Home Connect, nu veilig voor over te stappen ?
Ik ken iemand die Homeconnect heeft, is er helemaal tevreden van er is alleen een probleem met Mobistar. Hij kan met zijn gsm met Mobistar abo zijn vaste lijn niet opbellen, dat zou een gekend probleem zijn.
Ga ik toch even wachten tot dit verholpen is, zo is ook maar niks.verb schreef:Ik ken iemand die Homeconnect heeft, is er helemaal tevreden van er is alleen een probleem met Mobistar. Hij kan met zijn gsm met Mobistar abo zijn vaste lijn niet opbellen, dat zou een gekend probleem zijn.
Ik ben ook tevreden; had ook dàt probleem dat men via mobistar mij niet kon bereiken. Maar dat is opgelost. Ik denk dat dit invidueel is: iedere nieuwe homeconnecter zal dit mogelijk in het begin hebben: volgens mij ligt dat bij mobistar zelf...Ik ken iemand die Homeconnect heeft, is er helemaal tevreden van er is alleen een probleem met Mobistar. Hij kan met zijn gsm met Mobistar abo zijn vaste lijn niet opbellen, dat zou een gekend probleem zijn.
Wanneer je graag veel tijd bij je ouders doorbrengt, raad ik je Homeconnect aan. Het is nog steeds niet probleemloos en een helpdesk is zo goed als onbestaande bij Dommel. Er zit wel personeel, maar op dezelfde vraag geven ze telkens een ander antwoord aan de telefoon, op vragen via email/tickets wordt helemaal niet gereageerd.Coop schreef:Ik wil Home Connect voor mijn ouders nemen.
Wel iedereen die zit te bashen op de helpdesk. Ik vind het zeer bekwame personen die er iets van kennen en ook zeer goeie raad geven integenstelling tot sommige helpdesks zoals belgacom of telenet. Maar je moet je wel eerst eens aan de lijn krijgen (en dat kan soms wel eventjes duren). En zaken waar ze ook niets kunnen aan doen, mag je nog zo veel bellen ze gaan het ook niet weten.
Onderbemand zijn ze zeker. Maar ik denk dat het vooral nu is dat het onderbemand is, met homeconnect en zijn kinderziektes. Ik snap dus ook waarom ze hun helpdesk niet vergroten, omdat verhelpen van de problemen waarschijnlijk niet echt versneld.
Onderbemand zijn ze zeker. Maar ik denk dat het vooral nu is dat het onderbemand is, met homeconnect en zijn kinderziektes. Ik snap dus ook waarom ze hun helpdesk niet vergroten, omdat verhelpen van de problemen waarschijnlijk niet echt versneld.
-
- Elite Poster
- Berichten: 3984
- Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
- Locatie: 398m van de [email protected]
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
kamagurka schreef:Wanneer je graag veel tijd bij je ouders doorbrengt, raad ik je Homeconnect aan.Coop schreef:
Ik breng veel tijd bij mn ouders door en ik zou het zeker niet aanraden!
Neem netconnect+discoveryline+een voip modem/ATA toestel(liefst met fxo) en je bent nog goedkoper af en je blijft je vaste lijn behouden(je kan gebelt worden als er problemen zijn met internet,wat altijd wel eens kan gebeuren)!
Bellen aan 0.005c/min,7,7c/min mobiel of FREE calls via betamax clones is nogal wat interessanter.
En je moet die dure siemens niet kopen.
Als er nu plots een interessanter alternatief is kun je nog gewoon veranderen (en de ata gebruiken bij evt. bij homeconnect goedkoper te bellen).
Het lijkt me dat jou oplossing ingewikkelder is, ook voor betalingen en als er iets niet klopt aan de instellingen.silencer schreef:kamagurka schreef:Wanneer je graag veel tijd bij je ouders doorbrengt, raad ik je Homeconnect aan.Coop schreef:
Ik breng veel tijd bij mn ouders door en ik zou het zeker niet aanraden!
Neem netconnect+discoveryline+een voip modem/ATA toestel(liefst met fxo) en je bent nog goedkoper af en je blijft je vaste lijn behouden(je kan gebelt worden als er problemen zijn met internet,wat altijd wel eens kan gebeuren)!
Bellen aan 0.005c/min,7,7c/min mobiel of FREE calls via betamax clones is nogal wat interessanter.
En je moet die dure siemens niet kopen.
Als er nu plots een interessanter alternatief is kun je nog gewoon veranderen (en de ata gebruiken bij evt. bij homeconnect goedkoper te bellen).
