heb letterlijk alles geprobeerd , niets tot nu toe
ben al van 16.07.08 in het bezit van een actievatie sleutel
de eerste keer was een "cannot conect to server probeer het later opnieuw"
daarna heb ik gevonden en toegepast wat er voorgestelt is
dat files weggehaalt en derde optie aangeklikt ( de datfls zetten zich bij de volgende opstart van de software automatisch terug )
krijg nu een andere melding
kan de modem niet vinden probeer het later opnieuw
en de kabels werken wel op mijn oude aansluiting ,dus daar kan het niet aan liggen
de modem kan ik zien via explorer , zelfs aanpassen dus die is er wel
graag had ik een oplossing van iemand , want ik word er depressief van
aansluiting modem homeconnect
had ook al terug gedaan maar die geeft dan aanbravo schreef:volgens mij moet je na het verwijderen van die dat-files, optie twee kiezen en niet optie 3. Had ook optie drie gekozen, maar was de foute, dus je moet zeker optie 2 kiezen (weet niet meer vanbuiten wat er stond).
"cannot conect to server probeer het later opnieuw"
en als ik ga zien in de dir van domel.com staan de dat fls er gewoon terug bij
Had dat probleem hier ook en heb opgemerkt dat het plots wel ging en dat op dat ogenblik ook het lampje 'online' aan was.
Is jou adsl lampje wel aan? moet continue branden als de modem gelockt is, zoniet heb je een probleem met de bekabeling
Is jou adsl lampje wel aan? moet continue branden als de modem gelockt is, zoniet heb je een probleem met de bekabeling
ik heb uit de uit de actievatie brief begrepen dat je de modem nog niet online mag zetten zolang de modem niet ingestelt isStovokor schreef:Had dat probleem hier ook en heb opgemerkt dat het plots wel ging en dat op dat ogenblik ook het lampje 'online' aan was.
Is jou adsl lampje wel aan? moet continue branden als de modem gelockt is, zoniet heb je een probleem met de bekabeling
dus dat de adsllijn en de foon lijn nog niet mogen aangesloten zijn
dat zou na een half uurtje moeten gaan
maar ik raak zover niet
en de bekabeling werkt 100% op de oude modem en met netconnect
ps :
de lankabel werkt op de siemens want ik kan de gegevens zien van de modem
je moet de modem aansluiten op de ADSL lijn hé, anders ga je nooit kunnen connecteren naar de server. Of begrijp ik je antwoord niet goed? Als je lijn in orde is, mag je de modem aansluiten. Sluit die aan op de ADSL aansluiting van je modem. Als de activatiebrief tenminste is aangekomen hé.
heb alles al sinds 16-07bravo schreef:je moet de modem aansluiten op de ADSL lijn hé, anders ga je nooit kunnen connecteren naar de server. Of begrijp ik je antwoord niet goed? Als je lijn in orde is, mag je de modem aansluiten. Sluit die aan op de ADSL aansluiting van je modem. Als de activatiebrief tenminste is aangekomen hé.
ik had alles gedaan zoals in de brief staat
maar nu ga ik de modem een nachtje laten opstaan als alles aangesloten is
hoop dat alles in orde is tegen morgenvroeg
of ten minste aansluiting
nog steeds niks
de modem geeft geen kik
gisteren de oude netconnect gegevens in gegeven , online lichtje brande
alleen die bleef in een loop zitten terwijl die trachtte online te gaan
ben nu terug online met de oude gegevens op de oude modem
de modem geeft geen kik
gisteren de oude netconnect gegevens in gegeven , online lichtje brande
alleen die bleef in een loop zitten terwijl die trachtte online te gaan
ben nu terug online met de oude gegevens op de oude modem
-
- Plus Member
- Berichten: 138
- Lid geworden op: 19 jul 2008, 18:25
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Ik zit hier met hetzelfde probleem eigenlijk. Alleen heb ik mijn brief maar deze ochtend gehad.
Wat ik wel heb gezien is dat het lichtje bij ADSL knippert en die synchronisatie dus nog bezig was, maar dat duurde precies wel erg lang. Is dat normaal? Was al meer dan een halfuur denk ik
Wat ik wel heb gezien is dat het lichtje bij ADSL knippert en die synchronisatie dus nog bezig was, maar dat duurde precies wel erg lang. Is dat normaal? Was al meer dan een halfuur denk ik
-
- Plus Member
- Berichten: 138
- Lid geworden op: 19 jul 2008, 18:25
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Wanneer is je modem gelockt, is dat als hij aangesloten is?Stovokor schreef:Had dat probleem hier ook en heb opgemerkt dat het plots wel ging en dat op dat ogenblik ook het lampje 'online' aan was.
Is jou adsl lampje wel aan? moet continue branden als de modem gelockt is, zoniet heb je een probleem met de bekabeling
metaldeth schreef:Wanneer is je modem gelockt, is dat als hij aangesloten is?Stovokor schreef:Had dat probleem hier ook en heb opgemerkt dat het plots wel ging en dat op dat ogenblik ook het lampje 'online' aan was.
