezelfde die je gebruikt om in te loggen op de site bij dommel?



edit: toen ik telefoon kreeg heb ik gevraagd of ik nog een brief ging krijgen en die man zei van niet. Nu was het een redelijk raar gesprek, al dan niet omdat hij mij wakkerbelde, aangezien die man vroeg naar schedom dacht ik, terwijl dat normaal toch zij zijn? Of misschien dacht hij dat ik al die brief gekregen had met activatiecode etc
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Zij u bellen? Dat is idd heel zeldzaam :wink:.

Btw zit in de zelfde situatie als u. Vorige week vrijdag contract verstuurd. Sinds maandag kon ik al inloggen op crm maar nog steeds geen brief aangekomen.

"renew dat" staat op 08/09/2008 bij mij. Rekening houdend met het gratis maand lijkt dit alsof ik op 8 augustus zou aangesloten worden :???: . Zou dan pas volgende week vrijdag zijn :? .
metaldeth
Plus Member
Plus Member
Berichten: 138
Lid geworden op: 19 jul 2008, 18:25
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

Hier het contract donderdag verzonden, de renew date staat hier op 6 september, dat zou dus woensdag zijn. Dan zit ik toch een paar dagen zonder internet, had telenet al opgezegd omdat ik ze serieus beu was. Ga morgen toch eens bellen naar hun nieuw nummer om te proberen zo aan die gegevens te raken
belgianguy
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 23 jul 2008, 21:24

Inderdaad, ik kon ook al enkele dagen vooraf inloggen op het crm. Je kan er inderdaad een datum "renew" terugvinden.
Bij mij stond er bij "renew" een datum van 28/08/2008 en enkele dagen voor 28/07 kreeg ik "de brief" in de bus met de melding dat ik vanaf 28/07 om 18 uur de installatie van de modem kon starten. Ik denk dat je toch zoals bij mij op een periode van een 14 dagen moet rekenen tussen het versturen van je contract en het ontvangen van de brief met activatiecode.
Het heeft in principe geen zin om vroeger te proberen te activeren, omdat zij deze datum krijgen van Belgacom. Het is Belgacom die hen laat weten wanneer ze het signaal van Dommel op je lijn zetten en die datum is diegene die in je brief zal staan.
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Dus dan klopt de redenering en zal ik en metaldeth een paar dagen voor die datum een brief krijgen.
belgianguy
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 47
Lid geworden op: 23 jul 2008, 21:24

broli schreef:Dus dan klopt de redenering en zal ik en metaldeth een paar dagen voor die datum een brief krijgen.
Inderdaad, dat zou zo moeten zijn.
metaldeth
Plus Member
Plus Member
Berichten: 138
Lid geworden op: 19 jul 2008, 18:25
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer

Héhé, vandaag de brief gekregen en we konden dat blijkbaar activeren sinds gisteren 18u. Sebiet eens uitproberen
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

metaldeth schreef:Héhé, vandaag de brief gekregen en we konden dat blijkbaar activeren sinds gisteren 18u. Sebiet eens uitproberen
*loopt snel naar de brieven bus...*

Vind niets :cry:. Damn you dommel. Ze bewijzen nogmaals dat ze onvoorspelbaar zijn.
bravo
Member
Member
Berichten: 86
Lid geworden op: 23 jul 2008, 16:06

broli schreef: *loopt snel naar de brieven bus...*

Vind niets :cry:. Damn you dommel. Ze bewijzen nogmaals dat ze onvoorspelbaar zijn.
of dat de Post onvoorspelbaar is, natuurlijk...
broli
Premium Member
Premium Member
Berichten: 630
Lid geworden op: 25 mei 2007, 19:16
Bedankt: 3 keer

Ondertussen nog steeds geen rotten brief aangekomen. Hoe komt het dat sommige het zo snel krijgen en andere niet. Ben zelfs nog netconnect klant, je zou denken dat het snel zou verlopen.

Ooit was er een artikel over de EU die een 24h termijn wou inlassen om van isp te veranderen. Kan je je voorstellen hoe dat zal verlopen met dommel waar je bijna 2 weken moet wachten voor een abonnement switch.
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”