-
- Elite Poster
- Berichten: 3984
- Lid geworden op: 08 jul 2008, 02:07
- Locatie: 398m van de [email protected]
- Uitgedeelde bedankjes: 163 keer
- Bedankt: 100 keer
ingewikkelder?je koopt een ata, maakt ergens een account(bvb justvoip.com) en vult enkele regels in.Was elders in 5 min gefixt+dan nog dialplans.Coop schreef:Het lijkt me dat jou oplossing ingewikkelder is, ook voor betalingen en als er iets niet klopt aan de instellingen.silencer schreef:kamagurka schreef:Wanneer je graag veel tijd bij je ouders doorbrengt, raad ik je Homeconnect aan.Coop schreef:
Ik breng veel tijd bij mn ouders door en ik zou het zeker niet aanraden!
Neem netconnect+discoveryline+een voip modem/ATA toestel(liefst met fxo) en je bent nog goedkoper af en je blijft je vaste lijn behouden(je kan gebelt worden als er problemen zijn met internet,wat altijd wel eens kan gebeuren)!
Bellen aan 0.005c/min,7,7c/min mobiel of FREE calls via betamax clones is nogal wat interessanter.
En je moet die dure siemens niet kopen.
Als er nu plots een interessanter alternatief is kun je nog gewoon veranderen (en de ata gebruiken bij evt. bij homeconnect goedkoper te bellen).
Feit is wel dat ik goedkoper kan bellen via mn gsm(0.15Cent/BGC tov 8.5cent &12c op gsm) dus die discovery zal wellicht niet meer gebruikt worden(dan moet je ook geen dialplans instellen).
Ik gebruik Mobistar Tempo en kan van de eerste dag dat mijn VOIP werkt mijn eigen vast nummer bellen en omgekeerd.Coop schreef:Ga ik toch even wachten tot dit verholpen is, zo is ook maar niks.verb schreef:Ik ken iemand die Homeconnect heeft, is er helemaal tevreden van er is alleen een probleem met Mobistar. Hij kan met zijn gsm met Mobistar abo zijn vaste lijn niet opbellen, dat zou een gekend probleem zijn.
one of the happy few I guessrte968 schreef:
Ik gebruik Mobistar Tempo en kan van de eerste dag dat mijn VOIP werkt mijn eigen vast nummer bellen en omgekeerd.
Kveronderstel dat in augustus alle ziektes verwerkt zullen worden en dus in september het vrij veilig zou moeten zijn om om te schakelen
-
- Plus Member
- Berichten: 138
- Lid geworden op: 19 jul 2008, 18:25
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Tzou wel mogen zekerZuttasoxx schreef:one of the happy few I guessrte968 schreef:
Ik gebruik Mobistar Tempo en kan van de eerste dag dat mijn VOIP werkt mijn eigen vast nummer bellen en omgekeerd.
Kveronderstel dat in augustus alle ziektes verwerkt zullen worden en dus in september het vrij veilig zou moeten zijn om om te schakelen
- SniFManS
- Elite Poster
- Berichten: 949
- Lid geworden op: 25 aug 2006, 21:54
- Locatie: Mol -Rauw
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
voip bij dommel trekt op niks ! Nu iets meer dan een maand homeconnect in huis en niks werkt fatsoenlijk ! Belgacomnummers kunnen mij nog altijd niet bereiken wat eerst zo wel was tot telenet werkte dan was het net andersom . Helpdesk werkt te traag en lost de problemen niet of slecht op. Hopeloos zolang er geen degelijk volk bij komt bij dommel .
Men betaald voor diensten die niet werken !
Men betaald voor diensten die niet werken !
-
- Pro Member
- Berichten: 381
- Lid geworden op: 12 dec 2007, 22:09
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 32 keer
Ligt aan Belgacom/Telenet en niet aan Dommel.Sniffie schreef:voip bij dommel trekt op niks ! Nu iets meer dan een maand homeconnect in huis en niks werkt fatsoenlijk ! Belgacomnummers kunnen mij nog altijd niet bereiken wat eerst zo wel was tot telenet werkte dan was het net andersom . Helpdesk werkt te traag en lost de problemen niet of slecht op. Hopeloos zolang er geen degelijk volk bij komt bij dommel .
Men betaald voor diensten die niet werken !
-
- Elite Poster
- Berichten: 2291
- Lid geworden op: 10 dec 2005, 20:43
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
als telenet heeft eerst gewerkt en daarna niet, hoe kom je tot deze conclusie?THDBASED schreef:Ligt aan Belgacom/Telenet en niet aan Dommel.Sniffie schreef:voip bij dommel trekt op niks ! Nu iets meer dan een maand homeconnect in huis en niks werkt fatsoenlijk ! Belgacomnummers kunnen mij nog altijd niet bereiken wat eerst zo wel was tot telenet werkte dan was het net andersom . Helpdesk werkt te traag en lost de problemen niet of slecht op. Hopeloos zolang er geen degelijk volk bij komt bij dommel .