Is jou adsl lampje wel aan? moet continue branden als de modem gelockt is, zoniet heb je een probleem met de bekabeling
had ik ook
de online status werkte plots maar de adsl lamp bleef knipperen
en heb dat de hele nacht zo gelaten en daarna nog niks
en de kabels zijn nieuw bij de siemens modem gelevert
-
- Premium Member
- Berichten: 544
- Lid geworden op: 12 aug 2007, 17:18
- Uitgedeelde bedankjes: 140 keer
- Bedankt: 117 keer
Zit je op het juiste aderpaar aangesloten en is je ADSL reeds geactiveerd. Heb je meer als 1 telefoonlijn op de binnenkomende BGC kabel zitten? Gelijkmatig knipperende ADSL led wijst er gewoonlijk op dat er geen ADSL signaal op de lijn zit.
de adsl lijn is in gebruik bij de oude connectie van dommel
anders kan ik niet online zijn dacht ik
en het lichtje blijft vast branden nadat ik alles op de juiste manier hab aangesloten
blijft zeggen cannot connect to server probeer later opnieuw
anders kan ik niet online zijn dacht ik
en het lichtje blijft vast branden nadat ik alles op de juiste manier hab aangesloten
blijft zeggen cannot connect to server probeer later opnieuw
-
- Premium Member
- Berichten: 544
- Lid geworden op: 12 aug 2007, 17:18
- Uitgedeelde bedankjes: 140 keer
- Bedankt: 117 keer
Smidje,
ik veronderstel in die Homeconnect buchtsoftware? Kan je surfen?
Als je geen ADSL verbinding hebt kan je -natuurlijk- ook geen verbinding maken met de Dommel servers...
Mvg,
David
ik veronderstel in die Homeconnect buchtsoftware? Kan je surfen?
Als je geen ADSL verbinding hebt kan je -natuurlijk- ook geen verbinding maken met de Dommel servers...
Mvg,
David
bij deze laat ik julie weten dat alles perfect in orde is nu
de oplossing die ik gekregen heb is deze
ik heb gewoon gebelt naar het 0800-40527 nummer van dommel
met gsm ,want de vaste was afgesloten
ik heb van 12.45 tot 16.20 aanhoudend gebelt
tot ik eindelijk iemand aan de lijn had
die heeft me geholpen met de instellingen van de siemens moden/router
na ongeveer 10 min had ik internet
na een 30 min. had ik telefoon
na nog een enkele uitval was alles perfect in orde
alleen het software programma is niet je dat
die vind nog steeds geen modem
maar dat is enkel maar om de status te zien denk ik
dus ik ga later nog eens bellen naar dat gratis nummer om de software in te instellen
internet werkt perfect nu
news dommel werkt perfect nu
telefoon werkt perfect nu
dus
dit is ook "uiteindelijk" een tevreden klant geworden
de oplossing die ik gekregen heb is deze
ik heb gewoon gebelt naar het 0800-40527 nummer van dommel
met gsm ,want de vaste was afgesloten
ik heb van 12.45 tot 16.20 aanhoudend gebelt
tot ik eindelijk iemand aan de lijn had
die heeft me geholpen met de instellingen van de siemens moden/router
na ongeveer 10 min had ik internet
na een 30 min. had ik telefoon
na nog een enkele uitval was alles perfect in orde
alleen het software programma is niet je dat
die vind nog steeds geen modem
maar dat is enkel maar om de status te zien denk ik
dus ik ga later nog eens bellen naar dat gratis nummer om de software in te instellen
internet werkt perfect nu
news dommel werkt perfect nu
telefoon werkt perfect nu
dus
dit is ook "uiteindelijk" een tevreden klant geworden
Zou je de oplossing willen delen?:-)smidje schreef:bij deze laat ik julie weten dat alles perfect in orde is nu
de oplossing die ik gekregen heb is deze
Ik zit namelijk met hetzelfde probleem denk ik (wel online lichtje, maar ADSL lichtje blijft traag/snel flikkeren),
Heb ook Dommel uiteindelijk aan de lijn gehad, maar dat heeft niets opgeleverd
Zou je de oplossing willen delen?:-)
Ik zit namelijk met hetzelfde probleem denk ik (wel online lichtje, maar ADSL lichtje blijft traag/snel flikkeren),
Heb ook Dommel uiteindelijk aan de lijn gehad, maar dat heeft niets opgeleverd
ik heb samen met de persoon de instellingen ingevoert in de siemens modem die op mijn activatie brief stonden
en ik denk dat die de lijn getest heeft ofwel de lijn gereset ofzo
dan samen de parameters voor de instellingen aangepast
zoals pppoa naar pppoe
llc in plaats van het andere
enz