Men betaald voor diensten die niet werken !
hebben ze met opzet dommel nummer uit hun tabellen verwijderd
-
- Plus Member
- Berichten: 216
- Lid geworden op: 10 jul 2006, 17:17
Als ik kijk hoeveel problemen er zijn met VOIP-telefonie (Tele2 in België maar ook geregeld KPN in Nederland), dan kan ik alleen maar besluiten dat, ondaks alle beloftes, VOIP-telefonie allesbehalve stevig en stabiel is. Wat er nu met HomeConnect gebeurt, is net hetzelfde verhaal als toen Tele2 met zijn All-In formule begon: bij de ene wel, bij een overgrote meerderheid van soms tot ooit.
-
- Plus Member
- Berichten: 216
- Lid geworden op: 10 jul 2006, 17:17
tja, maar die kost je eigenlijk evenveel als een gewone vaste lijn (Happy Time formule) en je hebt meer electriciteitsverbruik op een jaar omdat je modem constant aan staat. Geen electriciteit = niet meer bellen, heb je niet met een vaste lijn. Dus wat is het voordeel?
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13591
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
Classic + nummerherkenning = 20 € per maandstaartmees schreef:tja, maar die kost je eigenlijk evenveel als een gewone vaste lijn (Happy Time formule) en je hebt meer electriciteitsverbruik op een jaar omdat je modem constant aan staat. Geen electriciteit = niet meer bellen, heb je niet met een vaste lijn. Dus wat is het voordeel?
iTalk met nummerherkenning = 15 € per maand, bij mij zelfs 10 € per maand gedurende anderhalf jaar want ik heb ingeschreven op een promotiemoment in juli.
Verschil voor mij: de helft in het abo. Mijn vrouw en ik werken beiden van 8 tot 17u, die router gaat dus wel degelijk nog af. Als wer thuis zijn, ligt hij toch aan voor BGC TV en Internet dus dat maakt geen verschil.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
-
- Pro Member
- Berichten: 381
- Lid geworden op: 12 dec 2007, 22:09
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 32 keer
Niet met opzet nee...liger schreef:als telenet heeft eerst gewerkt en daarna niet, hoe kom je tot deze conclusie?THDBASED schreef:Ligt aan Belgacom/Telenet en niet aan Dommel.Sniffie schreef:voip bij dommel trekt op niks ! Nu iets meer dan een maand homeconnect in huis en niks werkt fatsoenlijk ! Belgacomnummers kunnen mij nog altijd niet bereiken wat eerst zo wel was tot telenet werkte dan was het net andersom . Helpdesk werkt te traag en lost de problemen niet of slecht op. Hopeloos zolang er geen degelijk volk bij komt bij dommel .
Men betaald voor diensten die niet werken !
hebben ze met opzet dommel nummer uit hun tabellen verwijderd
-
- Plus Member
- Berichten: 129
- Lid geworden op: 16 apr 2007, 14:39
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
lol, aan telefoon werd me verteld dat dit met netconnect haalbaar is, maar voor homeconnect mag je rekenen op 30 dagen/1 maand.
Dit wordt trouwens bevestigd door de cijfers uit het topic "poll Homeconnect"!
Dit wordt trouwens bevestigd door de cijfers uit het topic "poll Homeconnect"!
Dan heb jij wel grote pech. Ik was binnen de 9 dagen aangesloten. Het is nu alleen nog wachten op de VOIP.chaoske schreef:lol, aan telefoon werd me verteld dat dit met netconnect haalbaar is, maar voor homeconnect mag je rekenen op 30 dagen/1 maand.
Dit wordt trouwens bevestigd door de cijfers uit het topic "poll Homeconnect"!
Ik kan dit beamen, spijtig genoeg.Sniffie schreef:voip bij dommel trekt op niks ! Nu iets meer dan een maand homeconnect in huis en niks werkt fatsoenlijk ! Belgacomnummers kunnen mij nog altijd niet bereiken wat eerst zo wel was tot telenet werkte dan was het net andersom . Helpdesk werkt te traag en lost de problemen niet of slecht op. Hopeloos zolang er geen degelijk volk bij komt bij dommel .
Men betaald voor diensten die niet werken !
hmm zo een 14 dagen den kik.. rond de 10e opgestuurd en 24 juli was account actiefJanY schreef:Hoe lang duurt een activatie van homeconnect tegenwoordig? Genomen dat ik het contract ed zo snel mogelijk terugfax? Wat is uw ervaring, is vijf dagen haalbaar?